loading...
وبلاگ تفریحی ایرانیان
تبادل لینک

وبلاگ تفریحی ایرانیان آماده تبادل لینک وبنر باهرگونه سایت و وبلاگی می باشد.لطفا در صورت تمایل ما را بانام(وبلاگ تفریحی ایرانیان) لینک کنید و سپس لینک خود را در قسمت نظرات وبلاگ من قرار دهید تا شما هم لینک شوید.

باتشکر

برای اطلاع از جدیدترین مطالب وبلاگ در خبرنامه ی ما عضو شوید.هر هفته به دو نفر از اعضای خبرنامه کارت شارژ 2000 تومانی ایرانسل هدیه داده می شود.

با عضویت در وبلاگ و یا خبرنامه ی ما لینک کلیپها و فیلم هاو عکسهایی که امکان قرار دادنشان در وبلاگ نیست را دریافت کنید.

برای مشاهده عکس اصلی مطالبی که عکس ندارند به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 59 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

روستای تیس آثار تاریخی بسیاری دارد، به این دلیل که در دوران هخامنشیان از بندر‌های مهم ایران در دریای مکران بوده است. البته در آن زمان این روستا را تیز می خواندند.

روستای دوهزار وپانصد ساله تیس البته سه قلعه باستانی دارد. قلعه اول "تیس" است که مربوط به دوران سلجوقی است. قلعه بعدی "پیروزگیت" است که بازدید از آن جز برای کوهنوردان برای کسی آسان نیست. قلعه سوم هم "بلوچ گیت" است که آن هم بر فراز کوه قرار دارد.در سفر به تیس می توانید "مقبره‎های جنانی گچ "که به باور محلی ‌ها محل سکونت جن ها بوده است و "پیل بند "و "غارهای بان مسیتی" و نقاشی های عجیب و غریب داخل آن را ببینید.چاه باستانی "تیس کوپان" و گورهای مرموز" تپه نهادی" را هم می بینید. سفربه روستای ساحلی تیس قطعا می تواند تجربه‌ای شگفت انگیز باشد.

افضل ‏الدین ابوحامدبن‏حامد در كتاب عقدالعلى ‏للموفق‏ الاعلى كه در سال 584 هجری قمری نوشته از بندر تیز (تیس) و تجارت بازرگانى آن نوشته است.

بندر چابهار در نزدیکی تیس قرار دارد.روستای ساحلی تیس از راه نیک شهر و جاده چابهار در دسترس است.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 55 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

روز 11 سپتامبر 2001 فرانک کالبرتسان، فضانورد آمریکایی پس از برخورد هواپیما به برجهای دوقلوی منتهن تصاویری باورنکردنی از انفجار مرکز تجارت جهانی نیویورک گرفت.

در حقیقت، در لحظه وقوع این فاجعه، ایستگاه فضایی بین المللی در فاصله 354 کیلومتری از سطح زمین درحال عبور از بالای نیویورک بود. این فضانورد در آن زمان تنها آمریکایی ساکن ایستگاه بود.

وی یک روز پس از این حادثه در یک پیام عمومی نوشت: "این وحشتناک است که دود حاصل از جراحات وارده بر کشورت را تماشا کنی."

وی توضیح داد زمانی که از این حملات آگاه شد به دور ایستگاه شروع به گشتن کرد تا سرانجام توانست پنجره ای را پیدا کند که به وی نمای مناسبی از نیویورک را ارائه می کرد.

این فضانورد افزود: "به نظر می رسید که دود حاصل انفجار عجیبی باشد که پایه آن به ستونی می رسید که در جنوب شهر واقع شده بود. خیلی وحشتناک بود."

همچنین پس از سقوط برجهای دوقلو از ناسا خواسته شد که از فضای بالای منتهن موقعیت را رصد کند. بنابراین یکروز پس از حادثه 11/9 تصاویری ماهواره ای از دود ناشی از انفجار تهیه شد.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 81 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

عکاسی مادون قرمز یکی از شاخه‌های جذاب عکاسی است که از گذشته تاکنون جزو دل‌مشغولی‌های عکاسان بسیاری بوده است و اساسا علت جذابیت‌اش هم بخاطر ایجاد نوعی نگاه و دید تازه به جهان است. در گذشته این نوع عکاسی با استفاده از فیلمهای خاص مادون قرمز سیاه و سفید مانند Kodak HIE و یا انواع رنگی مانند KODAK EKTACHROME Professional Infrared EIR Film انجام می پذیرفت. البته برای این منظور استفاده از فیلتزهای خاصی که مانع عبور سایر قسمتهای طیف نور می‌شوند نیز الزامی بود. همچنین پروسس خاص و گاها مشکلی نیز در پی داشت تا بتوان به عکسهای دلخواه دست یافت.

عکاسی مادون قرمز (40 عکس)

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 57 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو AnvSoft Photo Flash Maker Platinum 5.35 Portable

ازجمله نرم افزارهایی که همیشه مورد توجه کاربران بوده اند ، نرم افزارهاییهستند که بهترین امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهند تا با کم تریندانش و پیش زمینه قبلی ، بتوانند از خلاقیت خود استفاده نمایند. AnvSoft Photo Flash Makerیکی از این نرم افزارها است. این نرم افزار هرآنچه نیاز دارید را دراختیار شما قرار می دهد تا با عکس ها ، آهنگ ها و فایل های ویدیویی خود بهسادگی هرچه تمام تر یک اسلایدشوی زیبا (فلش) طراحی کنید. در انجام این کارو همچنین در استفاده از عکس ها و فایل های صوتی و تصویری محدودیتی نخواهیدداشت چراکه نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های فایل پشتیبانی می کند. درنهایت نیز می توانید خروجی کار خود را به صورت فلش ذخیره کنید و در رایانهتماشا کنید ، با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا آن را برروی دیسکذخیره کنید و در دستگاه های پخش مختلف از آن استفاده کنید. آخرین ورژن ایننرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 71 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پردازش تصاویر ماهواره ای ENVI 4.8

یکیاز راه های دریافت اطلاعات دقیق از محیط پیرامون ما و بطور کلی زمین ،استفاده از اطلاعاتی است که ماهواره های در حال گردش در دور زمین دراختیار ما قرار می دهند. اطلاعاتی بصورت کاملأ دقیق بوده و میزان خطا واشتباه در آنها بسیار پایین است. اما برای پردازش این داده ها و تصاویرهمیشه نیاز به تجهیزات پیشرفته نیست و گاهی می توان تنها با استفاده از یکنرم افزار مناسب از آنها بهره مند شد. ENVIیکی از نرم افزارهای بسیار مناسب در این زمینه است که امکانات جامعی را دراختیار شما قرار می دهد تا اطلاعات مختلفی را از طریق داده های ارسالی ازماهواره ها بدست آورید. ENVI سرنام عبارت The Environment For Visualizing Images استو بطور خاص برای پردازش تصاویر ماهواره ای و استخراج اطلاعات از آنهاطراحی شده است. امکان آنالیز تصاویر در نرم افزار از جمله قابلیت هایی استکه توجه ویژه ای از سوی سازندگان به آن معطوف شده است. محيط گرافيکيقدرتمند ديداري ENVI بوسيله کتابخانه جامعي از الگوريتهاي پردازشي تکميلشده است. می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات مورد نیاز خود رادر زمینه هایی چون سنگ شناسی ، زمین شناسی ، تشخيص ساختارها و دیگر علومبدست آورید. آخرین ورژن این نرم افزار راهم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 94 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ترکیب فایل های پی دی اف Aiseesoft PDF Merger 3.0.26
PDFیکی از فرمت هایی است که در سال های اخیر به سبب دارا بودن ویژگی هایمطلوب و مناسب بسیار مورد توجه قرار گرفته و استفاده های فراوانی از آن میشود. استقبال کاربران به این فرمت باعث شده تا شرکت های تولید کننده نرمافزار نیز توجه ویژه ای به آن داشته باشند و نرم افزارهایی مخصوص به آن رانه فقط برای خواندن فایل های پی دی اف ، که گاهی برای ویرایش و اعمالتغییرات در آن ارائه کنند. Aiseesoft یکیاز شرکت های معتبر نرم افزاری که تاکنون نرم افزارهای تک کاره و چندکارهبسیاری را روانه بازار کرده نیز این موضوع را نادیده نگرفته و نرم افزاریچون PDF Merger را بههمراه بسیاری نرم افزارهای دیگر در زمینه پی دی اف به بازار عرضه نمودهاست. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های پی دی اف خود را بهسادگی با یکدیگر تلفیق کنید و آنها را در یک فایل پی دی اف به صورت یکجاذخیره کنید. به عنوان مثال در صورتی که یک کتاب الکترونیکی با فرمت پی دیاف را از اینترنت دانلود کرده باشید و هر فصل آن به طور جداگانه در یکفایل پی دی اف قرار گرفته باشد می توانید به سادگی با استفاده از این نرمافزار تمامی فصول کتاب را در یک فایل پی دی اف ذخیره کنید و سپس در صورتنیاز از آنها نسخه پرینت شده تهیه کنید. برای استفاده از این نرم افزارنیازی به نصب نرم افزارهای PDF Reader نخواهید داشت. آخرین ورژن این نرمافزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 78 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ساخت انیمیشن دوبعدی Anime Studio Pro 7.0 Build 201.00.604
برایساخت یک انیمیشن ساده الزامأ نیازی به استفاده از نرم افزارهای فوقپیشرفته و پیچیده و یک گروه متخصص طراحی انیمیشن نیست. گاهی می توانید اینکار را تنها با استفاده از یک نرم افزار در رایانه خود تجربه کنید. Anime Studioنام نرم افزاری است که توسط شرکت Smith Micro تولید و روانه بازار شده است، امکانات جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا با صرف کمترین زمان وهزینه ، انیمیشن دوبعدی طراحی کنید. این نرم افزار برای طراحان حرفه ایانیمیشن که خواهان امکانات مطلوب برای طراحی انیمیشن هستند و در عین حالمی خواهند کمترین اتلاف وقت برای پردازش را داشته باشند ، ایده آل خواهدبود. نرم افزار دارای محیط کاربری کاملا قابل درک است و همچنین دارای یکآرشیو از کاراکترهای آماده ، تصاویر و اشیاء می باشد. افکت ها و ابزارهایبسیاری نیز وجود دارند تا در مراحل مختلف کار از آنها بهره مند شوید. یکیدیگر از موارد قابل توجه در مورد این نرم افزار امکان ذخیره خروجی به صورتفایل ویدیویی ، تصویر گرافیکی و یا فایل های فلش SWF است. آخرین ورژن ایننرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 76 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار طراحی آزمون آنلاین Wondershare QuizCreator 4.2.0
برگذاریآزمون های آنلاین یکی از اموری است که به تازگی در کشور ما رایج شده واستقبال خوبی نیز از این امر به عمل آماده است. اما چگونه می توان چنینامتحانی برگذار نمود و مراحل آن به چه شکل خواهد بود؟ Wondershare نام یکی از شرکت های نرم افزاری معتبر است که همه ما با محصولات آن آشنایی داریم. نرم افزار QuizCreator یکیدیگر از تولیدات این شرکت است که امکان طراحی آزمون آنلاین را برای مامیسر می سازد. با استفاده از این نرم افزار به سادگی می توانید امتحاناتتستی آنلاین طراحی نمایید ، به سادگی آنها را تصحیح کنید و نمرات را برایداوطلبان ارسال نمایید. امتحانات طراحی شده توسط این نرم افزار بر مبنایفلش هستند. همچنین برای جلوگیری از تقلب در امتحان می توان محدودیتزمانی ، لیست شدن سئوالات و جواب ها به صورت تصادفی را اعمال نمود. امکانایجاد رمزعبور نیز از جمله دیگر امکانات این نرم افزار است. آخرین ورژناین نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 81 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار چندرسانه ای J. River Media Center 16.0.164
گاهیبه نرم افزارهایی برخورد می کنیم که گستره قابلیت های آنها به حدی است کهمی تواند کار بسیاری از نرم افزارهای دیگر را نیز انجام دهد و ما را ازنصب نرم افزارهای اضافی و سنگین کردن ویندوز بی نیاز سازد.J.River Media Centerنام نرم افزاری است که می تواند جایگزین بسیاری از نرم افزارهای باشد کهتنها توانایی انجام یک کار را دارند. این نرم افزار امکان اجرای انواعفرمت های صوتی و تصویری را برای شما فراهم کرده است. پخش دیسک های صوتی وکپی آنها در هارد دیسک و همچنین پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی برایمشاهده تصاویر را می توان از جمله دیگر مشخصات این نرم افزار چندکارهدانست. برای پخش موسیقی امکانات بسیاری در نظر گرفته شده تا هرچه بیشتر ازموسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. امکاناتی چون افکت های دوبعدی و سه بعدیرا می توان از جمله مهمترین های این امکانات در نظر گرفت. امکان آپلودتصاویر در اینترنت و همچنین ذخیره فایل های صوتی در دیسک را می توان ازجمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار دانست. آخرین ورژن ایننرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 70 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اسکن تصاویر Scanitto Pro 2.8.17.201 Portable
برایتبدیل اسناد و تصاویر کاغذی به دیجیتال و ذخیره آنها در رایانه از اسکنراستفاده می شود. هر اسکنر به طور معمول نرم افزار مخصوص مربوط به خود رادارد اما اگر برای اسکن تصاویر و اسناد خود به نرم افزاری نیاز دارید کهبا اسکنرهای مختلف سازگار باشد ، دارای رابط کاربری ساده و قابل درک باشدو از سرعت بالایی در پردازش برخوردار باشد ، مطمئنأ نرم افزار Scanitto Pro یکیاز بهترین گزینه های پیش روی شما خواهد بود. این نرم افزار قادر است تاتصاویر را اسکن نموده و سپس با فرمت های مختلف ذخیره نماید. همچنین میتوانید تصاویر اسکن شده را مستقیمأ پرینت نمایید. می توانید برای اسکنتصاویر تنظیمات محتلفی از قبیل کیفیت و وضوح تصویر را اعمال نمایید. شایانذکر است که این نرم افزار مورد تأیید شرکت مایکروسافت در سازگاری باویندوز سون است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 43 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)
کشتی گردشی نوعی کشتی مسافری است . کشتی شناور بزرگی است که برای حمل مسافر و بار بر روی آبهای آزاد یا رودخانه و دریاچه‌های پهناور استفاده می‌شود . بیشتر تمدنهای بشری در کنار آبراهها شکل گرفته و مسلما قایق و بعدتر کشتی وسیله‌ای مهم برای تردد و حمل و نقلشان بوده است.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 65 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)

آخرین باری که استقلال مقابل تراکتورسازی پیروز شد، به اولین دوره لیگ برتر و بازی برگشت مقابل این تیم در 26 اسفند 1380 بر می گردد که آبی پوشان با گل فراز فاطمی تراکتور را در تبریز شکست دادند. پس از آن تراکتور به دسته اول سقوط کرد و در سه فصلی که از بازگشت این تیم به لیگ برتر می گذرد، استقلال هنوز موفق به شکست این تیم نشده است.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 56 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)

مرتضي تمدن گفت: 45 هزار واحد مسكن مهر را آماده افتتاح كرده‌ايم و منتظريم در اولين فرصت با حضور مسوولان ارشد، اين واحدها را افتتاح كرده و در اختيار شهروندان قرار دهيم.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 61 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)

معاون گردشگري كشور از تشكيل كميته ويژه‌اي براي توسعه فرصت‌هاي جذب گردشگر از كشور چين خبر داد.

فعاليتهاي اين كميته تخصصي را به منزله پشتوانه‌اي براي بخش‌هاي خصوصي دخيل در امر گردشگري عنوان كرد و گفت: كميته تخصصي جذب گردشگران چيني، با برنامه‌هاي تبليغاتي و بازاريابي خود زمينه را براي فعاليت‌ هر چه بهتر بخش‌هاي خصوصي فراهم مي‌كند.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 64 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)

این روزها تبلیغات عطرهای محرک به وفور در سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی به چشم می‌خورد و جالب این جا است که در تبلیغات این آگهی‌ها نکات درخور تاملی هم وجود دارد؛جملاتی نظیر «محبوب‌ترین و دلپذیرترین عطر دنیا را بخرید! عطری با اثرگذاری فوق‌العاده بر سیستم عصبی و ترشح هورمون جنسی،این عطر برای خانم‌های خوش‌گذران و با نشاط مفید است، مناسب برای خانم‌هایی که عاشق جذب‌کردن آقایان هستند.»

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 74 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)

در پایان هفته ششم لیگ برتر شمار گلهای به ثمر رسیده به 141 رسید و 88 بازیکن موفق به گلزنی شده اند. فرهاد مجیدی با میانگین یک گل در هر بازی و 6 گل به ثمر رسیده بهترین گلزن لیگ برتر تا هفته ششم است. ایمان موسوی و رضا نوروزی نیز در این هفته به جمع 4 گله ها پیوستند. 14 بازیکن خارجی نیز 17 گل به ثمر رسانده اند.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 47 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)
مردی تخم عقابی پیدا کرد و آن را در لانه مرغی گذاشت.
عقاب با بقیه جوجه ها از تخم بیرون آمد و با آن ها بزرگ شد.
در تمام زندگیش همان کارهایی را انجام داد که مرغها می کردند؛ برای پیدا کردن کرم ها و حشرات زمین را می کند و قدقد می کرد و گاهی با دست و پا زدن بسیار، کمی در هوا پرواز می کرد.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 57 شنبه 19 شهریور 1390 نظرات (0)

این تصاویر توسط اخترشناسان آماتور و حرفه ای در مناطق مختلفی، از حیاط پشتی خانه عکاس گرفته تا کوه های هیمالیا، دره مرگ در آمریکا و تپه گلاستنبری در سامرست به ثبت رسیده اند.

آبشار "یوسمیت" و ردپای ماه و ستاره ها
نوردهی طولانی مدت باعث شده به نظر بیاید عکس در روز به ثبت رسیده اما این نور در واقع نور ماه کامل است که در آبشار یوسمیت رنگین کمانی را ایجاد کرده است، این رنگین کمان شبانه به ندرت و در زمانی به وجود می آید که ماه کامل باشد و شدت ریزش آب آبشار نیز بالا باشد تا در شکست نور در ریزه قطره های آب آبشار منجر به تولد آبشار شود

تعداد صفحات : 135

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4044
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 279
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 370
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 867
  • بازدید ماه : 625
  • بازدید سال : 18,011
  • بازدید کلی : 730,052
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X