loading...
وبلاگ تفریحی ایرانیان
تبادل لینک

وبلاگ تفریحی ایرانیان آماده تبادل لینک وبنر باهرگونه سایت و وبلاگی می باشد.لطفا در صورت تمایل ما را بانام(وبلاگ تفریحی ایرانیان) لینک کنید و سپس لینک خود را در قسمت نظرات وبلاگ من قرار دهید تا شما هم لینک شوید.

باتشکر

برای اطلاع از جدیدترین مطالب وبلاگ در خبرنامه ی ما عضو شوید.هر هفته به دو نفر از اعضای خبرنامه کارت شارژ 2000 تومانی ایرانسل هدیه داده می شود.

با عضویت در وبلاگ و یا خبرنامه ی ما لینک کلیپها و فیلم هاو عکسهایی که امکان قرار دادنشان در وبلاگ نیست را دریافت کنید.

برای مشاهده عکس اصلی مطالبی که عکس ندارند به ادامه ی مطلب رجوع کنید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 48 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)



نام کتاب: استرالیا را بیشتر بشناسیم
نویسنده: مرتضی حکیمی کیا
تعداد صفحات: 78
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
قلمرو همسود استرالیا (به انگلیسی: Commonwealth of Australia) کشوری است توسعه یافته در نیمکره جنوبی. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا و ۴٬۶ برابر ایران است. استرالیا یکی از قلمروهای همسود است و در سال ۱۹۰۱ از بریتانیای کبیر استقلال یافته‌است. پایتخت استرالیا شهر کانبرا است، شهری که در آن مجلس کشور و خانهٔ فرماندار کل قرار دارد. او به صورت تشریفاتی و به نمایندگی ملکه الیزابت دوم ریاست دولت را در استرالیا به عهده دارد. در عمل نخست وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس اداره کشور را در دست دارند. استرالیا از نظر مساحت دومین کشور پهناور عضو مجموعهٔ اتحادیه کشورهای همسود (مشترک‌المنافع) است. در کتاب پیش رو بطور کامل و از هر لحاظ با این کشور و مردم آن آشنا خواهید شد.
برای دانلود رایگان کتاب "استرالیا را بیشتر بشناسیم" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 86 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار آنتی ویروس AVG Anti-Virus Pro 2011 10.0.1391 Build 3789
شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. از جمله فعال ترین کمپانی های تولید کننده نرم افزارهای آنتی ویروس می توان به AVG اشاره کرد که در سال های اخیر پیشرفت بسیار سریع و چشم گیری داشته و توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را جلب کند. کاربرانی که امنیت رایانه خود را به نرم افزار تولید شده این شرکت می سپارند و امیدوارند تا بدین وسیله اطلاعاتشان از هرگونه تهدید در امان باشد. AVG Anti-Virus یکی از کامل ترین محصولات این شرکت است. این نرم افزار که دارای سازگاری کامل را با سیستم عامل های سون و ویستا دارد ، قادر است تا از رایانه شما در مقابل انواع تهدیدات محافظت کند. این آنتی ویروس را می توانید همواره با استفاده از سرور های قدرتمند کمپانی AVG بروز نگاه دارید و از این رو خیال خود را از جهت ویروس های جدیدی که امکان ورود آنها به سیستم وجود دارد راخت کنید. این آنتی ویروس را می توان در رایانه های دارای پایین ترین مشخصات سخت افزاری نیز نصب نمود و این مسئله را می توان یک مزیت بسیار عالی برای یک آنتی ویروس دانست چراکه AVG حداقل استفاده از منابع سیستم را دارد. 80 میلیون کاربر این آنتی ویروس را می توان گواه بر این مسئله دانست که تا چه حد این آنتی ویروس می تواند قابل اطمینان باشد ، چراکه می تواند از رایانه شما در مقابل انواع و اقسام ویروس ها ، نرم افزارهای جاسوسی ، کرم ها ، تروجان ها و دیگر تهدیدات محافظت کند. عملکرد بسیار خوب این نرم افزار در کنترل ورود و خروج اطلاعات از طریق اینترنت را می توان یکی دیگر از مزایای این آنتی ویروس دانست. آخرین ورژن این آنتی ویروس را می توانید به صورت دو نسخه مجزای 32 و 64 بیتی از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 68 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان Acronis Backup & Recovery 11.0.17217 Advanced Server
نگهداری یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم همیشه یکی از راه حل های کاربردی برای تأمین امنیت اطلاعات بوده تا خیال مدیران و یا کاربران را از بابت از دست رفتن نسخه اصلی اطلاعات راحت نماید. در این صورت هرگاه اطلاعات به هردلیلی آسیب دیده و یا از دست بروند به راحتی می توان با استفاده از نسخه پشتیبان آنها را بازیابی نمود. اما در این میان اطلاعات یک سرور را می توان در رده بالاتری از اهمیت قرار داد که باید به طور حتم اقداماتی در جهت حفظ امنیت آن انجام داد و از اطلاعات آن نسخه پشتیبان تهیه نمود تا در صورت از دست رفتن اطلاعات ، سیستم دچار اختلال و از کارافتادگی نشود. برای چنین کاری یکی از بهترین گزینه های پیش رو استفاده از نرم افزاری است که کمپانی Acronis برای این امر تولید کرده است. این شرکت دارای سابقه درخشانی در زمینه تولید نرم افزارهای این چنینی دارد. Backup and Recovery Advanced Server نام این نرم افزار است و به شما امکان گرفتن نسخه پشتیبان به چند روش و مدل مختلف را می دهد. می توانید در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن اطلاعات خود را بازیابی کنید. امکان ذخیره نسخه پشتیبان در سرور دیگر ، امنیت بالای اطلاعات ، حجم کم فایل های بک آپ و امکان فشرده سازی ، امکان ذخیره سازی بک آپ بصورت همزمان بر روی دو مقصد مجزا از جمله قابلیت های این نرم افزار هستند. می توانید با تنظیم نرم افزار بک آپ روزانه ، ماهانه و یا هر مدت زمان دلخواه دیگری را بصورت اتوماتیک داشته باشید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 79 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار کامپایلر 30 زبان برنامه نویسی IDM UEStudio 11.10.0.1003
امروزه زبان های برنامه نویسی بسیاری وجود دارد و هرکدام با توجه به نقاط ضعف و قوت، دارای طرفدارانی هستند. برای استفاده از این زبان های برنامه نویسی از کامپایلرها استفاده می شود. اما با توجه به اینکه هر زبان برنامه نویسی دارای کامپایلر مخصوص به خود می باشد، تولید کنندگانی بسیاری تلاش کرده اند تا با ساخت نرم افزارهایی که بتوانند از زبان های برنامه نویسی مختلف پشتیبانی کنند، توجه برنامه نویسان را به خود جلب کنند. از جمله معروف ترین این نرم افزار ها می توان به Notepad ++ اشاره کرد که علاوه بر ویرایشگر متن، یک کامپایلر نیز هست و از بسیاری از زبان های برنامه نویسی پشتیبانی می کند. اما نرم افزاری که امروز قضد معرفی آن را داریم، یکی از نرم افزار های تولید شده توسط شرکت IDM Computer Solutions است و IDM UEStudio نام دارد. این نرم افزار علاوه بر اینکه یک ویرایشگر متن حرفه ای است، از 30 زبان برنامه نویسی پرکاربرد و محبوب دنیا نیز پشتیبانی کامل می کند. بنابراین دیگر نیازی به نصب نرم افزارهای کامپایلر محتلف نخواهید داشت. این نرم افزار در آخرین نسخه ارائه شده خود پیشرفت های بسیاری داشته است و با اضافه شدن امکانات جدید سهولت در استفاده آن افزایش یافته و نیز خدماتی بهینه تر از قبل را ارائه می کند.
برای مشاهده توضیحات تکمیلی و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 69 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی Corel VideoStudio Pro X4 14.0.0.342
Ulead VideoStudio از جمله بهترین نرم افزارهای ویرایش فایل های ویدیویی بوده که بسیاری از کاربران با این نرم افزار آشنایی کامل داشته اند و بر برتری های آن نسبت به نمونه های مشابه آگاه بوده اند. این نرم افزار همواره از محبوبیت بالایی در میان کاربران حرفه ای برخوردار بوده است. هم اکنون نسخه جدید این نرم افزار همراه با تغییر نامی اجباری به دلیل خریداری شدن توسط شرکت Corel با نام تجاری Corel VideoStudio عرضه شده است که امروز آن را برای شما در سایت میهن دانلود آماده کرده ایم . این نرم افزار نسخه از قابلیت ها و امکانات وسیعی در زمینه ویرایش فایل های ویدیویی برخوردار است و تقریبأ قادر به تأمین همه ی نیازهای کاربران در این زمینه خواهد بود. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های ویدیویی خود را به سادگی ویرایش نمایید ، به آنها افکت های دلخواه خود را اضافه کنید و در سریع ترین زمان ممکن خروجی کار خود را رندر شده تحویل بگیرید. همچنین از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 72 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار پلیر CyberLink PowerDVD 11.0.1719.51 Ultra
نرم افزارهای بسیاری برای تماشای DVD فیلم های با کیفیت بالا وجود دارد اما مطمئنأ یکی از معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای موجود در این زمینه PowerDVD محصول کمپانی مشهور CyberLink است. این نرم افزار یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه است. در آخرین ورژن این نرم افزار امکانات بسیار مناسبی به این نرم افزار افزوده شده که در ادامه به برخی از امکانات جدید و همچنین قابلیت های اصلی نرم افزار اشاره خواهیم داشت. این نرم افزار توانایی اجرای انواع فیلم های فیلم های با کیفیت HD ذخیره شده در DVD را داراست. همچنین فایل های ویدیویی ذخیره شده در سی دی و یا هارد دیسک خود را نیز می توانید با استفاده از این نرم افزار اجرا نمایید. می توانید برای فیلم خود زیرنویس دلخواهی را انتخاب نمایید و یا از دو زیرنویس با دو زبان متفاوت استفاده کنید. پشتیبانی از HDMI 1.3 از جمله جدیدترین قابلیت هایی است که به این نرم افزار افزوده شده است. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مشاهده عکس با فرمت های مختلف اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 80 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار بهینه سازی ویندوز WinUtilities Professional Edition 10.33 Portable
اینکه پس از مدتی استفاده و نصب نرم افزارهای متعدد و جا به جایی اطلاعات ، سرعت و کارایی ویندوز نسبت به قبل کاهش یابد امری طبیعی است. برای گریز از این وضعیت استفاده از نرم افزارهای بهینه ساز یکی از راه های معقول است و نرم افزار WinUtilities یکی از قدیمی ترین و بهترین گزینه های پیش روی شماست. این نرم افزار امکانات بسیار مناسبی دارد که به شما امکان بهینه سازی را به بهترین نحو می دهد تا کارایی سیستم عامل خود را تا حد امکان افزایش دهید. پاکسازی رجیستری و دیسک سخت ، مدیریت Startup ویندوز ، بهینه سازی رم ، حذف فایل های اضافی و تکراری از جمله قابلیت های این نرم افزار است. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان بازیابی فایل های حذف شده اشاره کرد. همچنین می توانید فایل های اجرایی خود را رمزگذاری کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 65 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مدیریت ایمیل Mozilla Thunderbird 5.0 Final
برای استفاده از سرویس های ایمیل راه های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال می توانید از طریق مرورگر وب خود به وبسایت ارائه دهنده سرویس ایمیل مراجعه نمایید و ایمیل های خود را مطالعه و یا به شخصی ایمیل ارسال کنید. همچنین می توانید از طریق نرم افزاری چون Outlook که از جمله محصولات شرکت مایکروسافت است به ایمیل های خود دسترسی پیدا کنید. اما در این میان نرم افزاری چون Thunderbird برای اینکار وجود دارد که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. دانستن نام کمپانی سازنده این نرم افزار کافی است تا بدانید با یک نرم افزار با محیط کاربری ساده و قابلیت های عالی رو به رو هستید. Mozilla کمپانی است که این نرم افزار را تولید و روانه بازار کرده است و همگان این شرکت را با مرورگر معروف و پرطرفدارش Firefox می شناسند. این نرم افزار به سادگی به شما امکان ارسال و دریافت ایمیل را می دهد و در کنار آن امکانات و قابلیت های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 56 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)




نام کتاب: یک ساعت از 24 ساعت
نویسنده: کاظم سادات اشکوری
تعداد صفحات: 52
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
کاظم سادات اشکوری شاعر، نویسنده، مترجم، منتقد، پژوهشگر، مردم شناس، داستان نویس، ویراستار، مولف، ادیب و محقق ایرانی در هفدهم خردادماه سال 1317 هجری شمسی در اشکور از توابع گیلان چشم به جهان گشود. تحصیلات خود را تا لیسانس در دانشگاه تهران ادامه داد. یکی از آثار او رمان یک ساعت از 24 ساعت می باشد که اینبار برای کاربران گرامی آماده کرده ایم.
برای دانلود رایگان کتاب "یک ساعت از 24 ساعت" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 77 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)



نام کتاب: افسانه گیلگمش
مترجم: دکتر داوود منشی زاده
تعداد صفحات: 106
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
حماسهٔ گیلگامش یا حماسهٔ گیلگَمِش یکی از قدیمی‌ترین و نامدارترین آثار حماسی ادبیات دوران تمدن باستان است که در منطقهٔ میان‌رودان شکل گرفته است. قدیمی‌ترین متون موجود مرتبط با این حماسه به میانهٔ هزارهٔ سوم پیش از میلاد مسیح می‌رسد که به زبان سومری می‌باشد. از این حماسه نسخه‌هایی به زبان‌های اکدی و بابِلی و آشوری موجود است. کامل‌ترین متن آن که به ما رسیده‌است متنی است که بر الواحی از خشت نگاشته آنگاه در کوره پخته‌اند. این مجموعه شامل دوازده لوح است، هر لوح مشتمل بر شش ستون پله وار به صورت شعر که ضمن کاوش در بقایای کتابخانه آشوربانیپال پادشاه آشور به دست آمد. هریک از این دوازده لوح یا دوازده سرود شامل شش ستون است در سیصد سطر، مگر آخرین لوح آن که آشکارا الحاقی و به وضوح از یازده لوح قبلی کوتاه تر است.
برای دانلود رایگان کتاب "افسانه گیلگمش" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 51 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)



نام کتاب: آلبوم عکس ها و نقاشی های سهراب سپهری
نویسنده: محمود یونسی
تعداد صفحات: 145
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
سهراب سپهری ( ۱۵ مهر ۱۳۰۷ در کاشان - ۱ اردیبهشت ۱۳۵۹ در تهران) شاعر و نقاش ایرانی بود. او از مهم‌ترین شاعران معاصر ایران است و شعرهایش به زبان‌های بسیاری از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و ایتالیایی ترجمه شده است. وی پس از ابتلا به بیماری سرطان خون در بیمارستان پارس تهران درگذشت. کتاب آماده شده شامل بیش از صد تصویر و نقاشی به همراه متن برخی از شعرهای او می باشد که برایتان آماده کرده ایم.
برای دانلود رایگان کتاب از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 71 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)



نام کتاب: آشنایی با سیستم عامل مکینتاش
نویسنده: محمد قربانی
تعداد صفحات: 27
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
Mac OS که مخفف Macintosh Operating System است، نام تجاری یک سری از سیستم‌عامل‌های دارای واسط گرافیکی کاربر است که توسط شرکت Apple برای کامپیوترهای مکینتاش توسعه داده شده‌اند. سیستم‌عامل Mac عموماً به خاطر رابط گرافیکی خوب خود مشهور شده‌است. این سیستم‌عامل برای نخستین بار در سال ۱۹۸۴ با کامپیوتر Macintosh ۱۲۸K عرضه شد. نسخه‌های اولیه Mac OS تنها با کامپیوترهای مکینتاش که بر مبنای Motorola ۶۸۰۰۰ ساخته شده بودند، سازگار بودند در حالیکه نسخه‌های جدیدتر با کامپیوترهای PowerPC نیز سازگار شدند. در کتابی که برایتان تدارک دیده ایم به طور مختصر و مفید با این سیستم عامل و ویژگی ها و ضعف های آن آشنا خواهید شد.
برای دانلود رایگان کتاب "آشنایی با سیستم عامل مک" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 72 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)



برخی از عناوین این شماره:
آخرین اخبار از آینه
طراحی خلاقانه یک بالگرد
لیزری قوی تر از خورشید
راز تولید برق توسط میکروب ها
پیتزا با طعم ماه
چربی علیه چاقی
قورباقه ای قاتل
نسل جدید پورشه ۹۱۱ کاررا
رگ های خونی را پرینت بگیرید
آنتی ویروس های برتر را بشناسید
تبلت ها در سبد خرید
هزار برابر شدن سرعت رایانه ها
باطری ژلاتینی برای لپ تاپ ها
آی فن ولت سنج میشود
وای فای چیست؟
با اس ام اس درب ماشین را باز کنید!
اپل دست به دامان کاربران فتوشاپ شد
سبک ترین فلش درایور جهان
اطلاعاتی در مورد کنسول ps4
موس طبی
دوربین کتابی
شارژ با نور خورشید
خودکار دیجیتال
معرفی وبسایت ملی دانلود
خطای دید
سلول های خاکستریتان را به کار اندازید

- و ...

برای دانلود رایگان مجله از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 61 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)



کتاب آموزش اکسل 2010 ترجمه کتاب Teach Yourself Visually Excel میباشد که در آوریل 2010 منتشر شده است . ناشر این کتاب wiley از معتبر ترین و قدیمی ترین ناشران آموزشی در زمینه های گوناگون میباشد.
مجموعه کتاب های Teach Yourself Visually Excel انتشارات wiley با شعار " کمتر بخوانید، بیشتر بیاموزید " سعی دارد تا موضوع مورد بحث را بصورت خلاصه و کاربردی به خواننده ارائه دهد تا از خستگی ناشی از مواجه شدن با صفحات و مطالب آموزشی بکاهد . در کنار مطالب مختصر محیط گرافیکی و تمام رنگی کتاب هر خواننده ای را جذب میکند و با وجود ظاهر ساده و قابل فهم دارای محتوی غنی است که این امر مرهون گروه طراحی کتاب میباشد. شما در این کتاب 335 صفحه ای که به زبان فارسی ترجمه شده است بطور جامع با نرم افزار کاربردی اکسل 2010 شرکت مایکروسافت آشنا میشوید و تمامی ریزه کاری های آنرا می آموزید
برای دانلود رایگان کتاب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 80 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)

گوگلگوگل فقط یك موتور جستجو یا یك شركت اینترنتی نیست. گوگل برای خودش یك فرهنگ دارد و افراد بسیاری نه تنها شیفته محصولات گوگل بلكه شیفته همین فرهنگ گوگل هستند. شما هم می توانید با خرج كردن مقداری پول بی زبان گوگل را به خانه خود بیاورید. در این نوشته شما را با تعدادی از ابزار گوگلی شده آشنا خواهم كرد.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 52 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)

حدیث میر امینی بازیگر خوش چهره و محبوب سینما متولد سال 67 است و در رشته ی نمایش تحصیل کرده است و تفریحات اون فیلم دیدن و ورزش کردن است و در فیلم های مختلفی نقش آفرینی کرده که سابقه ی حضور در مرد دو هزار چهره را نیز دارد.

عکس های حدیث میر امینی (3)

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 51 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)

محمدرضا گلزار و مهران مدیری و … چه ماشینی سوار می شوند؟ کدام هنرپیشه بیلیارد باز قهاری هست و کدام هنرپیشه تنها زندگی میکنه ؟ کدام هنرپیشه ها از سر اتفاق بازیگر شدند و به شهرت رسیدند و …

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 71 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)

امیلی بالدری دختر ۵ ساله ای که در حال بازی در پارک ساحلی در شهری در انگلستان بود موفق شد به کمک پدر خود و تنها با یک بیل اسباب بازی یک فسیل که قدمتی بیش از ۱۶۰ میلیون سال دارد را پیداکند. این فسیل مربوط به جانوری نرم تناست و زیستگاه آن دریا است. بنا به گفته باستان شناسان مربوط به دوره ژوراسیک است!!

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 62 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)
جدیدترین خودروی سیترئن که قرار است امسال به بازار بیاید توانست حیرت همگان را برانگیزد. سیتروئن که به دنبال ماشینی با گنجایشی زیاد و با انعطاف پذیری و راحتی بیش از یک لیمورزین می گشت توانست با ارتقا دادن یکی دیگر از مدلهای خود مدل توبیک را طراحی کند.
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 81 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)
هنوز مدت زمان زیادی از جدا شدن جنیفر لوپز و مارک آنتونی نمی گذرد که حاشیه های جدیدی وارد زندگی جنیفر شده است. براساس گزارش های منتشر شده جنیفر لوپز با بردلی کوپر قرار ملاقات داشته است.
بردلی بازیگر سریال و فیلم های امریکایی که ۳۶ سال سن دارد و ۵سال از جنیفر کوچکتر است!
وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 53 یکشنبه 27 شهریور 1390 نظرات (0)
شخصیت های مشهور هنری، اخیراً معرفی و ثبت خط تولید عطر رابه عنوان یک گرایش تازه شغلی آغاز کرده اند. دنیای عطر هم اکنون از خط تولیدهای مشاهیر هنر پر شده اند.
به نظر می رسد شخصیت هایی که خط تولید عطری را معرفی کرده اند، مانند بریتنی اسپیرز، سود زیادی عایدشان شده است و باعث شده که ریسک کردن در این مورد در بین هنرمندانی نظیر کیتی پری، ریهانا، جاستین بایبر و کیم کارداشیان به عنوان تازه ترین روش پولسازی رایج شود.
عطرهای هنرمندان، رابطه عمیقی با خود هنرمندان دارند، بنابراین ما در اینجا۳ عطر برتر هنرمندان را در سال ۲۰۱۱ به شما معرفی میکنیم:

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 88 شنبه 26 شهریور 1390 نظرات (0)

دانلود دمو بازی Pes 2012

انتظارها به پایان رسید! سرانجام دقایقی پیش ، دموی بازی فوق العاده زیبا و محبوب PES 2012 عرضه شد! طبق گفته های رئیس شرکت کونامی ، این بازی ۲ دمو خواهد داشت که یکی امروز عرضه شد و دیگری در اوایل/اواسط ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. شما برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی می توانید این دمو را دریافت کنید و منتظر نسخه رسمی بازی از همین وبسایت باشید.

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 64 شنبه 26 شهریور 1390 نظرات (0)

دل نوشته های عاشقانه

در خزان سینه افسرد

کنون نشسته در نگاهم

تصویر پر غرور چشمت

یک دم نمی رود از یادم…

چشمه های پر نور چشمت

آن گل سرخی که دادی

در سکوت خانه پژمرد

آسمان را بنگر که بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست گرم و آبی و پر از مهر ، به ما می خندد !

وبلاگ تفریحی ایرانیان بازدید : 61 شنبه 26 شهریور 1390 نظرات (0)
گرانترین بازیگر تلویزیون کیست؟ + عکس

به گزارش خبرآنلاین در جدیدترین ویرایش کتاب «رکوردهای گینس» نام هیو لری به عنوان پرمخاطب‌ترین بازیگر مرد تلویزیون ثبت شده است.

لری در سریال «هاوس» نقش اصلی را بازی می‌کند. ماجراهای این سریال پرمخاطب در فضای یک بیمارستان می‌گذرد و محبوب‌ترین سریال در حال پخش دنیا است.

تعداد صفحات : 135

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • جمعه 19 آذر 1395
  • جمعه 26 خرداد 1391
  • پنجشنبه 25 خرداد 1391
  • جمعه 12 خرداد 1391
  • پنجشنبه 11 خرداد 1391
  • چهارشنبه 10 خرداد 1391
  • سه شنبه 09 خرداد 1391
  • دوشنبه 08 خرداد 1391
  • شنبه 06 خرداد 1391
  • جمعه 05 خرداد 1391
  • جمعه 5 خرداد 1391
  • پنجشنبه 04 خرداد 1391
  • پنجشنبه 4 خرداد 1391
  • جمعه 29 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 28 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 27 ارديبهشت 1391
  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
  • جمعه 15 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 13 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • شنبه 02 ارديبهشت 1391
  • شنبه 2 ارديبهشت 1391
  • چهارشنبه 30 فروردين 1391
  • سه شنبه 29 فروردين 1391
  • دوشنبه 28 فروردين 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • جمعه 28 بهمن 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4044
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 345
  • آی پی دیروز : 79
  • بازدید امروز : 483
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 980
  • بازدید ماه : 738
  • بازدید سال : 18,124
  • بازدید کلی : 730,165
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X