loading...
وبلاگ تفریحی ایرانیان
تبادل لینک

وبلاگ تفریحی ایرانیان آماده تبادل لینک وبنر باهرگونه سایت و وبلاگی می باشد.لطفا در صورت تمایل ما را بانام(وبلاگ تفریحی ایرانیان) لینک کنید و سپس لینک خود را در قسمت نظرات وبلاگ من قرار دهید تا شما هم لینک شوید.

باتشکر

برای اطلاع از جدیدترین مطالب وبلاگ در خبرنامه ی ما عضو شوید.هر هفته به دو نفر از اعضای خبرنامه کارت شارژ 2000 تومانی ایرانسل هدیه داده می شود.

با عضویت در وبلاگ و یا خبرنامه ی ما لینک کلیپها و فیلم هاو عکسهایی که امکان قرار دادنشان در وبلاگ نیست را دریافت کنید.

برای مشاهده عکس اصلی مطالبی که عکس ندارند به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 55 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

لیلی محسنی در مطلبی طولانی در الف نوشت: چند شب پیش سر سفره افطار با خانواده نشسته بودیم و طبق معمول تلویزیون روشن بود. در صحنه‌ای از سریال پنج کیلومتر تا بهشت، کلوزآپ صورت میک‌آپ شده شبنم قلی‌خانی (که نقش دختری مومنه و محجبه را بازی می‌کند) نشان داده شد که با لبخندی از پس لبان رژ‌لب‌کشیده شده، قربان صدقه پدرش (داریوش فرهنگ) می‌رفت…

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 31 چهارشنبه 09 شهریور 1390 نظرات (0)

متولدین فروردین
امروز شما نسبت به برقرار کردن یک رابطه دوستانه و یا نزدیک‌تر و صمیمی‌تر شدن با دوستانتان با احتیاط‌تر عمل می‌کنید؛ چراکه ماه جدید در خانه ششم شما یعنی خانه جزئیات حضور دارد و به شما پیشنهاد می‌شود که قبل از اینکه هر تصمیمی ‌بگیرید تمام دلایل مخالف و موافق را بررسی کنید. دوستی و صمیمیت به راحتی حاصل نمی‌شود اما اکنون شما قادر هستید بدون تلاش به آن برسید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 44 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)
TORCH-hamidhira.JPG
یکی از مشکلاتی که گوشی های uiq دارند ، نداشتن امکان روشن نگه داشتن فلاش گوشی (چراغ قوه) است . امروز نرم افزاری را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که با کمک آن میتوانید این امکان را به گوشی خود اضافه کنید . زبان فارسی این برنامه ، داشتن حالات مختلف برای روشن نگاه داشتن فلاش و ... از دیگر خصوصیات این برنامه است .
برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید .
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 57 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)
http://dl5.mihandownload.com/2011/HamidHira/February/PostPIC/SLICK-hamidhira.JPG
امروزه یکی از محبوب ترین برنامه های ارتباط آنلاین نرم افزار یاهو مسنجر میباشد که بی شک همه با آن آشنا هستند !اما تا به حال به این فکر کرده اید که بتوانید در موبایل خود با دوستان خود چت کنید ؟ نرم افزار slick این رویای شما رو به بهترین نحو ممکن برآورده خواهد کرد . این نرم افزار که برای سیستم عامل UIQ3 ساخته شده ، اکثریت امکانات یاهو مسنجر رو دارا می باشد . داشتن برخی از شکلک های محبوب یاهو مسنجر ، امکان فرستادن BUZZ ، امکان add یا ignor کردن افراد ! لیست دوستان دقیقا به همان شکلی که در یاهو مسنجر تنظیم کرده اید ، دریافت و ارسال سریع پیام ها ، کم ترین هزینه برای ارسال و دریافت دیتا ، ارسال فایل و .... از دیگر امکانات این برنامه است .برای دریافت این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید .
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 62 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)
latin-sms-hamidhira.jpg
امروزه پیامک ها نقش مهمی را در ارتباطات ایفا میکنند . یکی از استفاده هایی که از این سرویس محبوب می شود فرستادن جک و اس ام اس های طنز است . مطمئنا شما نیز تا کنون چند باری به جستجوی جدیدترین پیامک ها پرداخته اید و حتی چندین نرم افزار بانک اس ام اس برای موبایل ساخته شده است . امروز شما را با نرم افزار بسیار جالبی آشنا خواهیم کرد که علاوه بر در برداشتن جدیدترین اس ام اس ها چندین ویژگی بسیار قابل توجه نیز دارد . یکی از این ویژگی ها لاتین بودن متن اس ام اس هاست . مطمئنا پیامک های لاتین (فینگلیش) هم برای خود طرفداران پروپاقرصی دارد . ویژگی دوم و مهم این نرم افزار امکان ارسال اس ام اس های داخل برنامه بدون نیاز به تایپ آن ها می باشد و سازگاری برنامه با گوشی های لمسی نیز از دیگر ویژگی های مهم این نرم افزار جاوا می باشد.
برای دریافت این برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید .
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 73 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)
http://dl5.mihandownload.com/2011/HamidHira/February/PostPIC/ADVANCED-hamidhira.JPG
به دلیل درخواست تعداد زیادی از بازدیدکنندگان ، تصمیم به فعالیت بیشتری در انتشار بازی ها و نرم افزار های سیستم عامل UIQ3 (w960-p990-g900-m600-p1-...) در سایت گرفتیم . برای شروع به معرفی یکی از محبوب ترین نرم افزار های این سیستم عامل میپردازیم . Advanced Device Locks نام نرم افزاریست که با کمک آن قادر خواهید بود بر روی تمامی قسمت های گوشی خود قفل بگذارید و با استفاده از امکانات مختلف آن امنیت کامل را در گوشی خود حس کنید . قابلیت اجرای خودکار برنامه در هنگام تعویض سیم کارت و قفل گذاری روی تمام نرم افزار های نصب شده و فایل منیجر و .... از دیگر ویژگی های این برنامه ی کاربردی می باشد .
برای دریافت به ادامه مطلب مراجعه کنید .
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 105 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)


Driving_Rules.jpgاین نرم افزار یک نرم افزار بسیار جالب می باشد که برای کسانی که مایل به اخذ گواهینامه رانندگی می باشند می تواند بسیار مفید باشد.از مزیت های این نرم افزار می توان به فارسی بودن آن .امکان تست گرفتن در زمان مشخص و مهمتر از آن سازگاری با 90% گوشی های موبایل اشاره نمود.برای دانلود می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید...

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 72 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

دانلود سری کامل فیلم آموزشی لذت نقاشی اثر استاد باب راس The Joy of Painting Full Season
فیلم آموزشی لذت نقاشی به صورت کامل در 31 فصل اثر استاد Bob Ross

افتخار داریم برای اولین بار در ایران، تمام 31 فصل از فیلم آموزشی لذت نقاشی با حجم تقریبی 75 گیگابایت را، به صورت رایگان به شما عزیزان تقدیم نماییم.این فیلم آموزشی تاکنون به صورت رایگان در هیچ سایت ایرانی قرار نگرفته است و میهن دانلود افتخار دارد تمام 31 فصل را با لینک مستقیم برای شما آماده دانلود نماید

پست آپدیت شد
فصل 6 به طور کامل اضافه شد

با یکی از بهترین مجموعه آموزش نقاشی رنگ روغن در خدمت علاقه مندان به نقاشی هستیم.این فیلم آموزشی که توسط استاد بزرگ Bob Ross آموزش داده میشود در 31 فصل تهیه شده است.
به جز فصل اول که شامل 1 قسمت است، بقیه فصل ها شامل 13 قسمت می باشند که جهت رفاه در دانلود ، هر 5 قسمت در یک فایل آماده دانلود شده است
به شرحی مختصر در مورد آقای باب راس توجه نمایید:
باب راس در سال 1943 در شهر ساحلی دایتونای فلوریدا بدنیا آمد. پدر باب یک نجار بود. سال نهم دبیرستان بود که مدرسه را رها کرد و به نیروی هوایی پیوست. بهنگام اقامتش در آنکورایج آلاسکا (Anchorage, Alaska) با نقاشی آشنا شد. بعد از پایان دوران خدمتش بود که به مدارس زیادی برای یادگیری نقاشی رفت، اما از کندی رسم تابلوها با روشهای کلاسیک خسته و ناکام شد و تصمیم گرفت در روش "تر روی تر" در نقاشی تحولی ایجاد کند و آنرا بکار گیرد تا بتواند بسیار سریعتر نقاشی بکشد و نقاشی یاد بدهد و این دستمایه ی اصلی تکنیک او شد.باب بعد از امتحان کردن روشهای بسیاری در نقاشی، از جمله نقاشی آبرنگ، توانست روش ویژه ی خود را که برگرفته از روش "تر روی تر" است ابداع کند. در روشهای کلاسیک رنگ روغن معمولا بعد از خشک شدن ِ یک لایه رنگ، لایه ی بعدی و جزئیات بعدی را اضافه می کنند و بهمین دلیل نمی توان یک اثر را یکباره خلق کرد. اما در روش تر روی تر می توان در کمتر از یک ساعت بطور کامل یک اثر را خلق کرد.ویدیوهای او تحت نام "لذت نقاشی با باب راس" از سال 1983 شروع به تولید شدند که میلیونها نفر در سراسر دنیا این برنامه های تلویزونی را مشاهده می کنند. او در برنامه هایش به همه ثابت می کند که همه می توانند مانند او نقاشی بکشند! او با کلام شیوا و بسیار جذابش و استفاده از استعاراتی مانند: "این ابر کوچولو داره اونجا شادی می کنه"، "شاد باشی کوه کوچولو" و ... قدم بقدم ما را با روح آرام و دیدگاه زیبای خود از زندگی آشنا می کند.او با گفتن "این مخلوقات کوچک خدا دارن اونجا برای خودشون زندگی می کنن" بما یاد آوری می کند که هر چیزی و هر کسی به دوست نیاز دارد، حتا یک بوته.
برنامه های تلویزیونی باب راس در ایران از سال 1380 در شبکه ی چهارم صدا و سیما آغاز به پخش شدند و در این مدت بینندگان بسیاری را با خود همراه کرده اند و عملا سطح هنر نقاشی ایران را بالا برده اند. اینک نقاشی یک هنر همه گیر و بسیار جذاب شده است و کسی که این برنامه ها را ببیند نمی تواند از بی استعداد بودن بنالد!به این دلیل که دوبلر صدای باب در ایران صدایی مشابه باب، نرم و آرام، دارد بهنگام دیدن فیلم دوبله شده باب از تلویزیون شبکه ی 4 به ذهن بیننده ی ایرانی این می رسد که گزافه نیست اگر تصور کند این خود باب است که دارد به آرامی بفارسی سخن می گوید و این دلیل محبوبیت این برنامه در ایران است.باب در سخنانش می گوید: "هر روز، روز خوبی برای زندگی کردن است!" و این جمله بسیاری از بینندگانش را به زندگی و آرامش تشویق می کند. بهمین دلیل است که میلیونها نفر در سراسر دنیا احساس نزدیکی با روح این مرد می کنند و او بحق عمق دوستی را با وجود خود نمایش می دهد.
در چهارم جولای 1995، (13 تیرماه 1374) باب راس در سن 53 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان فوت کرد، اما براستی او را در برنامه هایش می توان زنده و شاد دید، گویی جاودانه مانده است.
بعد از فوت باب، یکی از دوستانش بنام آنیت کوالسکی روش باب را برای نقاشی گلها توسعه داد.
هر چند که باب فوت کرد اما می توان تصور کرد که او با همان موهایی که مانند برگهای یک درخت بر سر او سایه انداخته، آرام و با همان صدای آرام، به فرشتگان تعلیم نقاشی می دهد! و بسیاری از نقاشان آماتور ایرانی به روح او به پاس خدماتش درود می فرستند.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 49 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)


ژاپنی ها در مورد نشانهای جنون آمیز کمی ضعف دارند. نشان کنونی تویوتا شبیه یک گاوچران با یک کلاه بزرگ است اما در واقع سه بیضی است که معرفقلب مشتری,قلب تولیدو قلب” پیشرفت فنی در حال گسترش و فرصتهای بیکران”است که دور دو بیضی دیگر قرار گرفته است

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 54 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

هر ساله دانشجویان بسیاری در رقابت‌های طراحی ابرخودروها که هر ساله توسط فراری برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند تا نوآوری و توان طراحی خود را محک بزنند. گروهی از کره جنوبی برنده رقابت تنگاتنگ امسال شده‌ است.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 52 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

دانلود بازی قدیمی Kingdom Under Fire
نام بازی: Kingdom Under Fire - Gold Edition
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy / RPG
سال انتشار:2001
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Gathering of Developers
حمایت توسط : Phantagram
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

قصد معرفی و ارائه رایگان یکی از قدیمی ترین بازی های را داریم. این بازی Kingdom Under Fire نام دارد که نسخه Gold Edition آن به صورت کاملا رایگان آماده دریافت هست .این بازی در سال 2001 میلادی توسط کمپانی Gathering of Developers منتشر و توسط Phantagram ساخته و حمایت شد . ژانر آن هم یکی از برترین ژانر های گیم ،یعنی استراتژی میباشد . پس از اتحاد هفت تن از قهرمانان و هیرو های معروف و یا همان شوالیه ها که Xok نامیده میشوند ، باید یک اژدهای سیاه رنگ به نام Nibles و عوامل نفوذیه Lich و Killianee را شکست دهید . در میدان نبر هست که یکی از شوالیه ها کشته میشود.یکی از دردناک ترین و تراژدی این بازی همین قسمت میباشد . این اتفاق باعث ایجاد یک حس و نیروی عجیب در گیمر برای گرفتن انتفام هست.با استفاده از امکانات ،سحر و جادو و ارتش نیرومند خود به جنگ با تمام این عوامل بروید.بازی دارای بیست مرحله فوق العاده زیبا همراه با یک گیم پلی اعتیاد آور میباشد که در نوع خود بی نظیر هست.موسیقی متن این بازی یکی از خاطره انگیز ترین موسیقی متن بازی های قدیمی را دارد.کرکتر های بازی Kingdom Under Fire به بهترین شیوه طراحی شده اند.البته تاریخ انتشار این بازی را نیز فراموش نکنید ...!

دانلود رایگان بازی Kingdom Under Fire به همراه تعدادی پیش نماشی در ادامه مطلب....

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 51 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

نیکول کیدمن

نیکول ماری کیدمن، متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ (۳۰خرداد ۱۳۴۶ خورشیدی) بازیگر آمریکایی- استرالیایی و برنده جایزه اسکار که به خوانندگی نیز پرداخته ‌است. پدر او یک ایرلندی و مادرش یک اسکاتلندی بود که هر دو در استرالیا به دنیا آمده بودند. اما نیکول در هونولولو‌ هاوایی (ایالات متحده) متولد شده ‌است و به همین دلیل دارای هر دو ملیت آمریکایی و استرالیایی است. پدرش «آنتونی» متخصص شیمی ‌بالینی بود و مادرش «جانلا» آموزشیار پرستار بود. در سال ۱۹۷۳ میلادی؛ یعنی در ۶ سالگی نیکول، آنها به واشنگتن دی.سی جهت ادامه تحقیقات پدر نیکول درباره سرطان سینه سفر کردند که نیکول در آنجا اولین نقش خود را در جشن کریسمس تجربه کرد.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 91 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

دانلود بازی شبیه ساز Rebel Raiders Operation Nighthawk
نام بازی: Rebel Raiders: Operation Nighthawk
پلتفورم : pc
ژانر: Jet Sim
سال انتشار: May 30, 2006
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Wii: Jack Of All Games PC and PlayStation 2: XS Games
حمایت توسط : Kando Games
درجه بندی سنی : E10+
قابلیت آنلاین:دارد

Rebel Raiders: Operation Nighthawk نام یکی از بهترین بازی های شبیه ساز پرواز میباشد که در آن گیمر وظیفه کنترل کامل یک جت را دارا هست.این بازی در تاریخ 21 مارچ برای پلی استیشن دو ،30 می برای کنسول رایانه در سال 2006 منتشر شد.بعد از موفقیت هایی که در این دو نسول بدست آورد در تاریخ 23 سپتامبر سال 2008 میلادی نسخه wii آن نیز منتشر شد .سازنده این بازی Wii: Jack Of All Games PC and PlayStation 2: XS Games و ناشر آن کمپانی Kando Games هست. مد این بازی Single-player میباشد و میتوان علاوه بر ژانر شبیه سازی ،دو ژانر Action, Flight را نیز به این بازی نسبت داد . در یکی از غول پیکر ترین درگیری های هوایی بین جت های جنگی فوق العاده مدرن و وسایل نقلیه هوایی بسیار مدرن تر ، شاهد خلق صحنه های باور نکردنی از این شبیه ساز باشید .بازی Rebel Raiders: Operation Nighthawk در آینده ای دور در حال وقوع است . در یک زمان در زمانیکه منظومه شمسی توسط انسان فتح شده است. تمامی دولتمردان کشور ها ،گرد هم آمده اند برای ایجاد اتحادیه جهانی سازمان ملل ! این سیاست بیشتر و بیشتر بر خلاف انسانیت و شئون بشری و زورگویی پیش میرود . این رویداد مهم ترین درگیری ویرانگر جهان تا به کنون بوده است.....
دانلود رایگان بازی Rebel Raiders: Operation Nighthawk به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 65 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)
رفتم درمونگاه , منشیه میگه : مریض شمایید؟
گفتم پَــــ نَ پَــــ من میکروبم , اومدم خودمو معرفی کن!
با دوستم رفتیم باغ وحش،جلوی قفسِ شیر وایسادیم. دوستم میگه:شیرِ؟ میگم:پَــــ نَ پَــــ... گربه اس باباش مرده ریش گذاشته!!!!
تو اتاق عمل نوزاد تازه به دنیا اومده به دستیار میگم چاقو رو بده میگه میخوای بند نافو ببری؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ میخوام رقص چاقو کنم از مامان بچه شاباش بگیرم!!
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 76 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

دانلود سری کامل انیمیشن باربی Barbie Full Episode

مجموعه کامل کارتون باربی به صورت کامل

افتخار داریم ، کارتون های باربی را به صورت رایگان برای شما عزیزان آماده دانلود کنیم.

این کارتون به درخواست بازدیدکننده محترم ( ملیکا خانم ) آماده دانلود شده است

پست آپدیت شد
قسمت Barbie.as.Rapunzel 2002 اضافه شد
برای شما عزیزان ، مجموعه کارتون های باربی را آماده دانلود کرده ایم.این مجموعه شامل چندین قسمت از کارتون های باربی می باشد که با کیفیت XviD بوده و به مرور هر قسمت آماده دانلود می باشد
باربی عروسکی است که در مارس سال ۱۹۵۹ توسط شرکت ماتیل تولید و روانه بازار شد. خانم روث هندلر (۱۹۱۶-۲۰۰۲) این عروسک را با الهام از عروسکی آلمانی به نام بیلد لیلی بوجود آورد.
روث هندلر هنگام مشاهده بازی دخترش باربارا با عروسک‌های کاغذی متوجه شد او از بازی دادن آنها در نقش بزرگسالان لذت می‌برد. آن زمان اغلب عروسک‌ها به شکل کودکان خردسال ساخته می‌شدند. روث ایده ساخت عروسکی با اندام بزرگسالان را به شوهرش الیوت پیشنهاد نمود، اما وی به عنوان مدیر شرکت متل اشتیاقی به این پیشنهاد نشان نداد.
در سال ۱۹۵۶ روث در سفری به آلمان به عروسکی که بایلد لی لی نامیده می‌شد برخورد نمود که عینا مطابق آن چیزی بود که در سر می پروراند. او سه عدد از این عروسکها را خریداری کرد. یکی را به دخترش داد و دوتای دیگر را به متل برد
عروسک لی لی اولین بار در سال ۱۹۵۵ در آلمان به فروش رفت و اگر چه در آغاز به بزرگسالان فروخته می‌شد، اما کمکم محبوبیتی بین کودکان بدست آورد که از پوشاندنش با قطعاتی که جداگانه در دسترس بودند، لذت می‌بردند.
روث پس از بازگشت به آمریکا با کمک مهندسی به نام جک راین اقدام به طراحی عروسکی مشابه نمود و به نام دخترش باربارا نام باربی را بر آن نهاد. عروسک باربی برای اولین بار در نهم ماه مارس سال ۱۹۵۹ در شهر نیویورک به نمایش گذاشته شد.
اولین باربی لباس شنا مشکی با خطوط راه راه سفید برتن داشت و با مدل موی دم اسبی و نیز موی بور و خرمایی عرضه شد. این عروسک به عنوان مدل نوجوان با پوشاکی که شارلوت جانسون طراحی نموده بود روانه بازار گشت. اولین عروسک باربی در ژاپن ساخته شد و در سال نخست حدود ۳۵۰.۰۰۰ عدد از آن به فروش رفت.شرکت متل در سال ۱۹۶۴ با کسب امتیاز عروسک بایلد لی لی از آلمان، تولید آن را متوقف ساخت

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 129 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

دانلود سری کامل کارتون داستاردلی و ماتلی Dastardly and Muttley in Their Fly Machines DVDrip

سری کامل کارتون داستاردلی و ماتلی برای اولین بار با کیفیت DVDRip

افتخار داریم برای اولین بار در ایران، تمامی 17 قسمت این کارتون قدیمی را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای شما دوستداران میهن دانلود آماده کنیم

تمام 17 قسمت آماده دانلود می باشند
با یکی از سری کارتون های قدیمی ، که به تازگی در اینترنت منتشر شده است ، در خدمت شما علاقه مندان به کارتون های تلوزیونی هستیم.این کارتون محصول سال های 1969-1970 می باشد که در 17 قسمت تهیه شده است.این کارتون زیبا رتبه 7 از 10 را به خود اختصاص داده است
داستان این کارتون از این قرار است:
در طی جنگ جهانی اول، Dick Dastardly و سگ او ، Muttley در تلاش هستند که کبوتر نامه بری به نام Yankee Doodle را متوقف سازند.این کبوتر قصد دارد پیام های خود را به دشمنان برساند.Dastardly یک هواپیمای دیوانه دارد که او را برای گرفتن این کبوتر کمک خواهد کرد.انگیزه ای که او و سگش را به این کار وا میدارد یک مدال و شاید یک مرخصی 30 روزه می باشد.تنها مشکلی که رد سر راه آنهاست، باهوش بودن کبوتر است که همیشه یک قدم جلوتر از آنهاست...آیا آنها موفق می شوند کبوتر را متوقف کنند؟
این کارتون در فایل های 3 قسمتی برای شما عزیزان آماده شده است.
مشخصات کیفیت این کارتون به شرح زیر می باشد:
Language: English MKV | H264 2347kbps | 716 x 576 25fps | AC3 192kbps | 5.82 GB

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایی

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 64 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

همه ما گل های زیادی تا بحال دیده ایم ولی هیچ کدام از ما گلی را به یکی از اشکال عکسهای این آلبوم ندیده بودیم. این آثار توسط هنرمند عکاس به نام Qi Weiخلق شده اند. او ایده این کار را زمانی بدست آورد که آثار هنرمند دیگری را که با وسایل مصنوعی همین کار را کرده بود دید.

گل های متلاشی شده (10 عکس)

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 90 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

سرکه فروش خوش اخلاق موفق تر از عسل فروش بداخلاق است..

فرستنده : ۱۴۸۳***۰۹۳۸

*****************

یه نفر ماشین نو میخره داشته نایلون های رو صندلی رو میکنده همسایشون سرمیرسه میگه ماشین نو خریدی؟ یارو میگه پ ن پ لواشکه دارم نایلوناشو باز میکنم دور هم بخوریم!

فرستنده :۱۴۳۶***۰۹۳۵

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 56 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

تو بهترین گل دنیایی!!
.
.
.
نه صبر کن پرچم کمک داور بالاست! آفسایده!

*************

اتل متل گلابی دلم تنگه حسابی یه روز باخرج خودت میبرمت کبابی!

فرستنده : ۰۶۰۹***۰۹۳۵

*************

سعی کن تو زندگی امیدوار باشی ، حسرت چیزایی که نداری نخور مثل عقل شعور ، انسانیت ، درک ، فهم ، تیپ ، قیافه ، ادب ، حالا که من دارم کجارو گرفتم!

فرستنده : ۹۳۶۶***۰۹۱۳

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 42 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

به یارو میگن طاقت شنیدن خبر بد داری ؟

میگه آره ، گفتن بابات مرد !

گفت: خاک تو سرت فکر کردم یارانه ها رو قطع کردن !

.

زندگی چیست !؟

فاصله ی بین مای بیبی تا ایزی لایف !

.

رسد آدمی به جایی که به جز غذا نبیند

رمضان شناختم من به خدا قسم غذا را !

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 118 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

University of Tehran

دانلود نمونه سوالات رياضي عمومي 1 دانشگاه:

نمونه سوالات رياضي 1 - سري 1

نمونه سوالات رياضي 1 - سري 2

نمونه سوالات رياضي 1 - دانشگاه آزاد واحد تهران

نمونه سوالات رياضي 1 - پيام نور

نمونه سوالات رياضي 1 - پيام نور سري2

دانلود نمونه سوالات رياضي عمومي2دانشگاه:

نمونه سوالات رياضی 2 سال 86 تهران مرکز

نمونه سوالات رياضی 2 خرداد 87تهران مرکز

سري 1 سري 2 سري 3 سري 4 سري 5

نمونه سوالات رياضي 2 - دانشگاه آزاد واحد تهران

نمونه سوالات پيام نور تهران جنوب سري 1تهران جنوب سري 2

دانلود نمونه سوالات فيزيك 1 دانشگاه:

تشريح كامل سوالات امتحاني آزاد و سراسري

نمونه سوالات فيزيك 1عمومي دانشگاه آزاد تهران

نمونه سوالات فيزيك 1 با پاسخ تشريحي

نمونه سوالات فيزيك 1 ترم پاييز 86 تهران مركز

نمونه سوالات فيزيك1 تهران جنوب

دانلود نمونه سوالات فيزيك 2 دانشگاه :

تشريح كامل سوالات امتحاني آزاد و سراسري

نمونه سوالات فيزيك 2 ترم بهار87 تهران مركز

نمونه سوالات فيزيك 2عمومي دانشگاه آزاد تهران

نمونه سوالات فيزيك 2عمومي با پاسخ- سري 2

نمونه سوالات فيزيك2 ترم پاييز 86 تهران مركز

دانلود نمونه سوالات امتحانی معادلات ديفرانسيل:

نمونه سوالات معادلات ترم بهار 87 تهران مركز

سري 1 سري 2 سري 3

نمونه سوالات دانشگاه هاي تهران

نمونه سوالات دانشگاه آزاد تهران جنوب

نمونه سوالات معادلات ترم پاييز 86 تهران مركز

نمونه سوالات معادلات ترم تابستان 87 قزوين

نمونه سوالات معادلات پيام نور سال 85

نمونه سوالات معادلات پيام نور سال 83

دانلود نمونه سولات مكانيك سيالات:

نمونه سوالات سيالات 1 با جواب تشريحي

دانلود نمونه سوالات محاسبات عددي:

پيام نور آزاد واحد تهران آزاد تهران جنوب

دانلود نمونه سوالات امتحانی استاتيك:

نمونه سوالات استاتيك تهران مرکز 86

نمونه سوالات استاتيك دانشگاه آزاد اسلامي - سري 1

نمونه سوالات استاتيك تهران مركز

دانلود نمونه سوالات امتحانی ديناميك:

نمونه سوالات ديناميك دانشگاه آزاد اسلامي - سري 1 سري 2

نمونه سوالات ديناميك تير87 ديناميك تهران مركز

نمونه سوالات ديناميك ماشين

دانلود نمونه سوالات امتحانی مقاومت مصالح:

نمونه سوالات مقاومت دانشگاه آزاد مركز87

نمونه سوالات مقاومت دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران

نمونه سوالات مقاومت دانشگاه آزاد اسلامي - سري 1

نمونه سوالات مقاومت دانشگاه آزاد اسلامي - سري-2

نمونه سوالات مقاومت 2 - خمش تيرها و تنش مركب

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 64 سه شنبه 08 شهریور 1390 نظرات (0)

قدیما برق رو روشن میذاشتیم میرفتیم مسافرت ، دزده فک کنه یکی خونه ست الان هرجوری حساب میکنیم برق ها رو خاموش بکنیم و دزد بزنه به صرفه تره!

****************

ازدواج یعنی از دست دادن توجه تعداد کثیری از افراد و بدست آوردن بی توجهی یک فرد!

****************

اینایی که همه چیز رو دسکتاپ ذخیره میکنن همونایی هستن که از راه می رسن شلوارشونو پرت میکنن گوشه اتاق!

تعداد صفحات : 135

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4044
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 669
  • بازدید ماه : 427
  • بازدید سال : 17,813
  • بازدید کلی : 729,854
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X