loading...
وبلاگ تفریحی ایرانیان
تبادل لینک

وبلاگ تفریحی ایرانیان آماده تبادل لینک وبنر باهرگونه سایت و وبلاگی می باشد.لطفا در صورت تمایل ما را بانام(وبلاگ تفریحی ایرانیان) لینک کنید و سپس لینک خود را در قسمت نظرات وبلاگ من قرار دهید تا شما هم لینک شوید.

باتشکر

برای اطلاع از جدیدترین مطالب وبلاگ در خبرنامه ی ما عضو شوید.هر هفته به دو نفر از اعضای خبرنامه کارت شارژ 2000 تومانی ایرانسل هدیه داده می شود.

با عضویت در وبلاگ و یا خبرنامه ی ما لینک کلیپها و فیلم هاو عکسهایی که امکان قرار دادنشان در وبلاگ نیست را دریافت کنید.

برای مشاهده عکس اصلی مطالبی که عکس ندارند به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 62 یکشنبه 06 شهریور 1390 نظرات (0)
به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، "ادیب میاله" رئیس بانک مرکزی سوریه اعلام کرد این کشور به دلیل تحریم های آمریکا، از روز سه شنبه گذشته تعاملات با دلار آمریکا را متوقف کرده است.

وی گفت: هم اکنون تمامی تعاملات ارزی سوریه با یورو انجام می شود.

رئیس بانک مرکزی سوریه همچنین این موضوع را تکذیب کرد که ایران مبلغ 6 میلیارد دلار برای حمایت از لیره سوریه، به این کشور پرداخت کرده است.
پیش از این برخی رسانه ها از حمایت گسترده ایران از سوریه برای مقابله دمشق با بحران شدید این کشور خبر داده و دراین راستا مدعی کمک 6 میلیارد دلاری ایران به سوریه شده بودند.



میاله افزود: از روز سه شنبه گذشته تاکنون نمی توانیم هیچ تعاملی را با دلار آمریکا انجام دهیم به همین دلیل در تعاملات خود یورو را با دلار جایگزین کرده ایم. ما از سال 2005 همه بخش های اقتصادی سوریه را به انجام تعاملات خود به وسیله یورو تشویق کرده بودیم ولی متاسفانه اکثریت آنها همچنان تعاملات خود را با دلار انجام می دهند.

وی گفت: هم اکنون تعاملات با دلار به طور کامل متوقف شده است. این برای نخستین بار در تاریخ سوریه است که چنین اتفاقی روی می دهد.
رئیس بانک مرکزی سوریه افزود: ذخایر ارزی سوریه هم اکنون 17 میلیارد و 400 میلیون دلار است.

این رقم نسبت به میزان ذخایر ارزی سوریه در 5 ماه پیش یعنی هنگام آغاز اعتراضات سراسری در این کشور، 800 میلیون دلار کاهش یافته است.
میاله ادامه داد: در چند ماه اخیر نرخ برابری لیره سوریه در برابر دیگر ارزهای اصلی، با ثبات باقی ماند. از ابتدا این هدف اصلی ما بود.


ساختمان بانک مرکزی سوریه - دمشق

وی در پاسخ به سوالی درباره انتشار خبرهایی در زمینه پرداخت 6 میلیارد دلار از سوی تهران به دمشق برای حمایت از ارزش لیره سوریه گفت: این خبر ، خنده دار و بی اساس است. این میلیاردها پول چگونه در اختیار سوریه قرار گرفت؟ با کامیون یا با انتقال بین بانکی؟ در حالی که ایران و سوریه هر دو تحت تحریم هستند. این سخن سبک و سخیفی است.

رئیس بانک مرکزی سوریه تصریح کرد: از دو سال پیش تاکنون صندوقی برای نظارت بر تغییرات ارزش لیره سوریه ایجاد کردیم. این صندوق 5 میلیارد دلار موجودی داشت اما از آغاز بحران تاکنون دو میلیارد دلار آن را برای دفاع از ارزش لیره سوریه استفاده کردیم.

در همین حال بانک دولتی بازرگانی سوریه اعلام کرد: به دلیل تحریم های آمریکا، دو شرکت ویزا و مستر کارت همکاری خود را با سوریه متوقف کرده اند.
این بانک در بیانیه ای اعلام کرد: شهروندان سوری و گردشگران خارجی از این پس نمی توانند از مسترکارت و ویزا کارت استفاده کنند. آنها می بایست از پول نقد استفاده کنند.
با وجود تحریم های مالی اروپا و آمریکا، امکان استفاده از ویزا و مسترکارت در سوریه وجود ندارد.
آمریکا بانک بازرگانی سوریه را نیز تحت تحریم های خود قرار داده است.
سوریه از سال 2005 استفاده از ویزا و مستر کارت را آغاز کرده بود.

دولت آمریکا پیش از این به طور رسمی خواستار کناره گیری بشار اسد رئیس جمهور سوریه از سمت خود شد و تحریم های شدیدی در بخش های مختلف از جمله مالی علیه حکومت سوریه اعمال کرد.
براساس بخشی از تحریم های آمریکا ، این کشور واردات نفت و مشتقات آن را از سوریه، ممنوع کرد و تمامی پول ها و منابع مالی متعلق به دولت سوریه در آمریکا را توقیف کرد.

سوریه از 5 ماه پیش با موجی از اعتراضات گسترده مردمی روبه رو است. معترضان خواهان کناره گیری بشار اسد از ریاست جمهوری سوریه و پایان حکومت 40 ساله خانواده اسد و حزب بعث بر کشورشان هستند.

در این مدت حدود 2000 نفر در سرکوب شدید دولتی علیه معترضین در سوریه، کشته شده اند.



بانک مرکزی سوریه اعلام کرد از ایران کمک ارزی دریافت نکرده است.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 69 یکشنبه 06 شهریور 1390 نظرات (0)
وعده وعیدها اجرایی نشد

صنعت دامداری کشور مدتی است با مشکلات بسیاری از جمله عدم ارائه بسته های حمایتی ندادن یارانه شیرگرانی تغذیه دام و... دست پنجه نرم می کنند و بسیاری از آنها در آستانه ورشکستگی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی افکار نیوز چند سالی است که دامداران با مشکلات بسیاری از جمله گرانی عدم حمایت مسئولان گریبان گیر آنها شده است ،و فعاليت آنها تحت الشعاع فروش شير قرار گرفته ، دامداران مدتي بود که مشکل تامين علوفه خوراک دام داشتند اما امروز علاوه بر گراني خوراک دام، مشکل فروش فرآورده هاي دامي به ويژه شير را نيز دارند.

از سوی دیگر در برخي فصلها بازار شير بحراني مي شود و کارخانه ها رغبتي به خريد آن ندارند واین امر باعث شده بيشتر دامپروران به علت هزينه هاي زياد و درآمد کم در پي تغيير شغل خود باشند و اشتیاقی به فعالیت بیشتر نداشته باشند.

مرداد سال گذشته مجلس قانوني با عنوان نظام جامع دامپروري تصويب کرد تا شايد بخشي از مشکلات برطرف شود.براساس اين قانون وزارت جهاد کشاورزي موظف شد آيين نامه مربوط به آن را تدوين و به سازمان ها و مجموعه هاي مرتبط، ابلاغ کند ولي تاکنون هيچ اقدامي انجام نشده است.

از سوی دیگر تا قبل از عید واجرای قانون هدفمندی یارانه ها وعده وعید های بسیاری به دامداران برای حمایت از آنها و ارائه بسته های حمایتی داده آنها را امیدوار به بهبود وضع خود کرده بودند اما نه بسته ای ارائه شد و نه وعده ای عملی شد.


وعده وعیدها اجرایی نشد!

محمد سلطانی مدیر فروش یک شرکت صنایع لبنی درگفتگو با خبرنگار اقتصادی افکار نیوز با بیان اینکه بسیاری از وعده های امیدوار کننده دولت در خصوص حمایت از تولید کنندگان انجام نشده است گفت: دولت وعده های بسیاری از قبل عید و اجرای قانون هدفمندی یارانه ها از جمله ارائه بسته های حمایتی دامداران داده وآنها را امیدوار کرده بود که متاسفانه تا کنون به هیچ یک از وعده های خود جامع عمل نپوشانده است.

مدیر این شرکت صنایع لبنی با اشاره به اینکه بسیاری دامداران امیدوار بودند که با ارائه بسته های حمایتی برخی از مشکلات آنها حل شود و با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها مشکلی برای آنها به وجود نیاید افزود: نه تنها با اجرای این قانون بخش زیادی از دامداران برشکست شدند، بلکه حذف یارانه ها شیر نیز مشکلات آنها را دو برابر کرد.

سلطانی ادامه داد: بسیاری از تولید کنندگان پیش بینی می کردند که با قطع یارانه شیر و آزاد شدن آن مشکلاتی که دامداران با آن درگیر هستند حل خواهد ولی بر عکس شد و تا حدودی بسیاری از کارخانجات به خاطر کمبود مواد اولیه در آستانه ور شکستگی و از هم پاشیدن هستند.
وی در ادامه یاد آور شد: بسیاری از کارخانجات به خاطر نداشتن صرفه اقتصادی شیر را خشک و صادر می کنند و اکثر شرکت ها نیز به خاطر کمبود شیر ،تولید شیر نایلونی را قطع کرده اند.

سلطانی در ادامه توضیح داد: عدم مدیریت صحیح دولت ، و وعده های تو خالی آنها در زمان بحران سبب شده که بسیاری از کارخانجات کوچک ور شکسته شوند واعطای این کاررا به لقای آن ببخشند.

مدیر این شرکت با اشاره به اینکه اجازه ندادن دولت برای افزایش ۲۰ در صد از محصولات این صنعت باعث افزایش شرکتهای ورشکسته تولید شیر خواهد شد تصریح کرد: در صورتی که دولت با افزایش قیمت تمام شده محصولات موافقت نماید ، بسیاری از ضررو زیان ها شرکت ها کاسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه نداشتن صرفه اقتصاد ی عدم ارائه بسته های حمایتی به بهانه های مختلف به کارخانجات از سوی دیگر سبب تعدیل نیرو و تغییر کاربری شرکت ها شده است افزود: درصورتی که دولت بسته ها را به موقع تحویل ندهد بعد از ماه رمضان بسیاری از کارخانجات با بحرانی بیش از این ازجمله تعطیلی اکثر شرکت های دیگر و تولید نکردن شیر مواجه خواهند شد.

سلطانی خاطر نشان کرد: مقرر شده بود ۵ نفر از مدیر عمل های شرکت های بزرگ تولید کننده شیر با وزیر صنایع در خصوص مشکلات خود و افزایش ۲۰ درصدی قیمت محصولات تولید شده صحبت کنند که به نظر می رسد به تجمع تبدیل شده است
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 52 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان 10 ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود. قابلیت های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می کند. Yahoo Messenger امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. این ها مواردی هستند که در نسخه های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می شود. امکان انتخاب زبان های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی آید اما طی گذشت زمان قابلیت های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت های این ابزار محبوب محسوب می شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی های جدید Addlist ها دو قابلیتی است که در نسخه 10 بسیار به چشم می آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.2014 Final:
- امکان نمایش به روزرسانی های Addlist ها
- کیفیت بالا در نمایش و ارتباط ویدئویی
- وجود تغییرات در واسط کاربری نرم افزار در نسخه 10
- اشتراک گداری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسكن خودكار فايلهاي انتقالي با آنتي ويروس قدرتمند نورتون
- نمایش عکس‌های Flicker را به صورت یک اسلاید شو
- رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
- پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و ...
- شکلک های زیبا
- به اشتراک گذاری تصاویر
- به اشتراک گذاری ویدئو ها
- ارسال فایل از طریق مسنجر
- ارتباط از طریق چت صوتی
- ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
- دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
- ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر
- سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
- پوسته های جدید
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارسال و انتقال فايل تا 2 گيگا بايت
- دسترسی آسان تر به Yahoo Profile
- دیدن وب کم و به اشتراک گذاری وب خود
- قابلیت ذخیره اطلاعات و چت های انجام شده
- نمایش زیباتر Statue ها
- زیباتر شدن گرافیک نرم افزار و Add List ها
- تماس از طریق مسنجر و تلفن
- قابلیت جداسازی Add List ها به صورت دلخواه
- امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
- محیط کاربری بسیار جذاب
- سرعت بالا در برقراری ارتباط
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 54 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان 10 ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود. قابلیت های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می کند. Yahoo Messenger امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. این ها مواردی هستند که در نسخه های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می شود. امکان انتخاب زبان های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی آید اما طی گذشت زمان قابلیت های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت های این ابزار محبوب محسوب می شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی های جدید Addlist ها دو قابلیتی است که در نسخه 10 بسیار به چشم می آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.2014 Final:
- امکان نمایش به روزرسانی های Addlist ها
- کیفیت بالا در نمایش و ارتباط ویدئویی
- وجود تغییرات در واسط کاربری نرم افزار در نسخه 10
- اشتراک گداری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسكن خودكار فايلهاي انتقالي با آنتي ويروس قدرتمند نورتون
- نمایش عکس‌های Flicker را به صورت یک اسلاید شو
- رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
- پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و ...
- شکلک های زیبا
- به اشتراک گذاری تصاویر
- به اشتراک گذاری ویدئو ها
- ارسال فایل از طریق مسنجر
- ارتباط از طریق چت صوتی
- ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
- دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
- ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر
- سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
- پوسته های جدید
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارسال و انتقال فايل تا 2 گيگا بايت
- دسترسی آسان تر به Yahoo Profile
- دیدن وب کم و به اشتراک گذاری وب خود
- قابلیت ذخیره اطلاعات و چت های انجام شده
- نمایش زیباتر Statue ها
- زیباتر شدن گرافیک نرم افزار و Add List ها
- تماس از طریق مسنجر و تلفن
- قابلیت جداسازی Add List ها به صورت دلخواه
- امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
- محیط کاربری بسیار جذاب
- سرعت بالا در برقراری ارتباط
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 60 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان 10 ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود. قابلیت های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می کند. Yahoo Messenger امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. این ها مواردی هستند که در نسخه های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می شود. امکان انتخاب زبان های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی آید اما طی گذشت زمان قابلیت های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت های این ابزار محبوب محسوب می شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی های جدید Addlist ها دو قابلیتی است که در نسخه 10 بسیار به چشم می آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.2014 Final:
- امکان نمایش به روزرسانی های Addlist ها
- کیفیت بالا در نمایش و ارتباط ویدئویی
- وجود تغییرات در واسط کاربری نرم افزار در نسخه 10
- اشتراک گداری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسكن خودكار فايلهاي انتقالي با آنتي ويروس قدرتمند نورتون
- نمایش عکس‌های Flicker را به صورت یک اسلاید شو
- رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
- پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و ...
- شکلک های زیبا
- به اشتراک گذاری تصاویر
- به اشتراک گذاری ویدئو ها
- ارسال فایل از طریق مسنجر
- ارتباط از طریق چت صوتی
- ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
- دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
- ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر
- سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
- پوسته های جدید
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارسال و انتقال فايل تا 2 گيگا بايت
- دسترسی آسان تر به Yahoo Profile
- دیدن وب کم و به اشتراک گذاری وب خود
- قابلیت ذخیره اطلاعات و چت های انجام شده
- نمایش زیباتر Statue ها
- زیباتر شدن گرافیک نرم افزار و Add List ها
- تماس از طریق مسنجر و تلفن
- قابلیت جداسازی Add List ها به صورت دلخواه
- امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
- محیط کاربری بسیار جذاب
- سرعت بالا در برقراری ارتباط
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 65 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


شکی نیست که اگر امروز از اکثر کاربران حتی مبتدی اینترنت هم پرسیده شود که محبوب ترین و در عین حال قدرتمندترین نرم افزار مسنجر در دنیا کدام است همه نام Yahoo Messenger را ذکر خواهند کرد. این پل ارتباطی قدرتمند سال هاست که از سوی کمپانی یاهو عرضه می شود و هرروز هم به هواداران و کاربران آن افزوده شده تا جایی که امروز شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که در زمینه ارتباط اینترنتی به این درجه از محبوبیت دست یافته باشد. البته این درجه از محبوبیت از زمانی به وجود آمده که قابلیت های این ابزار هم افزایش یافته تا جایی که امروز می توان 10 ها قابلیت متعدد را در همین نرم افزار به ظاهر ساده مشاهده نمود. قابلیت های کوچک و بزرگی که به ارتباط آسان تر با دوستان کمک می کند. Yahoo Messenger امکانات فراوانی دارد ؛ محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها ، آواتار های زیبا ، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. این ها مواردی هستند که در نسخه های مختلف یاهو با تغییرات کوچک و بزرگ وجود داشته اند. نسخه ی جدیدی که امروز و به تازگی معرفی شده و ما هم به عنوان اولین سایت های دانلود آن را قرار داده ایم نسخه نهایی Yahoo Messenger محسوب می شود. امکان انتخاب زبان های مختلف مهم ترین قابلیتی است که در نسخه ی جدید گنجانده شده است ، تغییرات ظاهری نسبتا محدود که هرچند زیاد به چشم نمی آید اما طی گذشت زمان قابلیت های خود را بهتر نشان خواهند داد. دسترسی سریع تر به Yahoo Profile که جایگزین Yahoo 360 به شمار می رود در کنار سازگاری کامل تر با مسنجرهای دیگر نظیر MSN Messenger و Google Talk یکی دیگر از قابلیت های این ابزار محبوب محسوب می شود. کیفیت بالا در ارتباط تصویری و امکان مشاهده به روزرسانی های جدید Addlist ها دو قابلیتی است که در نسخه 10 بسیار به چشم می آید. نکته پایانی هم هرچند این نرم افزار کاملا رایگان عرضه می شود اما برای ایرانیان داخل کشور دریافت مستقیم از سرورهای یاهو به صورت معمول تقریبا غیر ممکن است اما ما این نسخه را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم تا به سادگی به دریافت آن اقدام کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger v11.0.0.2014 Final:
- امکان نمایش به روزرسانی های Addlist ها
- کیفیت بالا در نمایش و ارتباط ویدئویی
- وجود تغییرات در واسط کاربری نرم افزار در نسخه 10
- اشتراک گداری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسكن خودكار فايلهاي انتقالي با آنتي ويروس قدرتمند نورتون
- نمایش عکس‌های Flicker را به صورت یک اسلاید شو
- رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
- پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و ...
- شکلک های زیبا
- به اشتراک گذاری تصاویر
- به اشتراک گذاری ویدئو ها
- ارسال فایل از طریق مسنجر
- ارتباط از طریق چت صوتی
- ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
- دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
- ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر
- سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
- پوسته های جدید
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارسال و انتقال فايل تا 2 گيگا بايت
- دسترسی آسان تر به Yahoo Profile
- دیدن وب کم و به اشتراک گذاری وب خود
- قابلیت ذخیره اطلاعات و چت های انجام شده
- نمایش زیباتر Statue ها
- زیباتر شدن گرافیک نرم افزار و Add List ها
- تماس از طریق مسنجر و تلفن
- قابلیت جداسازی Add List ها به صورت دلخواه
- امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
- محیط کاربری بسیار جذاب
- سرعت بالا در برقراری ارتباط
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 74 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)
www.baharan.rozblog.com - حاشیه های ازدواج دوم محمدرضا شریفی نیا با بازیگر زن + عکس
محمدرضا شریفی‌نیا این روزها حال و روز خوشی ندارد! مدتی است شایعه شده او با بازیگر سینمای ایران «رز رضوی» ازدواج کرده و حتی ماه عسل‌شان را هم در مکه گذرانده‌اند!
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 79 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

در پی خبر کذب ازدواج علیرضا حقیقی با الناز شاکردوست، این فوتبالیست و هنرمند پیگیر شکایت از یک سایت خبرگزاری و روزنامه ورزشی شدند و آن ها را در دادگاه محکوم کردند.

دادگاه مطبوعات مديران مسوول نشريه «خبر ورزشي» و سايت‌هاي «خبر آنلاين» و «ميراث آريا» را محاكمه كرد.

جلسه‌ي رسيدگي به كيفرخواست مطروحه عليه مديران مسوول نشريه «خبر ورزشي» و سايت‌هاي «خبر آنلاين» و «ميراث آريا» صبح روز يك شنبه 16 مرداد (امروز) در شعبه‌ي 78 دادگاه كيفري استان به رياست قاضي مجيد باقري و با حضور اعضاي هيات منصفه‌ي مطبوعات برگزار شد.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 71 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

شاید شما این جملات را تا به حال شنیده باشید:«خانم ببخشید مستقیم از کدوم طرفه؟! خانم شماره کفشمو بدم؟!»متلک گویی یکی از آسیب های اجتماعی است که از گذشته رنجش خاطر بانوان را به دنبال داشت.

این متلک گویی خیابانی امروزه اما شکل دیگری به خود گرفته و کار تا به آنجا پیش رفته که پا از تکه پرانی‌های ساده گذشته و مطالبی خلاف عفت عمومی مطرح می‌شود.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 88 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

نشریه بریتانیایی ایندیپندنت فیلم‌های «تلالو»، «جن‌گیر»، «یتیم‌خانه» و ... را به عنوان بهترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما انتخاب کرد.

«فعالیت فراهنجار» (اورن پولی، 2009)
در این فیلم از جمجمه‌های کرم‌گذاشته و اسباب‌بازی‌های شرارت‌بار خبری نیست. اینجا با یک اکشن تریلر روبرو هستیم که به سبک مستند تصویر شده است.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 57 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

 عکس   r estart کردن گوشی دیگران توسط بلوتوث!

قصد داریم روشی بسیار نوین را به شما معرفی کنیم که با انجام آن می توانید کاری کنید که در هر زمان شخصی اقدام به ارسال فایل از طریق بلوتوث به شما کند بلافاصله پس از این کار موبایل شخص Restart (خاموش و روشن) شود! توجه کنید این روش در واقع هک کردن گوشی نیست بلکه باگی است که فقط در گوشی های نوکیا وجود دارد و در آنها عمل می کند. این روش می تواند بسیار برای شما مفید باشد زیرا با این کار می توانید بدون نصب نرم افزار خاصی یک سپر مدافع برای گوشی خود ایجاد کنید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 79 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

فراری مدل جدید اسپایدر ۴۵۸ خود را معرفی کرده است.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از برنا، رانندگی با یک خودروی فراری بدون سقف با حجم موتور ۵ لیتری یکی از رویاهایی است هر انسانی زمانی در ذهن خود داشته است.

بر اساس گزارش گیزمگ، شرکت فراری اخیرا مدل ۴۵۸ اسپایدر خود را با سقف آلومینیومی جمع‌شو معرفی کرده است. موتور ۸ سیلندر ۴٫۵ لیتری ۴۵۸ اسپایدر، پیش از این به عنوان برترین موتور سال ۲۰۱۱ میلادی از سوی کارشناسان انتخاب شده است. سقف این مدل نسبت به مدل‌های قبلی ۲۵ کیلوگرم سبک‌تر شده مدت باز و بسته شدن آن ‌هم ۱۴ ثانیه است.

شتاب صفر تا یک صد کیلومتر این مدل فراری ۳٫۴ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 60 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)

عید فطر مبارک. الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم…

جهت خواندن ادامه اس ام اس ها به مشاهده مطلب مراجعه کنید …

************

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن
آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه

************

با تمام شدن ماه رمضان در های رحمت خدا بسته خواهد شد. لای در نمونی!

تعداد صفحات : 135

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4044
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 198
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 695
  • بازدید ماه : 453
  • بازدید سال : 17,839
  • بازدید کلی : 729,880
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X