loading...
وبلاگ تفریحی ایرانیان
تبادل لینک

وبلاگ تفریحی ایرانیان آماده تبادل لینک وبنر باهرگونه سایت و وبلاگی می باشد.لطفا در صورت تمایل ما را بانام(وبلاگ تفریحی ایرانیان) لینک کنید و سپس لینک خود را در قسمت نظرات وبلاگ من قرار دهید تا شما هم لینک شوید.

باتشکر

برای اطلاع از جدیدترین مطالب وبلاگ در خبرنامه ی ما عضو شوید.هر هفته به دو نفر از اعضای خبرنامه کارت شارژ 2000 تومانی ایرانسل هدیه داده می شود.

با عضویت در وبلاگ و یا خبرنامه ی ما لینک کلیپها و فیلم هاو عکسهایی که امکان قرار دادنشان در وبلاگ نیست را دریافت کنید.

برای مشاهده عکس اصلی مطالبی که عکس ندارند به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 55 جمعه 15 مهر 1390 نظرات (0)
آهنگ جديد و بسیار زيبای عمران طاهری به نام رويای تاریک ... با 2 كيفيت متفاوت

( ترانه : حامد صمغ آبادی / ویولن و کمانچه : بابک شهرکی / آهنگ و تنظیم : محمد کبیری )

( این اهنگ تیتراژ تله فیلم رويای تاریکی می باشد )

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 69 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)
عنوان : تاریخچه ورود انسان به فضا
تهيه و تنظيم : ترجمه: لنا سجادیفر

در سال 1958، دانشمندان ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی تلاش های جدی خود برای ساخت فضاپیماهایی که قادر به حمل انسان به فضا باشند را آغاز نمودند. هر دو کشور ساخت کپسول های بدون بال که در بالای شتابگر مجهز به موشکهای پیشرفته برد بالا، قرار می گیرند را انتخاب کردند.

کشف امکان سفر انسان به فضا برای دانشمندان نگران کننده بود. آزمایش هایی که بر روی حیوانات انجام گرفت نشان داد که سفر به فضا گرچه با خطرات فیزیکی همراه نیست ولی احتمال بروز عوامل روانی وجود دارد. برخی کارشناسان از این می ترسیدند که فشار ناشی از پرتاب، پرواز و فرود فضاپیما منجر به ترس شدید و یا بیهوشی در فضانورد گردد.



وستوک ( Vostok ) و مرکوری ( Mercury ): اولین حضور انسان در فضا

برنامه "وستوک" جماهیر شوروی و برنامه "مرکوری" ایالات متحده نمایانگر نخستین تلاش ها برای فرستادن انسان به فضا بودند.

کپسول "وسوتوک" 4500 کیلوگرم وزن داشت. این کپسول بر سر یک موشک پیشرفته R-7 حمل می شد. کپسول شامل یک کابین کروی خلبان، یک اتاقک استوانه ای و بخش محتوی سیستم نیروی محرکه بود. در صورت بروز حادثه به هنگام پرتاب کپسول، فضانورد می توانست به همراه صندلی خود از کپسول خارج شود.

سیستم تامین هوا از ترکیب اکسیژن و نیتروژن شبیه به جو سطح دریا استفاده می کرد.

کپسول "مرکوری" ایالات متحده حدود 1360 کیلوگرم وزن داشت و بر سر یک راکت رد ستون ( Redstone) یا اطلس ( Atlas) قرار می گرفت. این کپسول مخروطی شکل می توانست به کمک جتر نجات بر روی اقیانوس فرود آید. سیستم تامین هوا از اکسیژن خالص در فشار کم استفاده می کرد. در صورت بروز نقص فنی به هنگام پرتاب، کپسول و فضانورد با کمک راکت سوخت جامد متصل به نوک کپسول از راکت حامل جدا می شدند.

هر اندازه که برنامه های ایالات متحده بر سر زبانها افتاده بود، فعالیت های شوروی محرمانه و به طور نهانی انجام می گرفت. در سالهای 1960و 1961 هر دو کشور آزمایشاتی را بر روی کاوشگرهای بدون سرنشین انجام دادند که بعضی از آنها با شکست به هنگام پرتاب مواجه شد. در این مدت هر دو کشور حیواناتی را به فضا فرستادند. یکی از این حیوانات شامپانزه ای به نام هم ( Ham ) بود که در 31 ژانویه 1961 به مدت 18 دقیقه در یک کپسول "مرکوری" پرواز کرد.

اولین تلفات مربوط به برنامه های فضایی انسان در تاریخ 23 مارس 1961 رخ داد. والنتین بوندارنکو ( Valentin V. Bondarenko ) کارآموز کیهان نوردی شوروی بود که در سانحه آتش سوزی اتاقک فشار جان سپرد. سازمان های شوروی این حادثه را تا مدتها مخفی نگه داشتند.

نخستین انسانی که به فضا رفت خلبان نیروی هوایی شوروی یوری گاگارین ( Yuri A. Gagarin ) بود. وی درون "وستوک" که بعدها "وستوک1" نام گرفت در تاریخ 12 آپریل 1961 به فضا فرستاده شد. 108 دقیقه پس از پرتاب او به سلامت یک دور کامل به دور زمین زده و فرود آمد. یک سیستم کنترل پرواز اتوماتیک، عملکرد فضاپیما را در تمام مدت پرواز در اختیار داشت. یک پرواز 25 ساعته با 17 دور گردش در مدار در آگوست همان سال توسط فضانوردی به نام گرمن تیتو ( Gherman Titov ) انجام گرفت.

برنامه "مرکوری" اولین پرواز با سرنشین خود را درتاریخ 5 می 1961، در حالیکه یک راکت Redstone فضانورد آلن شپرد ( Alan B. Shepard ) را در کپسولی به نام Freedom 7 به فضا فرستاد، آغاز نمود. "شپرد" به مدت 15 دقیقه ماموریت "زیرمدار" خود را انجام داد. "زیرمدار" ماموریتی است که در آن سرعت و ارتفاع لازم برای گردش در مداری به دور زمین نمی رسد.

نخستین گروه هفت نفره فضانوردان منتخب برای برنامه مرکوری

در تاریخ 21 جولای 1961، یک پرواز "زیرمدار" که توسط فضانورد ویرجیل گریسام ( Virgil I. Grissom ) صورت گرفت پایانی تقریبا ناخوشایند داشت. دریچه کناری کپسول مرکوری پس از فرود در اقیانوس آتلانتیک خیلی زودتر از موقع پیش بینی شده باز شد و گریسام با شنا جان سالم به در برد.

در تاریخ 20 فبریه 1962، جان گلن ( John H. Glenn )، به عنوان نخستین آمریکایی دور زمین به گردش پرداخت. او در زمان کمتر از 5 ساعت 3 دور را کامل کرد. او مسیر کپسول خود را در جهات مختلف تغییر داد و سیستم های زیادی را آزمایش نمود و زمین را مشاهده کرد.

سه ماه بعد ستاره شناس اسکات کارپنتر( M. Scott Carpenter ) ماموریت گلن را تکرار کرد. در اکتبر 1962، با انجام گرفتن یک ماموریت شش دوره به دور زمین توسط والتر شیرا ( Walter M. Schirra ) آزمایش فضاپیماها گسترش یافت. آخرین ماموریت "مرکوری" در ماه می 1963، توسط گردن کوپر( Gordon Cooper ) انجام شد و یازده روز به طول انجامید.

در این میان، جماهیر شوروی ماموریت های "وستوک" را ادامه داد. د رآگوست 1962، "وستوک3" و "وستوک4" با فاصله یک روز ارسال شدند و در فضا در کنار هم قرار گرفتند. دو کپسول دیگر "وستوک5" . "وستوک6" د رژوئن 1963 ارسال شدند. یکی از خلبان ها تقریبا 5 روز در مدار ماند و رکوردی جدید بر جای گذاشت. خلبان دیگر والنتینا ترشکوا ( Valentina Tereshkova ) اولین زنی بود که پا به فضا گذاشت.

وسخود ( Voskhod ) و جمینی ( Gemini ): اولین فضاپیماهای چند نفری

در سال 1961، ایالات متحده برنامه "جمینی" که می توانست دو فضانورد را در یک کپسول بزرگ تر شده "مرکوری" حمل کند، آغاز نمود. این امر طراحان شوروی را بر آن داشت تا با ایجاد تغییراتی در فضاپیمای "وستوک" ، فضاپیمایی با ظرفیت سه فضانورد طراحی کنند. فشارهای سیاسی برای پیشی گرفتن از امریکا به حدی زیاد بود که مهندسین شوروی به منظور بزرگتر نمودن فضای داخل فضاپیما از برخی موارد ایمنی، از جمله صندلی خارج شونده چشم پوشی کردند.

نخستین کپسول فضایی با ظرفیت چند سرنشین، "وسخود"، به معنای طلوع خورشید بود که بعدها به آن "وسخود1" گفته شد. این کپسول در 12 اکتبر 1964 پرتاب شد. فضانوردان ولادمیر کمارف ( Vladimir M. Komarov )، کنستانتین فئوکتیستف( Konstantin P. Feoktistov ) و بوریس یگورف( Boris B. Yegorov ) 24 ساعت را در فضا سپری کردند. آنها اولین فضانوردانی بودند که در کپسول خود، به جای اقیانوس،بر روی زمین فرود آمدند.

در مارس 1965، فضانورد الکسی لئونف( Alexei A. Leonov ) با قدم گذاشتن در محفظه بادی که به "وسخود2" وصل می شد اولین انسانی بود که در فضا راه رفت. به دلیل نقص فنی که در سیستم کنترل پرواز اتوماتیک کپسول پیش آمد لئونف و پاول بلیایف ( Pavel I. Belyayev ) ناچار به فرود با سیستم غیراتوماتیک شدند. فرود در منطقه آماده سازی شده انجام نشد و آنها در یک جنگل دور افتاده فرود آمدند. آنها تا روز بعد که گروه نجات از راه رسید، با گرگهای گرسنه دست و پنجه نرم کردند.


نخستین ماموریت با سرنشین "جمینی" یعنی "جمینی3" در23 مارس 1965 آغاز شد. فضانوردان "گریسام" و جان یانگ ( John W. Young ) با مانور راکت های کپسول مسیر آن را به سمت فضا تغییر دادند. با ماموریت "جمینی4" که در تاریخ 3 ژوئن 1965 آغاز شد کمک خلبان ادوارد وایت ( Edward H. White II ) به عنوان اولین امریکایی که در فضا راه رفت شناخته شد. فضانوردی که در "جمینی5" بود و در تاریخ 21 آگوست 1965 ارسال شد، مدت 8 روز را در فضا سپری نمود. این رکورد با استفاده از سلول های سوخت برای تامین الکتریسیته به دست آمد.

"جمینی6" از ابتدا با هدف اتصال به یک راکت "اجنا" که چند ساعت زودتر به فضا ارسال شود، برنامه ریزی شده بود. پس از آنکه راکت بدون سرنشین "اجنا" به دلیل نقص فنی از بین رفت، ناسا "جمینی6" را در ماموریت 14 روزه "جمینی7" به کار گرفت. "جمینی7" طبق برنامه در 4 دسامبر 1965، و " جمینی 6" یازده روز بعد به فضا ارسال شدند. "شیرا" و توماس استفورد ( Thomas P. Stafford ) فضاپیمای خود را تا فاصله 30 سانتیمتری "جمینی7" نزدیک بردند. سرنشینان " جمینی7" فرانک بورمن ( Frank Borman ) و جیمز لاول ( James A. Lovell ) بودند. آنها در فضاپیماهای خود ساعتها بدون جدا شدن فضاپیما ها از یکدیگر به دور زمین حرکت کردند.

در 16 مارس 1966، "جمینی8 " با اتصال به راکت "اجنا" در فضا نخستین اتصال در فضا را انجام داد. البته فضاپیما به طور ناگهانی دچار نقص فنی شد ولی دو فضانورد آن "نیل آرمسترانگ" و دیوید اسکات ( David R. Scott ) موفق شدند که کنترل فضاپیما را در دست بگیرند و به طور اضطراری در اقیانوس آرام فرود آمدند.

در چهار ماموریت آخر "جمینی"، آزمایشات نهایی برای اتصال در فضا و ماموریت خارج از فضاپیما ( EVA ) صورت گرفت. در این ماموریت ها، فضانوردان و کنترل کنندگان پرواز تجارب بسیاری نیز در خصوص مواجه شدن با چالش های سفر به ماه، کسب کردند.


Oberg, James. "Space exploration." World Book Online Reference Center. 2004. World Book, Inc. http://www.worldbookonline.com/wb/Article?id=ar522550.



وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 88 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)
[تصویر: stephenhawking1.jpg]


این متن ترجمه ای است از مصاحبه گاردین با استفن هاوکینگ

استفن هاوکینگ فیزیکدان مشهور که نظریه ی اخیرش درباره ی عدم وجود خالق اسباب شناخته تر شدن وی در دنیای علم و البته مذهب گشت در مصاحبه ای با گاردین درباره ی عالم پس از مرگ اظهار داشت که، وجود دنیای پس از مرگ تنها داستانی خرافه ای است.
وی با بیان عدم وجود خالق گفت که باید انسانها زندگی ارزشمند تری را در دنیا داشته باشند.
خبرنگار گاردین از وی درباره ترس از مرگ سوال کرد و هاکینگ پاسخ داد:
من ۴۹ سال است که منتظر مرگ زودرس خود هستم. من از مرگ نمی ترسم، اما عجله ای برای مرگ ندارم چراکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارم. من به مغر به عنوان یک رایانه می نگرم که تنها زمانی که اجزاء آن از کار افتند از فعالیت باز می ایستد. هیچ بهشت یا عالم پس از مرگی برای رایانه های معیوب وجود ندارد و این تنها یک داستان خرافه ای برای مردمی است که از عالم پس از مرگ و تاریکی می ترسند.
کتاب “تاریخچه ی زمان” هاوکینگ ۹ میلیون نشخه در سال ۱۹۹۸ فروش رفت، در این کتاب وی امر الوهی هستی را به عنوان نیرویی معرفی می کند که خلقت جهان را توضیح می دهد.
اما در سال ۲۰۱۰ هاوکینگ به دایان ساویر گفت در جدال با دین علم برنده خواهد شد !
هاوکینگ به ساویر گفت: “چیزی که بیانگر تعریف خدا به عنوان مفهومی الهی است همان قانون حاکم طبیعت است که خدا خوانده می شود؛ اما این چیزی نیست که اکثریت مردم آن را با عنوان خدا می خوانند.”
مردم یک موجود شبیه به انسان ساخته اند که بتوانند با آن روابطی شخصی داشته باشند، وقتی به عالم در حجمی وسیع نگاه کنیم چگونگی زندگی تصادفی انسان در آن امری ناچیز است.

[تصویر: stephen_hawking_headshot.jpg]

هاوکینگ در کتاب اخیر خود طرح عظیم نظریه ی نیوتن مبنی بر اینکه منظومه شمسی نمی تواند بدون خدا ایجاد شده باشد را به چالش می کشد. هاوکینگ در این باره می نویسد: ” عالم می تواند مانند قانونی چون جاذبه خود را از هیچ ایجاد نماید.”
هاوکینگ در از ۲۱ سالگی مبتلا به بیماری است که قدرت تکلم خود را از دست داد و سالهاست که بوسیله ی گفتار الکترونیکی سخن می گوید. این دستگاه به او اجازه داده است تا بتواند به پژوهش هایش ادامه دهد و مرتبه ای بالا در کمبریج دست یابد که پیش از این از آن نیوتن بوده است. مشهور ترین نظریه ی او توضیح می دهد که سیاه چاله ها چگونه از خود اشعه ساطع می نمایند.
گاردین

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 60 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود بازی شطرنج ChessBase 11

به همراه لینک های کمکی از سه سرور MediaFire,Fileserve,Rapidshare
نام بازی: ChessBase 11
پلتفورم : pc
ژانر: Chess / Logic
سال انتشار:September , 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: ChessBase
حمایت توسط : ChessBase
درجه بندی سنی : 3
قابلیت آنلاین:دارد

ChessBase 11 عنوان دیگر از سری بازی های تازه منتشر شده در سپتامبر سال 2011 میلادی هست.عنوان این بازی از واژه ی ایرانی ( چِس) گرفته شده است.ناشر و حامی (سازنده ی ) این بازی فوق العاده زیبا کمپانی ChessBase میباشد.بازی توسط کمپانی Activation پروتکت شد.یک رویا و داستان واقعی را با این بازی شروع کنید و از بازی شرنج خود بیش از پیش لذت ببرید. ChessBase.11 به شما یک یک بازی واقعی را ارائه میدهد.نقاط ضعف حریفان خود را یادداشت کرده و از آنها برای مراحل بعدی استفاده کنید.جا دارد اطلاعات جامعی از بازی شطرنج در اختیار شما قرار دهم. شَطرَنج بازی دو نفره‌ای است که بر روی یک صفحه با ۶۴ خانه (۳۲ خانه سیاه و ۳۲ خانه سفید) به وسیله ۳۲ مهره (۱۶ مهره سفید و ۱۶ مهره سیاه) انجام می‌شود.برخی شطرنج را یک سرگرمی می‌دانند و عدّه‌ای دیگر آن را یک ورزش رزمی ذهنی محسوب می‌کنند. موفقیت در این ورزش بیش از هر چیز به توان تحلیل و فهم انتزاعی ذهن وابسته‌است. واژه «شطرنج» تلفظ فارسی «چاتورانگا» است، کلمه‌ای که در زبان سانسکریت برای نام گذاری این بازی به کار برده می‌شود، هند جایی‌ست که معمولاً از آن به عنوان نخستین زادگاه این بازی یاد می‌شود. اگر چه بازیهای مشابهی در کره، چین، ژاپن و تایلند رواج داشته، اما شطرنج امروزی به این بازی هندی برمی گردد که در دوره ساسانیان وارد ایران شده و آنگاه در کشورهای اسلامی، اروپا و روسیه تکامل پیدا کرده‌است.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 65 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار RAR Password Unlocker v3.3.0.0
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان RAR Password Unlocker برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از معروف ترین نرم افزارهای بازیابی پسورد گمشده فایل های RAR می باشد که شما میتوانید از آن برای یافتن رمز اینگونه فایل های فشرده که به دلایل مختلف از یاد برده اید استفاده کنید. این برنامه از تمام فایل های RAR که با نرم افزارهای مختلف فشرده سازی از جمله نرم افزار معروف WinRAR ساخته شده اند پشتیبانی میکند. همچنین شما میتوانید با دادن سرنخ های در مورد پسورد گمشده، به برنامه زمان بازیابی پسورد را کاهش دهید. در واقع این سرنخ ها شامل اطلاعاتی است که هنوز از پسورد گمشده در حافظه شما باقی مانده مانند تعداد کاراکاترها، نوع کاراکترها و ... که با وارد کردن این اطلاعات، نرم افزار در زمان بسیار کمتری میتواند پسورد مورد نظر را بیابد. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به داشتن تنظمات مقدار استفاده برنامه از CPU سیستم، امکان یافتن پسورد های طولانی، امکان خاموش کردن اتوماتیک سیستم پس از پایان فرآیند بازیابی و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 65 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Roxio Creator 2012 Pro
در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Roxio Creator برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یک مجموعه کامل از ابزارهای ساخت، ویرایش، تبدیل، کپی و رایت فیلم و موزیک می باشد که همگی درون این برنامه قرار گرفته اند. ابزارهای این نرم افزار در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی بسیار پیشرفته هستند به طوری که شما به راحتی می توانید با ویرایش قسمت های مختلف فیلم ساده ای که با دوربین دیجیتالی خود گرفته اید و همچنین اضافه کردن عکس ها و کلیپ های دلخواه خود به آن، یک فیلم با کیفیت HD بسازید. این برنامه علاوه بر پشتیبانی از فرمت های مختلف فایل های ویدیویی، از فرمت های مختلف فایل های موزیک و عکس نیز پشتیبانی می کند که در این زمینه نیز از ابزارهای ویرایشی بسیار پیشرفته ای برخوردار است. ساخت فیلم DVD با منوهای بسیار زیبا که قابل بخش در دی وی دی پلیرهای خانگی باشند یکی دیگر از امکانات این برنامه به شمار میرود که در هنگام ساخت می توانید از منوهای آماده برنامه نیز برای ساخت فیلم DVD مورد نظرتان استفاده کنید. علاوه بر این پشتبانی از انواع دیسک های CD, DVD و Blu-ray به شما کمک می کند تا فایل های مالتی مدیا ساخته توسط این نرم افزار را بر روی انواع دیسک با کیفیت های مختلف رایت کنید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به مواردی همچون کپی دیسک به دیسک، رایت موزیک به صورت ترک روی سی دی، رایت اطلاعات به صورت Data برروی دیسک، ساخت و رایت فایل های ایمیج، تبدیل انواع فرمت های مالتی مدیا موزیک و فیلم و عکس به یکدیگر و ... اشاره کرد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 43 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)

 دانلود انیمشین گنج سیاره Treasure Planet BluRay 720p
انیمیشن گنج سیاره Treasure Planet با کیفیت BluRay 720p

به همراه لینک های کمکی از سرورهای RapidShare,Fileserve,Mediafire

زبان : انگلیسی
ژانر : انیمیشن، خانوادگی
سال انتشار : 2002
تهیه کنندگان:Joseph Gordon-Levitt, Emma Thompson and Martin Short
کیفیت : عالی BluRay
فرمت: Mkv
حجم : 550 مگابابت
زیرنویس فارسی : ندارد
خلاصه داستان: پیچ و تابی که در جزیره گنج Robert Louis Stevenson وجود دارد باعث شده است که Jim Hawkins که یک نوجوان بی قرار است در یک سفر باشکوه ، سوار بر کشتی بادبانی فضایی به ماجراجویی بپردازد و ....

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 46 پنجشنبه 14 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان نسخه کامل بازی  Rage
.| دانلود در قسمت هایی با حجم دو گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود برای اولین بار در ایران|•.

نسخه تست شده ، کامل ، همراه با کرک + لینک کمکی از Rapidshare , FileServe




نام بازی: Rage
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
سال انتشار:October 03 , 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Bethesda Softworks
حمایت توسط : id Software
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Rage عنوان یکی از پروژه های عظیم بازی سازی در سال 2010 و 2011 میلادی هست که در تاریخ 3 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی Bethesda Softworks و توسط استودیوی id Software ساخته و حمایت شد .درست بعد از گذشت 7 سال جدیدترین عنوان id Software که استودیوی با سابقه ای هم هست ، روانه بازار شود. سایت میهن دانلود افتخار دارد تا این بازی را به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران محترم خویش قرار دهد.عنوان Rage در نمایشگاه E3 امسال یکی از درخشان ترین نمایش ها را داشت.در پیرامون و محیط بازی Rage گروه ها و افراد ناشناخته و مختلفی زندگی می کنند.یکی از این گروه ها Authority هست که طبق اطلاعات ارایه شدهبر روی Mutant آزمایش های مختلفیرا انجام داده و به این وسیله نمونه های خطرناکتر و بزرگ تری از این موجودات را شکل میدهد.گیمر برای نجات کاپتان مارشال که توسط این نیروه ها به اسارت گرفته شده است باید وارد محدوده ی این گروه شود تا وی را نجات دهد.در اینجاست که گیمر در دنیایی از چالش ها گیر میکند....جالب است بدانید سازندگان بازی فوق العاده جذاب DOOM 3 در این بازی نقش داشته اند و باید منتظر ماند تا ببینیم بازی Rage نیز به سرانجام بازی DOOM3 کشیده میشود یا خیر...

دانلود رایگان بازی Rage به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب
....
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 66 چهارشنبه 13 مهر 1390 نظرات (0)

فیفا ۲۰۱۲ - FIFA 2012

در ۲ DVD کاملا اورجینال و نقره ای

بالاخره نسخه کامل بازی محبــوب فوتبال فیفا ۲۰۱۲

برای علاقه مندان این بازی عــرضه شد .

قیمت این محصول: 5,200 تومان

شاید گرافیک خیره کننده این نسخه باعث شود بازیکنان و طرفداران PES هم به سوی این بازی جذب شوند.

در چند نسخه گذشته سری بازی های FIFA شاهد کنترل خوبی بودیم، اما در این شماره بازیکنان واقعاً حس کنترل کردن توپ و حرکت با آن را احساس خواهند کرد. این موضوع باعث شده که این نسخه از بازی FIFA 11 برتری پیدا کند

بازیکنانی که مهارت بالایی داشته باشند، می توانند به نوعی با توپ در بازی برقصند، پاس بدهند و مدافعان را جا بگذارند. باید از موتور فیزیک جدید بازی تشکر کرد که به بازیکنان حالت طبیعی تری بخشیده است

در این نسخه، بازیکنان همدیگر را کنار می زنند و برای بدست آوردن موقعیت بهتر با هم مبارزه می کنند. این موضوع باعث شده که بازیکنان به شدت به هم برخورد کنند، ضربه های دردناکی را تحمل کنند و بازی ای بسیار فیزیکی را انجام دهند.

نسخه کامل و اورجینال فیفا ۲۰۱۲

در ۲ دی وی دی اورجینال نقره ای

در بسته بندی اورجینال و شرکتی

قیمت فقط : ۵۲۰۰ تومان

قیمت این محصول: 5,200 تومان

سازندگان خیلی روی این موضوع توجه کرده اند و جزئیات زیادی را برای این قسمت به بازی اضافه کرده اند.

به خوبی می توان محل برخورد ضربه ای که به بازیکن وارد شده را مشاهده کرد. حتی این برخوردها می توانند تأثیرات مختلفی روی بازیکنان بگذارند.

میزان آسیب ضربه ای که به زانو وارد شود، با آسیب ضربه ای که روی مچ پا خورده باشد، متفاوت است. در حقیقت آسیب دیدن ها در این بازی خیلی واقعی تر شده اند. تمام عضلات اصلی بدن برای FIFA 12 تعریف شده اند و به همین دلیل، بازی می داند که بدن بازیکنان در برخوردها باید چه واکنشی از خود نشان بدهد.

EA قول این را هم داده که هر برخوردی موجب آسیب دیدگی بازیکنان نشود. درست است که شبیه سازی در یک بازی بسیار خوب است، اما این موضوع ممکن است از هیجان آن کم کند. ما می خواهیم همین موضوع را به صورتی معقول در بازی مشاهده کنیم و EA نیز این اطمینان را داده که همین طور خواهد بود.

قیمت این محصول: 5,200 تومان

در ۲ دی وی دی اورجینال نقره ای

در بسته بندی اورجینال و شرکتی

: System requirements

Operating System: Microsoft ® Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7

Processor: Intel Core2Duo E2140 1.6GHz or AMD X2 4000 + 2.1GHz or faster

(Memory: 1 GB (2 GB for Vista

Video Card: ATI Radeon X700 Pro 256MB PCI Express or Nvidia GeForce 7800 GTX 256MB PCI Express graphics memory or greater

Sound System: compatible with DirectX ® ۹٫۰c

Hard DriveSpace: 3 GB

تصاویری از محیط بازی :

نسخه کامل و اورجینال فیفا ۲۰۱۲

در ۲ دی وی دی اورجینال نقره ای

در بسته بندی اورجینال و شرکتی

تعداد صفحات : 135

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4044
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 336
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 469
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 966
  • بازدید ماه : 724
  • بازدید سال : 18,110
  • بازدید کلی : 730,151
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X