loading...
وبلاگ تفریحی ایرانیان
تبادل لینک

وبلاگ تفریحی ایرانیان آماده تبادل لینک وبنر باهرگونه سایت و وبلاگی می باشد.لطفا در صورت تمایل ما را بانام(وبلاگ تفریحی ایرانیان) لینک کنید و سپس لینک خود را در قسمت نظرات وبلاگ من قرار دهید تا شما هم لینک شوید.

باتشکر

برای اطلاع از جدیدترین مطالب وبلاگ در خبرنامه ی ما عضو شوید.هر هفته به دو نفر از اعضای خبرنامه کارت شارژ 2000 تومانی ایرانسل هدیه داده می شود.

با عضویت در وبلاگ و یا خبرنامه ی ما لینک کلیپها و فیلم هاو عکسهایی که امکان قرار دادنشان در وبلاگ نیست را دریافت کنید.

برای مشاهده عکس اصلی مطالبی که عکس ندارند به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 82 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

آخرين نسخه كتاب جديد رياضي 1 را مي توانيد در زير ببينيد.

دريافت فايل كتاب رياضي 1 نسخه ي (1.1)

اشكالات چاپي كتاب رياضيات(1)

كليات كتاب رياضي (1)براي معلمان

شامل نگرش كتاب به رياضي ،روشهاي آموزشي كتاب ،اصولي كه در تدريس بايد رعايت شوند ،فصل ها و اهداف دانشي و مهارتي و رفتاري فصل ها. پرسش ها و پاسخ هاي عمومي مطرح شده نسبت به كتاب را مي توانيد در زير مشاهده نماييد.

كليات كتاب رياضي (1)براي معلمان

در همين صفحه مي‌توانيد سؤالات و اظهارنظرهاي خود را مطرح نماييد و مؤلفان نيز در همين صفحه به سؤالات شما پاسخ خواهند داد. در طي سال تحصيلي آينده اين صفحه آماده راهنمايي معلمين براي تدريس مناسب اين كتاب خواهد بود .

راهنماي تدريس فصل اول كتاب رياضي 1

راهنماي تدريس فصل دوم كتاب رياضي 1

راهنماي تدريس فصل سوم كتاب رياضي 1

راهنماي تدريس فصل چهارم كتاب رياضي 1

راهنماي تدريس فصل پنجم كتاب رياضي 1

راهنماي تدريس فصل ششم كتاب رياضي 1

طرح درس سالانه رياضي 1 مربوط به نيمسال دوم

نمونه سوالات ریاضیی ۱ ترم اول 1-1

نمونه سوالات ریاضی ۱ ترم اول 1-2

كلياتي در مورد كتاب جديد رياضي (1)

با تغييرات گسترده اي كه در كتاب رياضي (1) به‌وجود آمده است، سؤالات بسياري براي معلمان مطرح شده است. به همين خاطر لازم است توضيحاتي كلي در مورد اهداف اين كتاب و روش‌هاي آن ارائه شود تا معلمان درك بهتري از كتاب پيدا كنند. بديهي است اين توضيحات كلي پاسخگوي تمامي سؤالات معلمان نخواهد بود و در مورد هر سؤال جزئي در جاي مناسب پاسخ داده خواهد شد.

رياضي چيست و هدف از آموختن آن چيست؟

ماهيت رياضي يك بحث فلسفي دامنه‌دار است و نمي‌توانيم وارد آن شويم. علاقه‌مندان مي‌توانند براي شروع به مقاله فلسفه و معرفت رياضي در بخش مجله الكترونيكي مراجعه كنند اما تا آنجا كه به رياضيات مدرسه‌اي مربوط مي‌شود، رياضي ابزاري براي درك و فهم پديده‌هاي پيراموني و به‌دست آوردن توانايي تجزيه و تحليل وضعيت‌هاي پيچيده است. آنچه كه در سطح مدرسه از رياضي انتظار مي‌رود، كسب توانايي درك و به‌كارگيري رياضي در حل مسائل رياضي و غيررياضي است.

يكي از سوء‌تفاهم‌هاي رايج در بين معلمان رياضي، ديدن ريا ضي به‌صورت يك علم مجرد و محاسباتي است كه در ارتباط با يك دنياي ذهني و خيالي قرار دارد. به همين خاطر، كاربردهاي رياضي را اموري تفنني و زائد و غيرضروري مي‌بينند. چنين نگرشي به رياضيات مدرسه‌اي، خلاف ماهيت اصلي رياضي و اهداف برنامه درسي است. معلميني كه با چنين نگرشي به كتاب رياضي (1) جديد نگاه مي كنند موضعي مخالف پيدا مي‌كنند و مي‌گويند اين كتاب، شهودي و بي‌محتوا شده است!! در مقابل اين نظر ما مي‌توانيم بحث زير را مطرح كنيم.

رياضي محض چيست؟ رياضيات مدرسه‌اي چيست؟

رياضي محض در ارتباط با دنياهاي ذهني رياضيدانان است كه طبق اصول و قواعد منطق در آن كارمي‌كنند. چه رياضي محض ذاتاً نيازي به محيط فيزيكي ندارد ولي عملاً رياضيدانان در همين محيط فيزيكي زندگي مي‌كنند و تمامي ايده‌هاي خود را از همين محيط فيزيكي مي‌گيرند و ريشه دنياهاي ذهني آنها در همين دنياي واقعي قرار دارد. هدف رياضيات مدرسه‌اي ساختن رياضيدان محض نيست، اگرچه زمينه‌سازي لازم براي رسيدن به رياضي محض براي كساني كه بخواهند اين رشته را ادامه دهند انجام خواهد شد.

رياضيات مدرسه‌اي بايد يك رياضيات تجسم‌يافته در بسترهاي واقعيباشد. براي درك مفاهيم رياضي و آموزش آن‌ها نبايد دانش‌آموزان را وارد دنياهاي ذهني كنيم، بلكه اين مفاهيم بايد در ارتباط با محيط پيراموني طرح شوند و دانش‌آموزان در مفاهيم رياضي، معنايي مشخص و قابل درك پيدا كنند. بنابراين شهودي‌كردن رياضي نه‌تنها بي‌محتوا كردن رياضي نيست بلكه يك ابزار اصلي براي آموزش مفاهيم و به‌صورت غيرمستفيم آموزش به‌كارگيري رياضي است. اين شيوه آموزش، روش مركزي در كتاب رياضي (1) جديد است.

درك و فهم رياضيات مدرسه اي بايد توام با به كارگيري آن باشد. بنابراين به كار بردن رياضي در حل مسائل گوناگون يك امر تفنني و زائد نيست بلكه يك هدف اصلي و بخش اصلي آموزش محسوبمي شود. هر آموزشي در رياضي بايد منجر به يك توانمندي براي زندگي بهتر باشد، آموزش رياضي براي تفريح و سرگرمي و ارضاي كنجكاوي و مفتخر شدن نيست.

تغييرات رياضي (1) در كجاهاست؟

از آنجا كه تغييرات به عمل آمده در كتاب در چارچوب برنامه درسي فعلي مي باشد، سعي بر آن بوده است كه تا آنجا كه ممكن است موضوعات مورد آموزش تغيير نكنند. با اين حال براي سبكتر شدن كتاب برخي مباحث غير ضروري مانند نمايشهاي اعشاري نامتناهي و متناوب، دايره مثلثاتي، اتحادهاي مثلثاتي، كتانژانت، سهمي كلي و چند مورد جزئي ديگر حذف شده اند. بديهي است اين حذفيات در كتابهاي سالهاي بالاتر اضافه خواهند شد. در عوض برخي مطالب ديگر مانند كار روي نمودارها و نمودار خواني اضافه شده است.

تغيير عمده كتاب در رويكردهاي آموزشي آن و تغيير نگرش به رياضي و مفاهيم رياضي بوده است. در اين كتاب همگي مفاهيم در قالب پديده هاي واقعي معرفي شده اند و از دانش آموز انتظار مي رود از اين مفاهيم در توصيف و بيان مسائل محيط پيراموني استفاده كند. در اين كتاب هر نماد رياضي به يك مفهوم ملموس و معنادار اشاره مي كند و دانش آموزان بايد پشت سر هر فرمول رياضي و عمل رياضي يك واقعه ملموس را مشاهده كنند.

روش‌هاي آموزشي كتاب رياضي (1) جديد

فعاليت فردي شرط اصلي آموزش است. بر همين اساس در اين كتاب فعاليتهاي بسياري را مشاهدهمي كنيد كه بايد توسط دانش آموزان انجام شود و با اين فعاليتها مفاهيم رياضي را براي خود معنادار كنند و آنها را با نمادها بيان كنند و روي آنها محاسبه انجام دهند.

طرح مسئله و انجام فعاليت، شيوه اصلي آموزش در اين كتاب است. پس از ذكر چند مثال، تمرين در كلاس گام بعدي آموزش در نظر گرفته شده است كه در اين بخش معلمان اشكالات احتمالي درك دانش آموزان را شناسايي خواهند كرد و آنها را در جهت صحيح هدايت خواهند نمود.

قسمت‌هايي به‌عنوان بينديشيم نيز در كتاب وجود دارد كه دانش آموزان با تفكر در مورد آن‌ها و مباحثه با همكلاسي‌ها و معلم خود بايد درك خود را نسبت به مفاهيم، عميق‌تر سازند. مباحثه نسبت به مفاهيم و مسائل در آموزش بسيار اساسي استو بسيار خوب است تا آنجا كه معلمين مي توانند در مورد مفاهيم رياضي با دانش‌آموزان مباحثه برقرار كنند.

به‌خاطر عمومي‌بودن كتاب كه مي‌بايست تمامي دانش‌آموزان را در نظر بگيريد، به ناچار از طرح مباحث پيچيده و استدلال‌كردن‌ها تا حد زيادي صرفنظر شده است. اما براي كلاس‌هايي كه آمادگي طرح مباحث بالاتري را دارند، معلمان مي‌توانند در مورد استدلال‌هاي مربوط به درستي روابط اعلام شده، كار بيشتري انجام دهند و مسائل سطح بالاتري را طرح كنند. براي انجام اين كار در همين صفحه و كتاب راهنماي معلممطالبي آورده خواهد شد.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 79 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

تغییرات جوی آب و هوا که بارندگی‌های چند روز اخیر در بسیاری از استان‌های کشور و بخصوص پایتخت را برای شهروندان به ارمغان آورده است، از یک‌سو موجب شادمانی مردم شده و از سوی دیگر به روال همیشه آبگرفتگی‌های سطح معابر، سنگینی بار ترافیک در سطح شهر و افزایش تصادفات و در برخی استان‌ها، جاری شدن سیل را در پی داشته و مسوولان شهری را باز هم غافلگیر کرده است.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 70 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)
***** فروردین
ماه کسی که به خدا توکل می کند، رنجها و سختی های زندگی را بهتر تحمل خواهد کرد و می تواند به نام او از سد مشکلات گوناگون بگذرد. شما باید از تکبر و متکبران فاصله بگیرید و خود را نیازمند دوستان باوفا بدنید، خانواده نقش مهمی در سلامت روانی انسان دارد، بنابراین رشته عاطفی خود با خانواده را محکم تر کنید. اگر عجول نباشید کم کم به خواسته های به حق تان می رسید، البته اگر اراده پروردگار نیز بر آن تعلق گرفته باشد.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 37 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)


اگر از اینکه مرتبا پوستتان دچار آکنه و جوش میشود رنج برده و خسته شده اید و دست به هر کاری برای از بین بردن آنها زده و تنها در مدت زمانی کوتاه و مقطعی جواب گرفته اید، می توانید این راهکار ساده اما موثر را نیز امتحان کنید که قطعا نتیجه ی بهتر را خواهید دید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 49 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

جام جم آنلاین: عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه ۱۵۰ گروه استهلال، سه شنبه ۸ شهریور ماه اقدام به رؤیت هلال ماه شوال می‌کنند گفت: رؤیت هلال ماه شوال در مقایسه با ماه رمضان نسبتاً ساده‌تر است.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 84 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

|دانلودفيلم Splice با لینک مستقیم|

زیرنویس فارسی اضافه شد

splice دانلود فیلم Splice

ژانر: درام | هیجان انگیز | تخیلی

کیفیت: فوق العاده Blu-Ray 720p

فرمت: Mkv

حجم: ۶۵۰ MB

امتیاز: ۶٫۱/۱۰ (۳۰,۲۶۵ votes)

تاریخ انتشار: ۲۰۰۹

زبان: انگلیسی

کارگردان: Vincenzo Natali

بازیگران:Adrien Brody, Sarah Polley and Delphine Chanéac

زیرنویس فارسی:دارد

خلاصه داستان: Two young rebellious scientists are told by their employers to halt groundbreaking work that has seen them produce new creatures with medical benefits by splicing together multiple organisms’ DNA. They decide to secretly continue their work, but this time splicing in human DNA.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 58 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

|دانلودفيلم Splice با لینک مستقیم|

زیرنویس فارسی اضافه شد

splice دانلود فیلم Splice

ژانر: درام | هیجان انگیز | تخیلی

کیفیت: فوق العاده Blu-Ray 720p

فرمت: Mkv

حجم: ۶۵۰ MB

امتیاز: ۶٫۱/۱۰ (۳۰,۲۶۵ votes)

تاریخ انتشار: ۲۰۰۹

زبان: انگلیسی

کارگردان: Vincenzo Natali

بازیگران:Adrien Brody, Sarah Polley and Delphine Chanéac

زیرنویس فارسی:دارد

خلاصه داستان: Two young rebellious scientists are told by their employers to halt groundbreaking work that has seen them produce new creatures with medical benefits by splicing together multiple organisms’ DNA. They decide to secretly continue their work, but this time splicing in human DNA.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 73 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

|دانلودفيلم Splice با لینک مستقیم|

زیرنویس فارسی اضافه شد

splice دانلود فیلم Splice

ژانر: درام | هیجان انگیز | تخیلی

کیفیت: فوق العاده Blu-Ray 720p

فرمت: Mkv

حجم: ۶۵۰ MB

امتیاز: ۶٫۱/۱۰ (۳۰,۲۶۵ votes)

تاریخ انتشار: ۲۰۰۹

زبان: انگلیسی

کارگردان: Vincenzo Natali

بازیگران:Adrien Brody, Sarah Polley and Delphine Chanéac

زیرنویس فارسی:دارد

خلاصه داستان: Two young rebellious scientists are told by their employers to halt groundbreaking work that has seen them produce new creatures with medical benefits by splicing together multiple organisms’ DNA. They decide to secretly continue their work, but this time splicing in human DNA.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 86 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

|دانلودفيلم Splice با لینک مستقیم|

زیرنویس فارسی اضافه شد

splice دانلود فیلم Splice

ژانر: درام | هیجان انگیز | تخیلی

کیفیت: فوق العاده Blu-Ray 720p

فرمت: Mkv

حجم: ۶۵۰ MB

امتیاز: ۶٫۱/۱۰ (۳۰,۲۶۵ votes)

تاریخ انتشار: ۲۰۰۹

زبان: انگلیسی

کارگردان: Vincenzo Natali

بازیگران:Adrien Brody, Sarah Polley and Delphine Chanéac

زیرنویس فارسی:دارد

خلاصه داستان: Two young rebellious scientists are told by their employers to halt groundbreaking work that has seen them produce new creatures with medical benefits by splicing together multiple organisms’ DNA. They decide to secretly continue their work, but this time splicing in human DNA.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 70 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

|دانلود فیلم Shakespeare in Love با لینک مستقیم |

دانلود فیلم Shakespeare in Love

ژانر: کمدی, درام, عاشقانه

کیفیت: ۷۲۰p – عالی

فرمت: mkv

حجم: ۶۰۰ MB

امتیاز: ۷٫۳/۱۰

تاریخ انتشار: ۱۹۹۸

کارگردان: John Madden

ستارگان: Gwyneth Paltrow, Joseph Fiennes and Geoffrey Rush

خلاصه داستان: A young Shakespeare, out of ideas and short of cash, meets his ideal woman and is inspired to write one of his most famous plays.


وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 45 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

|دانلود فیلم Shakespeare in Love با لینک مستقیم |

دانلود فیلم Shakespeare in Love

ژانر: کمدی, درام, عاشقانه

کیفیت: ۷۲۰p – عالی

فرمت: mkv

حجم: ۶۰۰ MB

امتیاز: ۷٫۳/۱۰

تاریخ انتشار: ۱۹۹۸

کارگردان: John Madden

ستارگان: Gwyneth Paltrow, Joseph Fiennes and Geoffrey Rush

خلاصه داستان: A young Shakespeare, out of ideas and short of cash, meets his ideal woman and is inspired to write one of his most famous plays.


وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 54 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

|دانلود فیلم Shakespeare in Love با لینک مستقیم |

دانلود فیلم Shakespeare in Love

ژانر: کمدی, درام, عاشقانه

کیفیت: ۷۲۰p – عالی

فرمت: mkv

حجم: ۶۰۰ MB

امتیاز: ۷٫۳/۱۰

تاریخ انتشار: ۱۹۹۸

کارگردان: John Madden

ستارگان: Gwyneth Paltrow, Joseph Fiennes and Geoffrey Rush

خلاصه داستان: A young Shakespeare, out of ideas and short of cash, meets his ideal woman and is inspired to write one of his most famous plays.


وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 73 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

|دانلود فیلم Shakespeare in Love با لینک مستقیم |

دانلود فیلم Shakespeare in Love

ژانر: کمدی, درام, عاشقانه

کیفیت: ۷۲۰p – عالی

فرمت: mkv

حجم: ۶۰۰ MB

امتیاز: ۷٫۳/۱۰

تاریخ انتشار: ۱۹۹۸

کارگردان: John Madden

ستارگان: Gwyneth Paltrow, Joseph Fiennes and Geoffrey Rush

خلاصه داستان: A young Shakespeare, out of ideas and short of cash, meets his ideal woman and is inspired to write one of his most famous plays.


تعداد صفحات : 135

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4044
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 598
  • بازدید ماه : 356
  • بازدید سال : 17,742
  • بازدید کلی : 729,783
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X