loading...
وبلاگ تفریحی ایرانیان
تبادل لینک

وبلاگ تفریحی ایرانیان آماده تبادل لینک وبنر باهرگونه سایت و وبلاگی می باشد.لطفا در صورت تمایل ما را بانام(وبلاگ تفریحی ایرانیان) لینک کنید و سپس لینک خود را در قسمت نظرات وبلاگ من قرار دهید تا شما هم لینک شوید.

باتشکر

برای اطلاع از جدیدترین مطالب وبلاگ در خبرنامه ی ما عضو شوید.هر هفته به دو نفر از اعضای خبرنامه کارت شارژ 2000 تومانی ایرانسل هدیه داده می شود.

با عضویت در وبلاگ و یا خبرنامه ی ما لینک کلیپها و فیلم هاو عکسهایی که امکان قرار دادنشان در وبلاگ نیست را دریافت کنید.

برای مشاهده عکس اصلی مطالبی که عکس ندارند به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 64 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)
نیکولاس جورج‌هایاک در 19 فوریه سال 1928 در بیروت لبنان از مادری لبنانی و پدری لبنانی- آمریکایی متولد شد. پدر او یک دندانپزشک تحصیلکرده در دانشگاه لویولای شیکاگو بود. خواهر بزرگتر نیکولاس،‌ مونا همسر ژوزف فیلیپ کرم، معمار بزرگ لبنانی و برادر کوچکترش، سام نیز یکی از شهروندان سوئیس و مدیرعامل سابق گروه سوئیسی سیبرا است. هایاک در سال 1950 در بیروت با ماریان مزگر، دختر یک صنعتگر سوئیسی به نام ادوارد مزگر آشنا شد و در سال 1951 با او ازدواج کرد و به سوئیس نقل مکان کرد. این زوج صاحب دو فرزند به نام‌های نایلا و نیکولاس پسر شدند. این خانواده در سال 1964 به روستایی به ام میستر شواندن در 35 کیلومتری غرب زوریخ نقل مکان کردند. ‌هایاک تا آخر عمر خود در آن جا زندگی کرد.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 101 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)
پروفسور سمیعی کیست ؟
"ابراهیم تاتلیسس" خواننده و هنرمند پر آوازه ترکیه با ترانه‌هایش مشهور خاص و عام در ترکیه، آسیای میانه و کشورهای خاورمیانه مثل آذربایجان، ایران، افغانستان، عراق، سوریه و دیگر کشورهای عربی است، تاتلیس با ترانه‌های ترکی‌اش مشهور شده ولی گهگاه به عربی و کردی نیز ترانه‌ای خوانده‌است.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 61 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)
سال 2010 سال خوبی برای چانگ مانگ کو، رییس گروه خودروسازی هیوندای- کیا و شرکتش بود. هیوندای موتور تبدیل به چهارمین خودروساز جهان شد. چانگ مانگ کو در سال 2010 از سوی مجله فوربز با ثروت 6/3 میلیارد دلار در جایگاه دویست و چهل و نهم ثروتمندان جهان قرار گرفت.
او شرکت هیوندای را از پدرش، چانگ‌جویونگ، موسس هیوندای، به ارث برده است. چانگ‌مانگ کو در 19 مارس سال 1938 در سئول به دنیا آمد. او به دانشگاه‌هانیانگ رفت و در سال 1967 از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

گروه خودروسازی هیوندای کیا بزرگ‌ترین خودروساز در کره‌جنوبی و دومین خودروساز بزرگ در آسیا پس از تویوتا و چهارمین خودروساز بزرگ در جهان پس از تویوتا، GM و فولکس واگن است. این گروه با خرید 51 درصد سهام دومین شرکت خودروساز بزرگ کره‌جنوبی، کیا موتورز، توسط شرکت هیوندای موتور در سال 1998 شکل گرفت.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 63 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

کمپانی اپل، تولیدکننده بزرگ محصولات انقلابی کامپیوتری، در سی‌وپنجمین سال عمر خود با به حاشیه راندن همه کمپانی‌های غول دنیا در همه حوزه‌های بزرگ پول‌ساز، ثروتمندترین و ارزشمندترین کمپانی موجود در جهان شد.

اپل که در سال ۱۹۷۶ توسط استیو جابز پایه‌گذاری شد، اکنون در سال ۲۰۱۱ با کنار زدن اگزون موبیل، غول نفتی آمریکا، عنوانی را از آن خود کرده که پیش از این کمپانی‌های دیگری نظیر مایکروسافت و جنرال‌الکتریک در اختیارش داشتند.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 57 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

خبر کوتاه بود: «عرضه مازراتی به زودی در بازار ایران». برای کسب اطلاعات بیشتر هیچ کس را بهتر از بهرام قیصرزاده نیافتم. او که قبلاً مدیرعامل شرکت معین‌‌موتور یا همان عرضه‌کننده رسمی خودروهای پورشه در ایران بود مدتی است از «معین‌موتور» جدا شده و امروز با عنوان مدیرعامل شرکت مازراتی ایران بار دیگر به دنیای عرضه رسمی خودروهای سوپراسپرت در کشور برگشته است. بهرام قیصرزاده همچنین مدیریت شرکت «آرتاتاک موتور» را نیز بر عهده دارد. این شرکت، همان شرکتی است که توانست پس از مذاکرات طولانی با کمپانی ایتالیایی مازراتی، نخستین بار نمایندگی رسمی آن را دریافت کند. قیصرزاده که اخیراً نمایندگی مازراتی در ایران را به دست آورده این روزها به دنبال انجام اقدامات قانونی و گرفتن مجوزهای لازم برای واردات رسمی این خودروها است. مازراتی‌هایی که پلاک ملی می‌شوند و خدمات پس از فروش دریافت می‌کنند. جزئیات این رویداد قریب‌الوقوع را در گفت‌وگو با قیصرزاده از زبان خودش برایتان آورده‌ایم.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 567 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)
رونق کسب و کار و تداوم تجارت از آرزوهاییست که هر صاحب کسب و کار یا تاجری دوست دارد به آن برسد. شرکت هایی هستند که به این آرزو جامه عمل پوشانده اند و سالهاست پابرجا و استوار به کار خود در عرصه تجارت و کسب و کار جهان ادامه می دهند.
در این گزارش شما را با قدیمی ترین شرکت هایی آشنا می کنیم که هنوز هم به فعالیت خود ادامه می دهند.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 69 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

انسان ها از دوران های گذشته آرزوی پرواز را در سر خود می پروراندند و دوست داشتند همانند پرندگان بر آسمان پرواز کرده و به جاهای مختلف این دنیای بزرگ سفر کنند . در اینجا تصاویری را از دید پرندگان مختلف که را مشاهده می کنید

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 72 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)
جد گربه‌های اهلی از گربه‌های وحشی آفریقایی است. البته گربه‌های وحشی و بومی استرالیایی را نیز می‌توان نیاکان نژاد گربه‌های اهلی استرالیا نامید. گربه‌ها به آفتاب علاقه زیادی دارند و همیشه هنگام روزهای افتابی در زیر آفتاب می‌خوابند البته گربه‌ها بدنشان بیشتر از ۴۴ درجه سانتی‌گراد را تحمل نمی‌کند .

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 72 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)
در فوریه ۲۰۱۱ میلادی گروهی از معترضان سیاسی که از مخالفان و معترضان جدید تونس و مصر و دیگر بخش‌های جهان عرب الهام گرفته بودند بر ضد دولت قذافی در لیبی به‌پا خواستند و این موضوع به‌سرعت به یک شورش عمومی مبدل شد. قذافی عهد کرد که در برابر شورشیان و نیروهای خارجی مقاومت کند تا در راه وطن شهید شود.
لیبی یکی از مهمترین شرکا آمریکا در آفریقا بود

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 59 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)
روزی یک زوج،بیست و پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن گرفتند.آنها در شهر مشهور شده بودند به خاطر اینکه در طول 25 سال حتی کوچکترین اختلافی با هم نداشتند.تو این مراسم سردبیرهای روزنامه های محلی هم جمع شده بودند تا علت مشهور بودنشون (راز خوشبختی شون رو) بفهمند.
سردبیر میگه:آقا واقعا باور کردنی نیست؟ یه همچین چیزی چطور ممکنه؟

شوهره روزای ماه عسل رو بیاد میاره و میگه:بعد از ازدواج برای ماه عسل به شمیلا رفتیم،اونجا ...

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 61 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)
«ویلارد ویگان» را خالق کوچکترین مجسمه‌های جهان می‌نامند. او مجسمه‌اش را داخل سوراخ یک سوزن خیاطی ساخته است! و برای ساختن مجسمه اباما و خانواده‌اش واقعا سختی کشیده است! او برای خلق یک اثر معمولا...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 69 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

گاهی آن‌قدر بازیگران سینما را در نقش‌هایشان می‌پذیریم که فراموش می‌کنیم آن‌ها هم روزی جوان بوده‌اند. عکس‌های زیر که در وبسایت تلگراف منتشر شده چهره برخی از بازیگران معروف سینما را در 18 سالگی و دوران دبیرستان نشان می‌دهد.

شان پن
شان پن در سال 1972، سال‌ها پیش از بردن جایزه اسکار برای فیلم‌های «رود میستیک» و «میلک».

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 62 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

فیلم سینمایی «بی‌خداحافظی» که بنا است مروری باشد بر زندگی رضا صادقی این روزهادر مرحله فیلمبرداری قرار دارد.این فیلم که کارگردانی آن برعهده احمد امینی است، از حضور بازیگرانی نظیر محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، همایون ارشادی، هومن برق‌نورد، مژگان بیات، افشین هاشمی، پیام دهکردی، کوروش تهامی، پرویز سیرتی، مریم بوبانی، ترلان پروانه و مجید جعفریسود می‌برد و رضا صادقی نیز در بخش‌هایی از فیلم بجای خودش بازی کرده است.

رضا صادقی
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 59 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

یکی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران با حضور در دادگاه خانواده درخواست طلاق خود را ارایه کرد. او دلیل اصرارش بر طلاق را ارتباط همسرش با کسانی خواند که قبل از ازدواج با آنها آشنایی داشته است.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 62 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

افتخاری ، سرپرست دادگاه های کیفری استان تهرانگفت: هفته گذشته یکی از شعب دیوان عالی کشور حکم صادره از شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران مبنی بر اعدام قاتل دختر دانشجو در پل مدیریت را تایید کرد و پرونده برای اجرای حکم به دادستانی تهران ارسال شده است.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 55 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

باورتان می شود این زن ۲۲ ساله توانسته باشد خرس قطبی را با مشت ضربه فنی کرده و فراری دهد؟
بروک کولینز اهل جونائوی آلاسکا برای نجات سگش – فوج – از دست خرس سیاه ابتکاری باور نکردنی انجام داد. بروک در یک ثانیه چشم به هم زدن دید سگ محبوبش مانند ماهی در دستان خرس سیاه غوطه ور است و اگر او را نجات ندهد، برای همیشه همدم خود را از دست می دهد. به همین خاطر با شجاعت هر چه تمامتر به طرف خرس رفته و ضربه ای سنگین را به دماغ خرس وارد کرد.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 65 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

فروردین: امروز اوضاع شما بیخ پیدا کرده و مسئولیت‌های کاریتان بر بازی و تفریح اولویت دارند! بنابراین مسائل خیلی زیادی در زندگیتان به تصمیمات دیگران بستگی دارد و شما مجبورید از دیگران دستور بگیرید. شما برای تفریح و خوشگذرانی کاملاً آماده‌اید، اما شاید این افراد در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظر دیگری داشته باشند.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 71 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

مرد نظافتچی وقتی با زن میلیونر سر سفره عقد نشست باور نداشت در چه دردسرهای بزرگ گرفتار خواهد شد.

چندی پیش به پلیس، ماجرای عجیب دعوای ۲ زن در یکی از خیابان‌های شمال تهران مخابره شد که در آن یک زن باکلاس و هووی فقیرش به جان هم افتاده بودند.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 77 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

\املا دیوید مجری زن آرژانتینی، با پوشیدن لباس های عریان و نیمه عریان در برنامه خود، بینندگان برنامه و محبوبیت و معروفیت خود را افزایش می دهد. این امر باعث جنجال های نسبتا زیادی در تلویزیون آرژانتین شده است.

http://eshetab.com/files/1307546542.jpg

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 77 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

فارنت: اولین بازی ایرانی که بصورت حرفه ای طراحی و تولید شده است وپیشتر از این (در اینجا) به معرفی آن پرداخته بودیم به صورت رایگان در فروشگاه appstore شرکت اپل قرار گرفت.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 65 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

آیا در طول زندگی تان تعداد بیلبوردهای تبلیغاتی ای که به هنگام پیاده روی و یا رانندگی مشاهده نموده اید را شمرده اید؟ من از این که بگویم نمی توانم بسیاری از آن ها را به یاد آورم متاسف هستم، اما صادقانه معتقدم این مشکلِ من نیست زیرا که خودِ بیلبورد می بایست به اندازه کافی خوب باشد که بتواند مرا به سمت خودش جذب کند!

توضیح: در این متن عبارات بیلبورد تبلیغاتی و تبلیغ بیلبوردی با هم معادل هستند.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 48 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

عکس گرفته شده ی زیر با نام "The Brown Lady" معروف ترین و معتبرترین عکس گرفته شده از یک خانم روح در دنیاست. تصویر روح مربوط به یک خانم انگلیسی به نام "Lady Dorothy Townshend" است. این خانم همسر آقای "Charles Townshend" در نورفلوک انگلستان، در اوایل سال 1700 بود. مرگ او مربوط به سال 1726 میلادی است. روح او یک بار در اوایل سال 1800 توسط شاه "George IV" انگلستان و بار دیگر در سال 1835 توسط "Colonel Loftus" که برای تعطیلات کریسمس به آن منطقه رفته بود دیده شد.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 69 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

زمانی که الیور جیمز تصمیم داشت تا در حوزه تعذیه و فضاهای عمومی غذاخوری، انقلاب بزرگی ایجاد کند، تصمیم گرفت تا یک رستوران سیار کامیونی طراحی کند تا بتواند در نقاط مختلف جهان در جاده ها حرکت کند و به مناطق مختلف برود.

او برای اجرایی کردن تصمیم خود، از گروهی به نام “راکول” کمک گرفت و این گروه تمام مراحل طراحی این رستوران را بر عهده گرفت.

این رستوران سیار قصد دارد تا با سفر به مناطق مختلف، روش های گوناگون آشپزی را که بسیار جذاب و سالم می باشد، به بچه ها و والدین آنها و همچنین افرادی که در این رشته به صورت حرفه ای فعال می باشند آموزش دهد.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 62 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

به گزارش ایسنا، نرخ رو به رشد تقاضای کاربران رایانه در جهت راه‌اندازی سرویس اینترنت پرسرعت برخی شرکت‌ها و ارائه‌دهندگان خطوط پرسرعت منفعت‌طلب را در توهم سودزایی به هر قیمتی فرو برده است

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 51 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

متولدین فروردین
امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.

تعداد صفحات : 135

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4044
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 708
  • بازدید ماه : 466
  • بازدید سال : 17,852
  • بازدید کلی : 729,893
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X