loading...
وبلاگ تفریحی ایرانیان
تبادل لینک

وبلاگ تفریحی ایرانیان آماده تبادل لینک وبنر باهرگونه سایت و وبلاگی می باشد.لطفا در صورت تمایل ما را بانام(وبلاگ تفریحی ایرانیان) لینک کنید و سپس لینک خود را در قسمت نظرات وبلاگ من قرار دهید تا شما هم لینک شوید.

باتشکر

برای اطلاع از جدیدترین مطالب وبلاگ در خبرنامه ی ما عضو شوید.هر هفته به دو نفر از اعضای خبرنامه کارت شارژ 2000 تومانی ایرانسل هدیه داده می شود.

با عضویت در وبلاگ و یا خبرنامه ی ما لینک کلیپها و فیلم هاو عکسهایی که امکان قرار دادنشان در وبلاگ نیست را دریافت کنید.

برای مشاهده عکس اصلی مطالبی که عکس ندارند به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 100 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)
عصر دیروز، ۲۵ مرداد، شماری از فعالان و مسئولان اقتصادی ایران به دیدار رهبر جمهوری اسلامی، آیت‌الله علی خامنه‌ای، رفتند تا در مورد اوضاع اقتصادی کشور با او گفتگو گنند. تحریم‌های غرب یکی از مسائل مطرح شده در این دیدار بود. آقای خامنه‌ای در این دیدار گفت: «دشمن با سلاح ناکارآمد تحریم در صدد زمین زدن ملت ایران و نظام اسلامی است، اما این هدف خصمانه، با جهاد اقتصادی مسئولان و مردم ناکام می‌ماند
"جهاد اقتصادی" با کمک شرکت‌های خارجی
به رغم ادعای رهبر جمهوری اسلامی، ناکام ماندن بخشی از سیاست‌های تحریمی غرب در برخی موارد، تنها حاصل "جهاد اقتصادی مسئولان و مردم" نبوده است؛ شماری از شرکت‌های تجاری و موسسه‌های مالی بین‌المللی به دلیل سودی که از این راه عایدشان می‌شود، تهران را در دور زدن تحریم‌ها یاری کرده‌اند. در دو روز گذشته تعدادی از این شرکت‌ها به دلیل نادیده گرفتن تحریم‌ها به دادگاه کشانده شده، یا محکوم به پرداخت جریمه‌های سنگینی شده‌اند.
روزنامه آلمانی "هندلز‌بلات" روز پنجشنبه (۱۸ اوت، ۲۶ مرداد) گزارش داد که بانک فرانسوی "سوسیته ژنرال" (Société Générale) و یکی از شرکت‌های کشتیرانی این کشور (CMA CGM) از سوی وزارت خرانه‌داری ایالات متحده امریکا متهم به نقص تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی شده‌اند. این وزارت‌خانه با انتشار بیانیه‌ای شرکت‌های یادشده را متهم می‌کند که تحریم‌های آمریکا علیه ایران، سودان و کوبا را نادیده گرفته‌اند.
درخواست قطع همکاری با ایران
شدیدترین مجازات اخیر واشنگتن، شامل شرکت کشتیرانی فرانسوی می‌شود که محکوم به پرداخت جریمه‌ای بالغ بر ۳۷۴ هزار دلار شده است. به نوشته‌ی "هندلزبلات" موارد تخلف شرکت فرانسوی مربوط به سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ میلادی است. مقام‌های آمریکایی می‌گویند که این جریمه می‌توانست دو برابر رقم کنونی باشد. گفته می‌شود که واشنگتن به دلیل خودداری این شرکت از نقض تحریم‌ها در ۵ سال گذشته، میزان جریمه را کاهش داده است.
پیتر کینگ، یکی از سناتورهای آمریکایی در گفتگو با "هندلزبلات"، ضمن استقبال از اقدام تنبیهی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده می‌گوید، حکمی که علیه شرکت کشتیرانی فرانسوی صادر شده در عین حال نشان‌دهنده‌ی یک شیوه‌ی نگران‌کننده از دور زدن تحریم‌هاست. گینگ از شرکت فرانسوی می‌خواهد به تحریم‌های بین‌المللی احترام بگذارد و به همکاری‌های خود با تهران خاتمه دهد.
جریمه بانک فرانسوی
پایگاه رسمی اطلاع‌رسانی رهبر جمهوری اسلامی در گزارشی از دیدار عصر چهارشنبه می‌نویسد که آقای خامنه‌ای «­دور زدن تحریم‌ها و مهمتر از آن روی آوردن به توانایی‌های داخلی را از جمله شیوه‌های موفق ملت و مسئولان در شکست دادن تحریم‌ها» عنوان کرده است. عدم همکاری مستقیم بسیاری از موسسه‌های مالی و اعتباری جهان با ایران، این کشور را مجبور کرده در مواردی از وجود و توانایی‌های افراد واسطه استفاده کند.
بانک فرانسوی "سوسیته ژنرال" به اتهام همکاری دفتر نمایندگی‌اش در نیویورک با دو تن از این دلالان محکوم به پرداخت ۱۱۱ هزار دلار جریمه شده است. در همین حال روزنامه آمریکایی "وال استریت جورنال" روز ۱۶ اوت گزارش داد که حدود هزار شهروند آمریکا از موسسه‌مالی "کلیراستریم" در لوکزامبورگ به دلیل ارتباط احتمالی با ایران به دادگاه شکایت کرده‌اند. شاکیان بازماندگان ۲۴۱ سرباز آمریکایی هستند که سال ۱۹۸۳ در یک عملیات تروریستی در لبنان کشته شدند. یک دادگاه آمریکایی در سال ۲۰۰۳ ایران را مسئول این اقدام تروریستی معرفی، و به پرداخت غرامت محکوم کرد.
تجدید نظر در همکاری با ایران
شرکت‌کشتیرانی فرانسوی در سال‌های گذشته چند بار متهم شده بود که در ارسال سلاح‌های ایرانی برای گروه‌های تروریستی حزب‌الله لبنان و اسلام‌گرایان افراطی حماس نقش داشته است. ابتدای سال جاری میلادی نیز سربازان نیروی دریایی اسرائیل موفق به توقیف یک کشتی فرانسوی در دریای مدیترانه شدند که حامل ۵۰ تن سلاح‌های ساخت ایران بود.
روزنامه‌ی هندلزبلات ماه مه امسال در یک گزارش اختصاصی خبر از ارسال نامه‌ای از سوی دو نماینده کنگره‌ی آمریکا خطاب به وزیر خارجه و وزیر خزانه‌داری این کشور داده بود. این دو نماینده در نامه‌ی خود خواستار تحریم شرکت یاد شده فرانسوی شده بودند. در واکنش به این نامه، شرکت کشتیرانی فرانسوی گروهی را مامور بررسی روابط تجاری با ایران کرد.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 71 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)
اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی: نرخ قتل در کشور رو به افزایش استجلسه علنی مجلس ایران برای بررسی "امنیت اجتماعی و برخورد با اشرار" با حضور وزیران کشور و دادگستری، دادستان کل کشور و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تشکیل شد. به گزارش سایت خانه ملت، با افزایش جرائمی چون قتل و تجاوز دسته‌جمعی، هفته گذشته ۱۱۳ نمایندهمجلس ایران از مقامات نظامی و امنیتی ایران دعوت کرده بودند تا در صحن مجلس حاضر شده و در این‌باره پاسخ دهند.
در روزهای اخیر مقامات پلیس ایران یکی پس از دیگری افزایش "جرایم خشن" را رد کرده و از کاهش آمار خشونت سخن می‌گفتند. احمدرضا رادان، جانشين فرمانده نيروی انتظامی ایران و سردار حسین ساجدی‌نیا، رئیس پلیس تهران، ادعا کرده بود: «جرایم خشن همانند قتل، درگیری و چاقوکشی نسبت سال‌های قبل کاهش یافته است.»
اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی ایران نیز در جلسه نمایندگان مجلس همچون دیگر مقامات نظامی بار دیگر ادعا کرد: «نرخ قتل در کشور رو به کاهش و کشف قتل رو به افزایش است.» رئیس پلیس ایران همچنین با مقایسه آمار وقوع جرائم در سال ۸۰ تا ۸۹ گفته است: «در سال ۸۰ نزدیک به ۲۱۰۰ مورد قتل عمد و ۶۱ درصد کشف را داشتیم و این آمار در سال ۸۹ به ۲۲۷۷ مورد با ۸۱ درصد کشف رسید.»
اسماعیل احمدی‌مقدم، درباره افزایش "قتل با سلاح سرد" نیز گفته است: «هرگاه سلاح گرم در کشور جمع شده، ‌استفاده از سلاح سرد افزایش یافته است.» فرمانده پلیس ایران کاهش "قتل با سلاح گرم" را نشانه‌ی "شاخص بالای امنیت اجتماعی" دانسته است.
با این همه و بر اساس آخرین آمار پزشکی قانونی ایران در سال گذشته، ۱۰۹۳ نفر با سلاح سرد جان خود را از دست داده‌اند و این رقم در مقایسه با ۹۷۶ نفری که در سال ۱۳۸۸ کشته شدند، رشدی ۱۲ درصدی نشان می‌دهد.
اتهام به رسانه‌ها
آقای احمدی‌مقدم همچنین با انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در انعکاس جرائم و اخباری مثل تجاوز گروهی در کاشمر و خمینی شهر گفته است: «رسانه‌ها جانب احتیاط را نگه نداشته اند.» زهره الهیان، رئیس کمیته حقوق بشر مجلس و عضو هیات رئیسه مجلس نیز در جلسه علنی مجلس ایران درباره "امنیت اجتماعی"، گفته است: «صفحه حوادث روزنامه ها بدآموزی دارد.»
زهره الهیان همچنین رسانه‌ها را به "بزرگنمایی در انعکاس حوادث" متهم کرد و گفت: «رسانه ها نباید در انعکاس اخبار، افکار عمومی را بترسانند و با بزرگنمایی مسائل جو وحشت را در جامعه تثبیت کنند. چرا که امروز می بینیم که صفحه حوادث رسانه ها چارچوب مشخصی را دنبال نمی کند و به همین منظور باید قانون مشخصی برای انعکاس حوادث در رسانه ها در نظر گرفته شود.»
مرتضی بختیاری وزیر دادگستری ایران نیز با تاکید بر "ضرورت ضابطه‌مند شدن انتشار اخبار حوادث"، ایران را یکی از"امن ترین کشورهای جهان" معرفی کرد. وزیر دادگستری ایران خطاب به نمایندگان مجلس درباره "ضابطه‌مند کردن اخبار حوادث" گفت: «اطلاع رسانی اخبار حوادث باید با سیاست گذاری باشد؛ زیرا سایت‌های ضد انقلاب کوچکترین مسائل ناامنی را که خود پشت پرده حوادث و ناامنی‌ها هستند،بزرگنمایی می‌کنند.»
محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور نیز در جلسه علنی مجلس احساس ناامنی در جامعه را ناشی از "القائات رسانه‌ها" دانست. آقای اژه‌‌ای یکی از دلایل "نارضایتی درباره امنیت عمومی" را "بزرگنمایی سایت ها و رسانه‌ها" خواند و با اشاره به یکی از اخبار "تجاوز دسته‌جمعی" گفت: « در مورد موضوع کاشمر بسیاری از سایت‌ها طوری مورد تجاوزان را عنوان کردند که موضوع جز اشاعه فحشا و ایجاد التهاب بازتاب دیگری در جامعه نداشت.» دادستان ایران همچنین از وزارت ارشاد و سایر دستگاه‌ها خواسته است، برای حفظ سلامت اطلاع رسانی در جامعه همیاری کنند.
در ادامه بررسی "امنیت اجتماعی و برخورد با اشرار" در مجلس ایران، مصطفی نجار وزیر کشور ایران نیز مروجان ناامنی را "فیس‌بوک و توئیتر" معرفی کرد و گفت :«دشمنان نظام، یعنی آمریکا و اسرائیل، کشور را هدف قرار داده و همواره در صدد القاء نا امن جلوه دادن ایران بوده اند. با این همه مصطفی کواکبیان نماینده مجلس و مدیرمسئول روزنامه مردمسالاری در صحن علنی مجلس ایران گفت: «وقتی سه نفر مست لایعقل قوی‌ترین مردم جهان را کشتند انتظار دارید رسانه‌ها خبر آن را منعکس نکنند؟»
مقصر دانستن رسانه‌ها در احساس ناامنی عمومی در مجلس ایران در حالی است که در هفته‌های اخیر حوادثی همچون قتل "قویترین مرد ایران" با چاقو، قتل دختری روی پل مدیریت تهران با چاقو، تجاوز دسته‌جمعی به میهمانان یک باغ در خمینی‌شهر و... انعکاس گسترده‌ای در فضای رسانه‌های ایران داشته است. با آغاز فصل گرما و اجرای طرح امنیت اجتماعی (گشت ارشاد)، نیروهای پلیس ایران بیش از گذشته در بیشتر میادین و خیابان‌های تهران حضور دارند.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 72 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)
قانون هدفمندی یارانه ها ناقص اجرا شده است

سرویس اقتصادی افکار نیوز - غلام رضا مصباحی مقدم رئیس کمیسیون طرح تحول اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی افکار نیوز با بیان اینکه حدود ۷ ماه از اجرای قانون هدفمند ی یارانه ها می گذرد و تا کنون روند خوبی داشته است گفت: این قانون با کنترل ها و همکاری های عامه مردم ، اتحادیه ها ، واصناف شده است تا کنون توانسته مانع تورم شدید در اقتصاد کشور شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ناقص بوده است افزود: اجرای کامل این قانون مستلزم پرداخت یارانه ها به تولیدکنندگان جهت جلوگیری از رکود ،کاهش اشتغال و جبران خسارت به آنها است.
نماینده تهران ادامه داد : از سوی دیگر اجرای کامل یارانه ها مستلزم این است که پرداخت یارانه ها به سمت حمایت از اقشار ضعیف جامعه حرکت کند ، به این معنی که یارانه های نان روستائیان ۵۰ درصد بیش ازیارانه های شهری پرداخت شود .

مصباحی مقدم یادآور شد : کمک های غیر نقدی به معنای حمایتی با ایجاد بیمه بیکاری ،خدماتی و رفاهی برای همه خانوارها است ودولت با انجام چنین کمک های باعث می شود یارانه ها هدفمند تر به اهداف خود برسد.
رئیس کمیسوین طرح تحول اقتصادی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور با برنامه ریزی های اساسی اجرا شده یک روند رو به رشد را طی میکند افزود: در شرایط فعلی با مشکلاتی مواجه هستیم و لی روزبه روز با تدوین قوانین اصولی و کاربردی می توان این مسائل را رفع و آینده خوبی را برای کشور رقم زده شود.

وی در ادامه گفت: حمایت از تولید کنندگان بخش خصوصی و تعاونی وعمومی غیر دولتی سبب می شود قدرت ایجاد اشتغال ،تولید ورفاه در جامعه افزایش یابد.



بازگشت به نرخ سود بانکی سال ۸۹

نماینده تهران با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی موافق بازگشت نرخ سود بانکی به سال۸۹ است به گونه ای که باید این نرخ متناسب ، متعادل و به عنوان مشوق پس انداز و سرمایه گذاری باشد توضیح داد: توزیع تسهیلات بانک ها باید با حمایت وزارت صنایع ومتناسب با نیاز صنعت کشور صورت گیرد.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت از منابع خود بانک ها به تولیدکنندگان می تواند مانع از رکود بخش صنعت کشورو برطرف شدن مشکلات آنها شود.

رئیس کمیسیون طرح تحول اقتصادی کشور اظهار داشت: بانکداری بدون ربا در سال ۸۲ تصویب شد و آنچه که در حال اجرا است با قانون تصویب شده فاصله زیادی دارد و علت آن نیز عدم آشنایی جریان بانکداری و کارمندان با بانکداری اسلامی ونیز عدم آموزش وسیع آن در دانشگاه ها است.

وی با بیان اینکه سازکار بانکداری ربوی در ذهن مسولان این بانک ها است و برای حل این مشکل باید از ریشه پیگیری شود افزود: اصلاح بخش آموزش بانکداری ونیز روش ها و رویه ها از جمله این اقدامات است که بانک مرکزی نیز لایحه ای تنظیم کرده ودر دستور کار قرار داده است تا این عیوب برطرف شود.

مصباحی مقدم خاطر نشان کرد: اجرای قانون مالیات برارزش افزوده آغاز شده و پاشنه آشیل مشاغل آزاد ،تولید ،تجارت ،واردات و صادرات را شفاف می کند که با اجرای چنین روش های حساب ها روش و به توسعه اقتصاد کشور کمک اساسی میکند.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 80 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)
ایسنا: رئيس پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي ناجا‏ گفت: تاثير عمده قاچاق در زمينه هاي اقتصادي است اما در بسياري از مواقع مشكلات اقتصادي منجر به ناهنجاري هاي اخلاقي، سياسي و اجتماعي و در نهايت وقوع جرم مي شود.

سرهنگ زمانيان درمورد ميزان قاچاق از ابتداي امسال تاكنون در كشور گفت: براساس اعلام ستاد مبارزه با قاچاق رياست جمهوري در ماه گذشته، ارزش قاچاق ورودي و خروجي در سال گذشته ۱۹ ميليارد دلار و امسال ۱۴ ميليارد دلار است كه حاكي از كاهش حدود ۵ ميليارد دلاري دارد.

وي در مورد ميزان كشفيات پليس نيز اظهار داشت: در چهارماهه امسال نسبت به سال گذشته، با فعال سازي يگان‌ها، اجراي دو طرح منطقه‌اي و سه طرح سراسري، ارزش ريالي كالاهاي مكشوفه نسبت به مدت مشابه سال قبل صد درصد افزايش يافته است.

زمانيان افزود: اين درحاليست در اقلام ماهواره‌اي شاهد افزايش ۹۸ درصدي، در دارو و لوازم آرايشي و بهداشتي شاهد افزايش ۲۰۰ درصدي، در پوشاك شاهد افزايش ۱۱ درصدي، در برنج شاهد افزايش ۷۹ درصدي ، در ميراث فرهنگي شاهد افزايش ۸۴ درصدي و در لوازم صوتي و تصويري شاهد افزايش ۷ درصدي ارزش ريالي كالاهاي مكشوفه بوديم.

وي با اشاره به اينكه بيشتر كالاهاي قاچاق در كشور ما چيني است، خاطرنشان كرد: البته اين كالاها مستقيما از چين وارد كشور ما نمي‌شود بلكه از كشورهاي حوزه خليج فارس مانند عمان و در غرب نيز از عراق و تركيه وارد مي‌شود.

رئيس پليس مبارزه با قاچاق كالا و ارز با تاكيد براينكه، همسايگان ما اعتقادي به قاچاق كالا و مقابله با آن ندارند، افزود: متاسفانه موضوعيت قاچاق در كشورهاي فوق مطرح نيست زيرا آنچه ما قاچاق تلقي مي‌كنيم آنان تجارت مي‌دانند، بنابراين اين كشورها در مبارزه با قاچاق كالا با جمهوري اسلامي ايران همراه نيستند.

زمانيان با اعلام اينكه اجناس چيني بر روي بازارهاي جهاني نيز تاثير گذاشته و موجي از نگراني را ايجاد كرده است‏‌، بيان داشت: پوشاك بيشترين نوع كالاي قاچاق به كشور ما محسوب مي شود كه بيشتر آن چيني است.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 93 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)



نام کتاب: شگفتی های جهان
نویسنده: ابراهیم ویکتوری
تعداد صفحات: 267
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
ابراهیم ویکتوری در ۱۲ بهمن ماه ۱۳۱۲ خورشیدی در تهران چشم به جهان گشود. آموزش ابتدایی را در دبستان کوروش، و دورهٔ متوسطه را در دبیرستان فیروز بهرام تهران گذراند. در سال ۱۳۳۱ برای تحصیلات راهی آمریکا شد. پس از یک سال آموختن زبان انگلیسی، در دانشگاه معروف ام‌آی‌تی پذیرفته شد. در طی پنج سال بعد درجات لیسانس و فوق لیسانس را در رشتهٔ مهندسی مکانیک در گرایش‌های تخصصی فن‌آوری نساجی و آیرودینامیک به‌دست آورد. در طی دو سال آخر دانشگاه، ضمن تدریس در بخش نساجی دانشگاه ام-آی-تی، برای پروژه پژوهشی متعلق به نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا در دانشگاه، تونل بادی برای آزمایش پارچه‌های چتر نجات طراحی کرد. ابراهیم ویکتوری بیش از ۵۰ مقاله علمی دربارهٔ پژوهشهای خود منتشر نموده‌است[نیازمند منبع]. علاوه بر این طی ۱۵ سال اخیر بیش از ۵۰۰ مقاله متنوع و گوناگون به زبان ساده درباره سفر در فضا، و دو علم ستاره‌شناسی و کیهان‌شناسی در نشریات فارسی زبان آمریکا ارایه داده‌است که کتاب شگفتی های جهان مجموعه ای از مقالات او می باشد که برای کاربران عزیز آماده شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "شگفتی های جهان" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 57 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)



نام کتاب: هر آنچه لازم است درباره ایدز بدانید
نویسنده: آرمان کیوان نیا
تعداد صفحات: 202
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
شنیدن آمار رسمی 20 هزار و 975 نفر مبتلا به ایدز در كشور كه به استناد آمار وزارت بهداشت رو به افزایش می‌رود، اهمیت اطلاعات بیشتر درباره این بیماری را دوچندان می‌كند. از این هفته پیشینه‌‌ای از این بیماری، علائم،‌ راه‌های درمان و چگونگی برخورد با بیماران ایدزی را بررسی می‌كنیم.بیماری ایدز كه در حال حاضر مهم‌ترین بیماری مسری در جهان است به وسیله ویروس اچ.آی.وی ایجاد می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و کامل تر درمورد این بیماری حتماً پیشنهاد میکنیم کتاب آماده شده را دریافت و مطالعه نمایید.
برای دانلود رایگان کتاب "هر آنچه لازم است درباره ایدز بدانید" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 60 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار اجرای بهتر بازی ها GameGain 2.8.15.2011
گاهی برای اجرای یک بازی نیازی به ارتقا سخت افزار رایانه نیست. در صورتی که با اجرای برخی بازی ها مشکلاتی از قبیل کند بودن و لود شدن دیرهنگام دارید می توانید از نرم افزاری چون GameGain استفاده کنید. این نرم افزار تغییراتی در سیستم عامل شما ایجاد می کند و آن را برای اجرای یک بازی سنگین آماده می کند. تغییرات در رجیستری و دیگر قسمت های ویندوز موجب اختصاص تمرکز بیشتر برروی اجرای بازی و در نهایت بهتر اجرا شدن آن می شود. استفاده از نرم افزار بسیار ساده است. چند کلیک ساده کافی است تا به آنچه می خواهید دست پیدا کنید. تغییرات به صورت لحظه ای اجرا می شود و نیازی به راه اندازی مجدد رایانه وجود ندارد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 71 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات OO DiskRecovery 7.1 Build 183
چگونگی بازیابی اطلاعات از دست رفته از جمله مسائلی است که نباید آن را نادیده گرفت. گاهی می توان با یک انتخاب درست در میان نرم افزارهای بازیابی اطلاعات ، اطلاعات از دست رفته را با سرعت و صحت بیشتری بازیابی نمود. O&O DiskRecovery نام یک نرم افزار قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته در تمامی نسخه های سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار از انواع فایل سیستم ها پشتیبانی می کند و برای بازیابی اطلاعات از هرگونه درایوی قابل استفاده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات از دست رفته در اثر عملیات مخرب ویروس ها ، از بین رفتن اطلاعات در اثر خالی کردن Recycle Bin و حتی اطلاعات از دست رفته در اثر فرمت یک درایو را بازیابی نمایید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان بازیابی اطلاعت از هارد دیسک های دارای بدسکتور اشاره کرد. همچنین میتوانید اطلاعات حذف شده از در حافظه دوربین دیجیتال ، انواع پخش کننده های موسیقی و حافظه تلفن همراه را بازیابی نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید. برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 55 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار عکس برداری از صفحه نمایش Portable HyperSnap v7.05.02
برای عکس برداری از صفحه نمایش در محیط ویندوز نرم افزارهای بسیاری وجود دارد که می توان با توجه به امکانات ارائه شده در آنها ، انتخابی منطقی را تجربه کرد. HyperSnap نام یکی از این نرم افزار هاست که با وجود حجم کم نرم افزار ، امکانات بسیار مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد و نیاز شما را در این زمینه برطرف خواهد کرد. این نرم افزار در محیط هر نرم افزاری در ویندوز قادر به عکاسی است. اسکرین سیور ، ویدیو ، بازی و نرم افزارهایی که این امکان در آنها وجود ندارد. میتوانید اشاره گر موس را از تصویر حذف کنید. برای ذخیره تصویر می توانید از میان 20 فرمت گرافیکی یکی از آنها را که برای کار شما مناسب است برگزینید. این نرم افزار با سه تکنولوژی DirectX ، Direct3D و 3Dfx به خوبی سازگار است. پس از عکس برداری می توانید در محیط نرم افزار در تصویر تغییرات ایجاد کنید و یا متنی را به دلخواه بر روی آن بنویسید. از جمله دیگر امکانات نرم افزار می توان به امکان عکس برداری به صورت خودکار ، امکان آپلود مستقیم بر روی سرورهای FTP و همچنین امکان عکس از یک سایت به صورت کامل اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 63 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر فایل های ویدیویی Portable Mirillis Splash PRO EX v1.11.0.0
در میان نرم افزارهای حجیمی که این روزها برای اجرای فیلم های با کیفیت بالا (HD) در بازار وجود دارد گاهی نرم افزارهایی ارائه می شوند که با وجود حجم کم و استفاده بسیار بهینه از منابع سیستم ، کارکرد بسیار مناسبی را ارئه می کنند. Mirillis Splash نام نرم افزاری است خصوصیات ذکر شده را داراست. این نرم افزار با پشتیبانی از طیف وسیعی از فرمت های تصویری با کیفیت بالا ، امکان تجربه یک فیلم با بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. رابط کاربری زیبا و قابل فهم ، امکان پخش DivX / XviD با یک کدک کم حجم ، تبدیل ویدیوهای 1080i به 1080p و پشتیبانی از زیرنویس به زبان های مختلف را می توان از جمله خصوصیات بارز این نرم افزار دانست. همچنین این نرم افزار از پردازنده های چند هسته پشتیبانی کامل را به عمل آورده است تا استفاده صحیح از منابع سیستم را داشته باشد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 89 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مدیریت آرشیو تصاویر StudioLine Photo Classic Plus 3.70.38.0
StudioLine Photo Classic Plus نام یکی از نرم افزارهایی است که برای مدیریت و ویرایش تصاویر ارائه شده است. این نرم افزار مجموعه ای از امکانات را گردآوری کرده است که با استفاده از آن حتی تازه کار ترین کاربران قادر خواهند بود تا یک آرشیو مرتب و کامل از عکس های خود تهیه کنند. این تصاویر می توانند دارای فرمت های مختلف گرافیکی باشند ، بدون نگرانی بابت انجام کار اضافی برای تبدیل فرمت می توانید آنها را در نرم افزار اضافه کنید و آرشیو خود را مرتب نمایید. در کنار این قابلیت ، امکانات مناسبی نیز وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید تصاویر خود را ویرایش نمایید. می توانید افکت های گوناگون را بر روی تصاویر اعمال کنید و یا مشکلاتی از قبیل قرمزی چشم در تصاویر را برطرف کنید. می توانید از تصاویر خود یک اسلایدشو تهیه کنید ، آن را بر روی دیسک رایت کنید و یا در اینترنت با دوستان خود به اشتراک بگذارید. اما این آرشیو مطمئنأ برای شما با ارزش است و از دست دادن آن می تواند ناراحت کننده باشد پس می توانید از آرشیو خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و در مواقع لزوم از آن استفاده کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 56 یکشنبه 30 مرداد 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار حفظ سلامت ویندوز System Boost Elite v2.7.2.8 Pro Portable
همیشه شنیده ایم که پیشگیری بهتر از درمان است. این موضوع در مورد رایانه نیز صدق میکند. برای تأمین سلامت سیستم عامل نیازی نیست تا اجازه دهیم مشکلات بوجود آیند و سیستم دچار اختلال در کارکرد شود و سپس در پی راه نجات باشیم. می توان با استفاده از نرم افزاری مانند System Boost Elite سلامت سیستم را همواره کنترل و تأمین نمود. این نرم افزار به طور مداوم سیستم شما را زیر نظر دارد و از بروز هرگونه اختلال در رجیستری جلوگیری می کند و آن را همواره سالم نگه می دارد. بدین ترتیب نیازی به پاکسازی رجسیتری در زمان های معین نخواهد بود. این نرم افزار کم حجم بوده و فضای بسیار کمی را از حافظه رم اشغال می کند و در مقابل از بروز اشکلاتی نظیر صفحه آبی ، هنگ کردن سیستم و ارورهای مختلف جلوگیری می کند. همچنین نرم افزار فوق الذکر به صورت اتوماتیک عمل می کند و نیازی به انجام کار خاصی از سوی کاربر وجود ندارد. نکته دیگری که در مورد این نرم افزار می توان ذکر کرد ، رایگان بودن آن است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 56 شنبه 29 مرداد 1390 نظرات (0)

برای مشاورین جراح پلاستیک اغلب اوقات اتفاق می افتد که بیماران ،عکس ستاره های فیلم های مورد علاقه شان را به عنوان مدل به جراحشان نشان می دهند و از آنان می خواهند تا نتیجه ی عملشان به عکس ها شبیه باشد!

محبوبترین درمانگاه در لس آنجلس می گوید این عکس ها بیش ترین متقاضی را در عمل های جراحی مختلف داشته است:.

پرطرفدارترین بینی ها

http://eshetab.com/files/1313651253.jpg

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 69 شنبه 29 مرداد 1390 نظرات (0)

یک تیم از کشور اسلوونی موفق شدند با طراحی یک دوچرخه کاملا آیرودینامیک به نام ایویسترتو (Eiviestretto) مسیر ۵۶٫۸۹ کیلومتری پیست معروف دکرا (Dekra) آلمان را در مدت زمان یک ساعت طی کرده و رکورد طی مسیر در مدت زمان یک ساعت توسط دوچرخه را بشکند.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 69 شنبه 29 مرداد 1390 نظرات (0)




عناوین کتاب:
- مسابقه با جایزه
- اس ام اس سندر
- اس ام اس ارسالی شما
- جوک
- فواید خنده
- دانستنی ها
- مطلب طنز
- اس ام اس سرا
- هیتلر
- زندگی نامه
- طالع بینی
- ضرب المثل
- اشعار
- داستان های زیبا و حکمت آمیز
- 4کلید معجزه گر برای ارتباط با دیگران
- ترفند های ایرانسل وهمراه اول
- فضا
- نکته های جالب و خواندنی در مورد جن
- مطالب علمی وآموزنده
- داستان های کوتاه
- سلانتی و پزشکی
- آموزش آشپزی
- پیش نمایش بازی ها
- مطالب روانشناسی
- بهداشت و خانواده
- مطالب عاشقان
- آموزش
- و ...

برای دانلود رایگان کتاب موبایل "zbook" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 80 شنبه 29 مرداد 1390 نظرات (0)

پروژه ساخت یک تاسیسات اقامتگاهی و توریستی خاکی ـ آبی مجلل در قطر با هزینه ای بالغ بر ۳۱۰ میلیون پوند از سوی یک شرکت ایتالیایی در دست احداث است.

به گزارش عصر ایران، این پروژه که به شکل یک اختاپوس بزرگ در ساحل طراحی شده است، یک اقامتگاه توریستی مجلل با تاسیسات خاکی و آبی است که در بخشی از آن اتاق هایی است که زیر دریا بوده و با جداره شیشه ای امکان دیدن درون آب را برای توریست ها مهیا می کند.

این اقامتگاه توریستی ۴ هتل مرتبط به هم و قایق های تفریحی را شامل می شود.

قطری ها با انجام این گونه پروژه ها تلاش دارند تا زمان میزبانی خود در جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ چهره کشور خود را کاملا عوض کنند.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 74 شنبه 29 مرداد 1390 نظرات (0)

 اس ام اس مخصوص شب های قدر

امیدواریم عبادت های شما عزیزان روزه دار ، در این مدت که از ماه مبارک رمضان می گذرد، مورد قبول خدای متعال واقع شده باشد.
به شب های عزیز قدر نزدیک شده ایم.از همه شما عزیزان ، التماس دعا داریم.در مناجات های خود تیم میهن دانلود را از یاد نبرید
پیامک ها( اس ام اس ) جدید مخصوص شب قدر ،را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.نمونه ای از این پیامک ها به صورت زیر می باشند

شب قدر، فصل نزول انوار رحماني بر بوستان جانهاي روحاني است.
***
شب قدر، آبستن سپيده فلاح و رستگاري انسانهاي دل سپرده به مهر مهربانترين مهربانان است.
***
شب قدر، شب حضور روح و ملايك در محضر امام زمان (عج) است.
***
شب قدر، شبي است كه در عرصه آن انسان، ره صد ساله را يك شبه طي مي كند.
***
شب قدر، حاوي نهر نوري است كه در زلال پر بركت آن جان مؤمنان از گناه تطهير مي شود.
***
شب قدر، طلايه دار فلاح و رستگاري عارفان عاشق و عاشقان بيدل در بين شبهاي سال است.
***
شب قدر، آواي ايمان را در گوش جان مؤمنان به غيب نجوا مي كند.

برای دیدن همه پیامک ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 91 شنبه 29 مرداد 1390 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری آینده در شهر اوساکا ژاپن اتوبانی وجود دارد که در طی مسیرش از وسط یک برج ۱۶ طبقه میگذرد. این اتوبان دقیقا از طبقه ۵ تا ۷ این برج را اشغال کرده است. نام این برج نیز برج دروازه یا گیت تاور میباشد. هنگامی که سوار آسانسور این برج شوید خواهید دید که برای طبقه ۵ تا ۷ هیچ کلیدی وجود ندارد و آسانسور مستقیما از طبقه ۴ به طبقه ۸ میرود. توافق ساخت بزرگراه و برج به شکل کنونی بعد از ۵ سال کشمکش بین شرکت سازنده اتوبان و صاحبان زمین های اطراف آن که حاضر به کوتاه آمدن از مواضع خود نبودند شکل گرفت و این عکسها نتیجه آن شده است.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 85 شنبه 29 مرداد 1390 نظرات (0)

محل جالبی در فورت براگ در کالیفرنیا وجود دارد به نام ساحل شیشه ای که یکی از زیباترین و معروف ترین ساحل های آمریکا می باشد.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از ایراناترنس، این ساحل سالها پیش از تپه های آشغال انباشته شده بود، تپه های بطری های پلاستیکی،شیشه و.. طوری که با وجود ساحل زیبای آن مردم کمتر به آن مکان می آمدند.

بعد از گذشت چندین سال این ساحل تبدیل به مکان بسیار زیبا و پر از شیشه های رنگی و شفاف شد که در کنار دریا و در زیر نور خورشید جلوه ی بسیار زیبا تری پیدا می کردند!

از آن زمان به بعد گردشگران بیشتری به این مکان می آیند و حتی سنگ های این ساحل را برای فروش یا سوغاتی با خود می برند.

این شگفتی بزرگ حاصل دخالت انسان در پروسه های طبیعی است!

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 90 شنبه 29 مرداد 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی Bet On Soldier Blood of Sahara
نام بازی: Bet On Soldier : Blood of Sahara
پلتفورم : pc
ژانر: Modern Person Shooter
سال انتشار: 2010
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Digital Jesters
حمایت توسط : Kylotonn
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:دارد

نسخه کامل و کرک شده بازی معروف و فوق العاده زیبای Bet On Soldier : Blood of Sahara را برای دانلود آماده کرده ایم.این بازی توسط کمپانی Kylotonn در سال 2010 منتشر و توسط Digital Jesters ساخته و حمایت شد.ژانر این بازی شوتر میباشد که دارای طرفداران بسیاری در سرتاسر دنیای گیم میباشد.شرح بازی و نقدی کوتاه بر آن را شاهد خواهید بود.نسخه گسترش یافته و فوق العاده بازی Bet On Soldier تحت عنوان Bet On Soldier : Blood of Sahara در سال 2010 میلادی روانه بازار شد.در این نسخه شاهد افزوده شدن سه نقشه چند نفره ،مد جدید مولتی پلیر (Team Deathmatch) ، موشک های جدید و در نهایت کاراکتر های جدید ، در شمال آفریقا هستیم ! این گیمر هست که میتواند جنگ های پر شکوهی را در شمال آفریقا به رقم بزند.سربازان B.O.S با تمام قوا و تجهیزات آماده ، برای محقق کردن این امر حاضر هستند...
دانلود رایگان بازی Bet On Soldier : Blood of Sahara در ادامه مطلب...

تعداد صفحات : 135

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4044
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 334
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 831
  • بازدید ماه : 589
  • بازدید سال : 17,975
  • بازدید کلی : 730,016
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X