loading...
وبلاگ تفریحی ایرانیان
تبادل لینک

وبلاگ تفریحی ایرانیان آماده تبادل لینک وبنر باهرگونه سایت و وبلاگی می باشد.لطفا در صورت تمایل ما را بانام(وبلاگ تفریحی ایرانیان) لینک کنید و سپس لینک خود را در قسمت نظرات وبلاگ من قرار دهید تا شما هم لینک شوید.

باتشکر

برای اطلاع از جدیدترین مطالب وبلاگ در خبرنامه ی ما عضو شوید.هر هفته به دو نفر از اعضای خبرنامه کارت شارژ 2000 تومانی ایرانسل هدیه داده می شود.

با عضویت در وبلاگ و یا خبرنامه ی ما لینک کلیپها و فیلم هاو عکسهایی که امکان قرار دادنشان در وبلاگ نیست را دریافت کنید.

برای مشاهده عکس اصلی مطالبی که عکس ندارند به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 71 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

پک کامل بازیهای اندروید ۲۰۱۱ Android Games Pack

مجموعه بازی های آندروید پک از محبوب ترین بازی های پلت فرم آندرویدهستند. پک شامل بازی با تم های مختلف با موضوعهای : منطق ، بازی ها، شبیه سازی مسابقه، آرپیجی است. اکثر بازی ها در این بسته، سازگار با نسخه های مختلف تلفن های هوشمند، و برخی از آنها نصب در چندین تلفن را دارند.

لیست کامل بازیها در ادامه مطلب ….

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 76 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

دانلود بازی سام جدی HD برخورد دوم Serious Sam HD: The Second Encounter 2010

سال : ۲۰۱۰ | بازی pc | توسعه دهنده : Croteam | ناشر : دولوپر دیجیتال | ۲٫۲ GB
ژانر : اکشن (تیراندازی) / ۳D / اول شخص

ماجراهای سریوسام ، یکی از بهترین و خاطره انگیز ترین بازی های قدیمی و هیجان انگیز میباشد.قطعا تمامی بازی خور ها تجربه یکی از نسخه های این بازی را دارند.برای این لحظه نسخه Serious Sam HD: The Second Encounter را برای دانلود آماده کرده ایم.این بازی توسط گروه Devolver Digital منتشر و توسط استودیوی Croteam ساخته و حمایت شد. سبک کلی این بازی اکشن می باشد و از موتور گرافیگی Serious Engine 3 نشات می گیرد.وجود کاراکتر های جذاب و اندکی ترسناک بازی را بیش از پیش زیباتر کرده است.این نسخه از بازی دارای کیفیت تصویر HD میباشد که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد.سام ماجراجو بازگشته تا بیگانگان را از میان بردارد. Serious Sam HD: The Second Encounter برگرفته شده از همان نسخه ابتدایی بازی میباشد با این تفاوت که شاهد گرافیک فوق العاده بالایی میباشیم.البته ناگفته نماند که نسخه ای که ما برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم نسخه ریپک بوده و دارای ویژگی های قابل توجه ای میباشد که در ادامه به آن ها اشاره میکنم:
•ژانر پر طرفدار شوتر ،در یک روش کاملا جدید ، این شما و سام ماجراجو
•قتل عام های بسیار خنده دار،خرابه ها در جنگل، معابد شرق و بسط و توسعه اروپا از قرون وسطی
•اسباب بازی های جدید و خطرناک، از جمله اره برقی، یک تفنگ تک تیرانداز و شعله افکن
•حالت های مختلف و نقشه ها افزوده شده برای بازی کردن با دوستان و آشنایان
•بسیاری از حالت های بازی ، هم اکنون بر مدشیکه قابل دسترس میباشد

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 70 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

میزان تحصیلات بازیگران  چقدر است؟

پوریا پورسرخ : متولد۵۶ در تهران (دکترای فیزیولوژی گیاهی)

لاله اسکندری : متولد ۵۱ در تهران (لیسانس گرافیک)

مهناز افشار: متولد ۵۶ در تهران (دیپلم تجربی)

پژمان بازغی: متولد ۵۳ در تهران (لیسانس صنایع)

عسل بدیعی: متولد ۵۶ در تهران (لیسانس تغذیه)

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 88 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

لیست ۱۰ زلزله مهیب تاریخ

لیست بزرگترین زلزله های رخ داده در تاریخ جهان به ترتیب شدت آن عبارتند از:
۱- زلزله شهر والدویدا در شیلی – شدت ۹٫۵ ریشتر – ۲۲ می ۱۹۶۰
بزرگترین زلزله ثبت شده در تاریخ زلزله ۹٫۵ ریشتری در شیلی است که با وجود قدرت بسیار زیاد، به علت وقوع در عمق در مقایسه با زلزله های بزرگ دیگر تاثیرات چندان مخربی به جای نگذاشت. زلزله ۱۹۶۰ شیلی، حدود ۲۰۰۰ کشته و دو میلیون بی خانمان به جای گذاشت.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 60 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

پنج راز طبیعی طب چینی برای زیبایی پوست

شما هر روز از مواد مختلف آرایشی استفاده می‌کنید. با این وصف به نظر نمی‌رسد که احساس خوبی در مورد پوست خود داشته باشید. در این مقاله ۶ راز طبیعی برای داشتن پوستی نرم، صاف و زیبا ارائه شده است…

۱- آیا نحوه‌ی زندگی شما پوستتان را تخریب می‌کند؟

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 78 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان نسخه ری پک بازی Hydrophobia Prophecy
نام بازی: Hydrophobia. Prophecy
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن
سال انتشار: 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: MULTI8 (Eng,Fr,Ger,Ita,Spa,Jap,Kor,Chn)
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Dark Energy Digital
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

بازی فوق العاده زیبای Hydrophobia. Prophecy شاهکاری دیگر از سری بازی های تازه منتشر شده در سال 2011 میلادی میباشد که توسط کمپانی Dark Energy Digital ساخته و منتشر شد.بازی از لحاظ کاراکتر پردازی بسیار زیبا و متحول کننده میباشد. شرح بازی : آخرین امید بشریت وسعت عظیمی از اقیانوس ها در میان شهر ها بود.در اینجا یک آزمایشگاه رمز آلود وجود دارد که میتواند کویری را به بهشت تبدیل کند !!! این آزمایشگاه حتی می تواند امواجی پر تلاطم از امواج را تولید کند .در هر صورت چنین گفته شده است که در این سیاره این ها بر این اعتقاد پا بر جا هستند .... . گرافیک بازی Hydrophobia Prophecy با توجه به رقبایی که در آینده در انتظار دارد امید وار کننده نمی باشد اما این بدان معنا نمی باشد که نسخه ری پک این بازی نیز گرافیک بد یا متوسط دارد .صدا گذاری این بازی توجه خیلی ها را به خود جلب کرد به طوری که موسیقی متن این بازی یکی از زیباترین موسیقی ها را دارد .ویژگی های این نسخه :
کیفیثت ویدیو های این بازی 100 درصد میباشد - کیفیت موسیقی متن این بازی 100 درصد میباشد - این بازی توسط R.G. Modern ری پک شده است - نسخه ری پک شده بر اساس نسخه اصلی و بریتانیایی و ...
دانلود رایگان بازی Hydrophobia Prophecy به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب....

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 61 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

شخصی به نام پل یک دستگاه اتومبیل سواری به عنوان عیدی از برادرش دریافت کرده بود" شب عید هنگامی که پل از اداره اش بیرون امد متوجه پسر بچه شیطانی شد که دور و بر ماشین نو و براقش قدم میزند و ان راتحسین می کرد"پل نزدیک ماشین که رسید پسر پرسید:این ماشین مال شماست" اقا؟ پل سرش را به علامت تائید تکان داد و گفت: برادرم به عنوان عیدی به من داده است.پسر متعجب شد وگفت:منظورتان این است که برادرتان این ماشین را همین جوری "بدون اینکه دیناری بابت ان پرداخت کنید"به شما داده است؟ اخ جون " ای کاش...؟

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 74 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

هم‌اکنون ولادیمیر پوتین 58 ساله، قدرتمندترین فرد روسیه است. او که در جوانی از اعضای «کا.گ.ب» به شمار می‌رفت، به دلیل ژست‌های خاص، همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده و حتی در مقطعی، زندگی شخصی او نیز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

پوتین جودوکاری ماهر است و به شنا و بوکس و شکار علاقه دارد. او همچنین توانایی هدایت لوکوموتیو، هواپیما و حتی زیر دریایی هسته‌ای را دارد و در عرصه سیاست نیز پرکار است.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 66 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)
طوفان عبارتست از آشفتگی شدید جوی و اختلال شدید فشار هوا. گاه بر اثر برخورد دو جبهه هوای سرد و گرم، طوفانی به وقوع می‌پیوندد که می‌تواند موجب قطع درختان، خرابی ساختمانها و شکستن شیشه‌ها شود. گردباد در نقاط مختلف به صورت تندباد، گردباد دریایی یا گردباد خشکی ظاهر می‌شوند. وقوع طوفان اغلب با باران‌های شدید و سیل‌آسا همراه است.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 164 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار VMware Workstation v8.0.0.471780 Final
| دانلود رایگان قدتمند ترین نرم افزار ساخت سیستم مجازی و نصب چند ویندوز در یک کامپیوتر |

در این پست وب سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای سیستم عامل مجازی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار VMware Workstation معروف ترین نرم افزار نصب سیستم عامل مجازی بر روی ویندوز است که با استفاده از آن می توان چندین ویندوز و سیستم عامل مختلف را بر روی یک کامپیوتر نصب نمود. این برنامه با پیشتیبانی از 200 سیستم عامل مختلف که از جمله میتوان به ویندوز سون، ویندوز سرور 2008، ویندوز ایکس پی، لیونکس و ... اشاره کرد، این امکان را برای شما فراهم میسازد تا به راحتی بتوانید استفاده از سیستم عامل های مختلف را بر روی یک ویندوز تجربه کنید. در واقع شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا در یک محیط کاملآ شبیه سازی شده سیستم عامل دلخواه خود را اجرا نمایید و همانند یک سیستم واقعی در محیط آن کار کرده و به انجام کارهایی از قبیل نصب بازی و نرم افزار، گشت و گذار در اینترنت و ... بپردازید. همچنین این نرم افزار از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و کار در محیط سیستم های شبیه سازی شده با بالاترین سرعت انجام می پذیرید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان برقرار ارتباط مستقیم بین سیستم های شبیه سازی شده که به اصطلاح به آنها سیستم میهمان نیز گفته میشود و سیستم اصلی اشاره کرد. به عنوان مثال شما قادرید تا قایلی را تنها با کشیدین و رها کردن آن از سیستم اصلی به درون سیستم میهمان منتقل کنید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 77 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Backup4all Professional v4.6.257

در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Backup4All برایتان آماده کرده ایم که برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موجود در کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرید. این نرم افزار یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهایی است که تا به حال برای پشتیبان گیری از اطلاعات ساخته شده و دارای امکانات فراوانی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید از اطلاعات و فایل های مهم تان در کامپیوتر یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا دیگر نگرانی از بابت از بین رفتن آنها بنا به دلایل مختلف از جمله سوختن هارد دیسک ، ویروس شدن هارد ، حذف ناخواسته فایل ها و .. نداشته باشید. این برنامه دارای قابلیتی است که در صورت افزایش حجم فایل پشتیبان بیش از 2GB آنها را به قسمت های کوچکتر تقسیم نموده که این روش از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین شما میتوانید فایل های فشرده بک آپ را به any local or network drive, backup to FTP, backup to DVD, or other removable media (such as USB drives)i انتقال دهید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 55 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ESET Smart Security v5.0.93.0 Final
| دانلود رایگان نسخه 5 فینال نرم افزار اسمارت سکوریتی ESET |

هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. نرم افزارهای ضد ویروسی یا همان آنتی ویرسها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آنها کارآیی های خاصی دارند که ممکن است دیگری فاقد آن باشد. از همین رو در این پست وب سایت میهن دانلود نسخه جدید یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار اسمارت سکوریتی Smart Security ساخت شرکت معروف ESET میباشد که قادر است از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف به خصوص اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی ESET تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادر اند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند. به عنوان مثال شما با استفاده از آنتی ویروس این بسته می توانید تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید و یا با استفاده از دیواره آتش آن می توانید رفت و آمدهای اینترنتی سیستم خود را تحت کنترل داشته باشید تا اگر کسی قصد هک کردن سیستم شما را داشته باشد با این دیواره آتش بسیار قوی رو به رو شوید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بسته ی امنیتی ESET را میتوان به مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای امنیتی تشبیه کرد که همگی در یک جا و باهم جمع آوری شده اند. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این بسته ی امنیتی شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی برطرف شده است. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 62 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ESET NOD32 Antivirus v5.0.93.0 Final
| دانلود رایگان نسخه 5 فینال نرم افزار آنتی ویروس ESET NOD32 |

هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. از همین رو در این پست وب سایت میهن دانلود یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار آنتی ویروس NOD32 Antivirus محصول کمپانی معروف ESET میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس کاسپرسکای میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. تفاوت اصلی این آنتی ویروس در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد در واقع اکثر آنتی ویروسها پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم میگردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم میخورد اما نود32 با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را میدهد که در هنگام کار با رایانه از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس نود32 دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند ویروس کشی سیستم را خود انجام دهند.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 79 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

Win_XP_SP3_Student_Edition_February_2011_www.MihanDownload.com.jpgآپديت کامل تا سپتامبر 2011 | Bootable | پشتيباني از درايور SATA | قابل نصب بر روي لپ تاپ

در پست امروز وب سايت ميهن دانلود جديد ترين آپديت ويندوز ايکس پي را که تا اواسط ماه سپتامبر 2011 آپديت شده را برايتان آماده کرده ايم. ويندوز Student يا دانش آموز از لحاظ ويژگي هاي معمولي و ظاهري کاملآ مشابه يک ويندوز ايکس پي Professional است اما از لحاظ ساختاري نسبت به آن داراي چند ويژگي برتر مي باشد. در واقع شما پس از نصب ويندوز ايکس پي براي انجام کارهاي خود بايد چندين نرم افزار مختلف را نيز نصب کنيد چه بسا که ممکن است حجم اين نرم افزارها بسيار بالا باشد و امکان دانلود آنها از اينترنت وجود نداشته باشد و يا نتوانيد نرم افزار مورد نظرتان را رجيستر کنيد. اين در حالي است که اين ويندوز خود شامل جديد ترين کامپوننت هاي مورد نياز شما مي باشد و از قبل چندين نرم افزار بسيار معروف که درصد بسيار زيادي از کاربران پس از نصب ويندوز آنها را نيز نصب مي کنند درون ويندوز قرار گرفته است و ديگر نيازي نيست که شما آنها را نصب کنيد. همچنين از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز پشتيباني از درايور SATA است که دارندگان لپ تاپ ها به راحتي ميتوانند اين ويندوز را برروي لپ تاپ خود نصب کنند که اين در حال است يک ويندوز ايکس پي معمولي از اين درايور پشتيباني نمي کند. ويندوزي که در اختيارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر اين شما مي توانيد تنظيمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتيشن نصب ويندوز ، فرمت پارتيشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ويندوز انجام دهيد. از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نيازي به وارد کردن سريال در هنگام نصب ويندوز و فعال ساز نخواهد داشت و همچنين شما ميتوانيد بدون غير فعال شدن ويندوز خود، آنرا آپديت کنيد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرماييد ...

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 69 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

نرم افزار Advanced SystemCare با یک کلیک کامپیوتر را تعمیر، حفاظت و بهینه سازی می کند. نرم افزار پرستار کامپیوتر جامع و سودمند با یک کلیک در حفاظت، بهینه سازی، پاک سازی و تعمیر رایانه و رجیستری به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزار های سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزار مفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد.Advanced SystemCare 5.0 Betaش ۲ با خصیصه جدید و رابط کاربری عالی کاربردی جدیدتر را نیز ارائه داده که با پیمایشی پیشرفته تر پاک سازی، تعمیر، بهینه سازی، مکانیزم پشتیبان گیری سه گانه یک نرم افزار رایگان پیشرفته و عالی به شمار می آید. با تکنولوژی تازه ای که نرم افزار پرستار رایانه به کار برده این امکان به شما داده می شود تا کامپیوتر خود را سریعتر، استوارتر و کارآمد تر از هر نرم افزار سودمند سیستم آب بندی کنید.

Advanced SystemCare 5.0 بهینه سازی حرفه ای سیستم با Advanced SystemCare 5.0 Beta 2


وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 78 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

Africa: The Serengeti BDRip (1994) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

africa cover دانلود مستند حیات وحش افریقا Africa: The Serengeti 1994

نام مستند: Africa: The Serengeti

سال انتشار: ۱۹۹۴
زبان: انگلیسی
مدت زمان: ۳۹ دقیقه
حجم: ۴۰۰ مگابایت
کیفیت: BDRip

زیرنویس انگلیسی : ندارد

خلاصه داستان : حیات وحش افریقا گستره ای از تانزانیا تا کنیا را شامل می شود. حیوانات بسیار گوناگونی در این محدوده زندگی می کنند و هر کدام زیبایی ها و شگفتی های منحصر به فرد خود را دارند. در این مستند به مروری مختصر بر زندگی این جانوران پرداخته می شود و …

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 100 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

The Penguins of Madagascar: Otter Things Have Happened DVDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

the penguins of madagascar cover دانلود انیمیشن The Penguins of Madagascar: Otter Things Have Happened 2011

نام انیمیشن: The Penguins of Madagascar: Otter Things Have Happened

ژانر: انیمیشن ، انیمیشن کوتاه ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۱۱ دقیقه

حجم: ۷۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن خنده دار و دیدنی پنگوئن های ماداگاسکار ، یک مجموعه کارتونی تلویزیونی می باشد که در هر قسمت به یکی از وقایع زندگی ماجراجویانه این پنگوئن ها می پردازد. این بار داستان حول سمور دریایی که در بین آن ها زندگی می کند روایت می شود و …

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 94 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

بازی Men of War: Vietnam یک عنوان جدید ویدیوی در سبک استراتژیک است که در مسیری منصفانه به نقد گذاشته شده و از جنبه‌های مختلف مورد تحسین نیز قرار گرفته است. دو داستان قوی، هیجان انگیز و گیرا در قالب کمپینگ‌هایی جمع‌آوری شده که به شما احساسی ترکیبی از قبیل عملیات در جنگل را داده و چشم‌انداز و همچنین حوادثی که در سال‌ 1968 اتفاق افتاده است را به معرض نمایش می‌گذارد. در حالت اول پایگاه ایالات متحده آمریکا تمرکزی بر روی نیروها و سربازان نخبه و ماهر خود دارد که هر کدام از آنها خصوصیات شخصی منحصر بفرد و جذابی دارند. افرادی که در این واحد عملیاتی حضور دارند عبارتند از: سرهنگ John Merrill، رگبار زن، Jim Walsh، Sonny Armstrong که تک تیرانداز گروه است، Carl Dillan نارنجک انداز و در نهایت مهندس نبرد آقای Bill Kirby. در برخی مبارزات گروهی تنها باید از خودشان حفاظت کرده و سایرین بصورت جمعی، دسته‌ای منظم را در مقر ایالت متحده و جنوب ویتنام تشکیل دهند. حالت دوم و در مقر شمالی ویتنام داستانی متفاوت درباره مشاورین دو ارتش از شوروی روایت می‌شود. سربازان شمالی ویتنام تنها بازماندگانی هستند که تونسته‌اند از کمین و دام‌های ایالات متحده به سلامت گذر کنند. وظیفه اصلی یعنی پس گیری منطقه شمالی ویتنام یک مشکل اساسی به شمار می‌رود.

|برای اولین بار در وبسایت های ایرانی ، نسخه سالم و نهایی Proper-SKIDROW بازی|

vietnam cover small دانلود بازی Men of War: Vietnam برای PC

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 86 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

C-Organizer Professional یک نرم افزار زیبا و قدرتمند برای مدیریت اطلاعات شخصی شماست! این نرم افزار میتواند در مدیریت و نگهداری وظایف و اطلاعات به شما کمک کند! به عنوان مثال این نرم افزار دارای یک دفترچه تلفن برای نگهداری شماره تماس های مورد نیاز ، دفترچه یادداشت ، صندوقچه پاسورد ها ، تقویم با قابلیت یادآوری و … هست. شما میتوانید به وسیله قابلیت remind ، برنامه روز های آینده را تنظیم کنید و برنامه خود به خود به شما هشدار بدهد و در روز معین به شما وظایفتان را یادآوری کند. همچنین میتوانید به وسیله planner موجود در این نرم افزار برای تک تک روز های خود برنامه بچینید و بادداشت مورد نظر خود را در آن قرار دهید. همچنین برنامه میتواند روز های خاص از قبیل روز تولد ، سالگرد ها ، روز های تعطیل و … را به شما یادآوری کند و این یادآوری حتی میتواند با ارسال یک ایمیل نیزصورت بگیرد!

C Organizer Lite 4.5 مديريت و محافظت اطلاعات شخصي با C Organizer Lite 4.5

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 65 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

|دانلود فیلمThe Second Chance با لینک مستقیم|

The Second Chance 2011 دانلود فیلم The Second Chance

ژانر: کمدی | رمانتیک

کیفیت: فوق العاده Blu-Ray 720p

فرمت: mkv

حجم: ۵۵۰ MB

امتیاز: ۵٫۴/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

زبان: انگلیسی

کارگردان: Nicolas Cuche

بازیگران:Virginie Efira, François-Xavier Demaison and Armelle Deutsch

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: Julien Monnier has a serious problem. Though he’s a brilliant couples counselor, he can’t keep a woman in his life for more than two weeks. Indeed, ever since his childhood, Julien jinxes every woman who falls in love with him. But it’s not just any small jinx. It’s the kind that sends you to the hospital several times a week, that destroys your professional life or that turns your friends into enemies. Julien is strictly speaking a true black cat for women. Joanna Sorini will soon learn this at her expense the day she meets him. A career that’s just taking off, a love life that finally seems to be taking a good turn, all that may just change

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 63 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

|دانلود فیلمThe Second Chance با لینک مستقیم|

The Second Chance 2011 دانلود فیلم The Second Chance

ژانر: کمدی | رمانتیک

کیفیت: فوق العاده Blu-Ray 720p

فرمت: mkv

حجم: ۵۵۰ MB

امتیاز: ۵٫۴/۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰

زبان: انگلیسی

کارگردان: Nicolas Cuche

بازیگران:Virginie Efira, François-Xavier Demaison and Armelle Deutsch

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: Julien Monnier has a serious problem. Though he’s a brilliant couples counselor, he can’t keep a woman in his life for more than two weeks. Indeed, ever since his childhood, Julien jinxes every woman who falls in love with him. But it’s not just any small jinx. It’s the kind that sends you to the hospital several times a week, that destroys your professional life or that turns your friends into enemies. Julien is strictly speaking a true black cat for women. Joanna Sorini will soon learn this at her expense the day she meets him. A career that’s just taking off, a love life that finally seems to be taking a good turn, all that may just change

تعداد صفحات : 135

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4044
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 655
  • بازدید ماه : 413
  • بازدید سال : 17,799
  • بازدید کلی : 729,840
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X